.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A4 1.8T 150KM (filmik z hamowni) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=93023 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | BartG60 [ 24.maja.2009 21:24:17 ] |
Tytuł: | A4 1.8T 150KM (filmik z hamowni) |
Cos tutaj nudno to wrzuce filmik z hamowania A4 1.8T 150KM 2001 r. Filmik nakecilem w piatek wieczorem po powrocie z rajdu elmot w firmie DYNOSOFT we Wroclawiu, szwagier wrzucil swoje audi na rolki i wyszlo bardzo ladnie. http://www.youtube.com/watch?v=aLPgQJQ3mYI W piatek bedzie soft na ok 170KM - 180KM. P.S. I juz wiem ze A6 1.8T (180KM) przyspiesza do 100KM/h podobnie jak A4 150KM okolo 8.5 sekundy. Dlaczego nie ma tych danych na forum audi ?? np. AJL 1.8T 180KM 235 Nm / 5500 obr/min praktycznie podobne przyspieszenie jak V6 2.8 Wychodzi ze to ta sama liga co A4 1.8T Dane z autocentrum: http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 180km.html |
Autor: | BartG60 [ 29.maja.2009 22:03:38 ] |
Tytuł: | |
Auto juz po modyfikacji w dynosofcie, na cisnieniu 0.85 bara wyplula 185KM i 250 niutonow dzisiaj testowalismy audi A4 na A4 i naprawde ladnie sie zbiera. Aaaaa niezla ciekawostka: do nowego softu zostal zakupiony nowy (uzywany) komputer z allegro, i po zainstalowaniu go w aucie jeszcze przed zmiana programu na hamowni auto wyplulo 163KM a na starym sterowniku 152KM. obydwa sterowniki mialy fabryczne softy. |
Autor: | szogun0 [ 30.maja.2009 16:05:31 ] |
Tytuł: | |
Podaj numery oryginalnego kompa i tego zakupionego na allegro. |
Autor: | przemekk74 [ 30.maja.2009 20:12:50 ] |
Tytuł: | |
reasumujac w dniu X byles na pomiarze "tak sobie" - wyszlo +- katalogowo w dniu Y byles juz w celu chipa i na innym kompie tuz przed chipem wyszlo Ci 163 Dla mnie mozliwe przyczyny - zamontowales ECU od innej wersji (ale pewnie wywaliloby Ci milion bledow...) - zamontowany ECU byl juz po chipie (troche jednak smiesznie maly wynik jak na chipa - tylko 163) - gdy klient przyjezdza na chipa hamowania ustawiana jest tak by podbijac wyniki (by klient by bardziej uradowany) - hamowania jest o d... rozbic bo ma duzy rozrzut Moja opinia to jedynie domniemywanie na podstawie tego co piszesz Pozdrawiam, Przemek |
Autor: | meszrum [ 30.maja.2009 20:56:08 ] |
Tytuł: | |
przyczyna jest inna - 1.8T występowało w następujących wersjach: - 150 PS; - 163 PS; - 180 PS; - 190 PS. kupione zostało ECU od 1.8T 163 PS [BFB]. |
Autor: | Sprinter [ 30.maja.2009 21:18:26 ] |
Tytuł: | |
przemekk74 napisał(a): - zamontowales ECU od innej wersji (ale pewnie wywaliloby Ci milion bledow...)
Jeśli wyposażenie byłoby podobne, to po dopasowaniu nie wylazły by żadne błędy. |
Autor: | Adamer [ 31.maja.2009 10:03:19 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): przemekk74 napisał(a): - zamontowales ECU od innej wersji (ale pewnie wywaliloby Ci milion bledow...) Jeśli wyposażenie byłoby podobne, to po dopasowaniu nie wylazły by żadne błędy. No to nieźle |
Autor: | BartG60 [ 31.maja.2009 20:19:27 ] |
Tytuł: | |
auto nie jest moje to na poczatek (prosze czytac dokladnie) A co do szczegolow to tak: sterowniki mialy identyczne numery, 4B0 906 018 DC a z tego co sie dowiedzialem ten drugi (kupiony) sterownik miał fabrycznie wydłużony czas wtrysku i tyle. To ze byl zwawszy bylo czuc jeszcze przed hamowaniem i nikt tam nikogo nie wkrecal Mysle ze w calym okresie produkcji tych silnikow programy byly poprawiane i dlatego delikatne roznice, tak sobie przypominam ze nawet w silniku VW 1.8 G60 rowniez bylo kilka sterownikow z roznych okresow produkcji. Ogolnie A4 naprawde fajnie zrobiona i juz swoim 1.8T w A6 nie dam rady mimo ze mam AJL 180KM. |
Autor: | szogun0 [ 04.cze.2009 11:13:35 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli jest coś poprawiane, to zmieniają numer sterownika bądź literkę na jego końcu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |