.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A4 1.8T 150KM (filmik z hamowni)
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=93023
Strona 1 z 1

Autor:  BartG60 [ 24.maja.2009 21:24:17 ]
Tytuł:  A4 1.8T 150KM (filmik z hamowni)

Cos tutaj nudno to wrzuce filmik z hamowania A4 1.8T 150KM 2001 r.
Filmik nakecilem w piatek wieczorem po powrocie z rajdu elmot
w firmie DYNOSOFT we Wroclawiu, szwagier wrzucil swoje audi
na rolki i wyszlo bardzo ladnie.

http://www.youtube.com/watch?v=aLPgQJQ3mYI

W piatek bedzie soft na ok 170KM - 180KM.




P.S.
I juz wiem ze A6 1.8T (180KM) przyspiesza do 100KM/h podobnie
jak A4 150KM okolo 8.5 sekundy. :diabel:

Dlaczego nie ma tych danych na forum audi ??
np. AJL 1.8T 180KM 235 Nm / 5500 obr/min
praktycznie podobne przyspieszenie jak V6 2.8 :diabel:
Wychodzi ze to ta sama liga co A4 1.8T :diabel:
Dane z autocentrum:
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 180km.html

Autor:  BartG60 [ 29.maja.2009 22:03:38 ]
Tytuł: 

Auto juz po modyfikacji w dynosofcie,
na cisnieniu 0.85 bara wyplula 185KM i 250 niutonow :peace:
dzisiaj testowalismy audi A4 na A4 :-) i naprawde ladnie sie zbiera.

Aaaaa niezla ciekawostka:
do nowego softu zostal zakupiony nowy (uzywany) komputer z allegro,
i po zainstalowaniu go w aucie jeszcze przed zmiana programu
na hamowni auto wyplulo 163KM
a na starym sterowniku 152KM.
obydwa sterowniki mialy fabryczne softy.

Autor:  szogun0 [ 30.maja.2009 16:05:31 ]
Tytuł: 

Podaj numery oryginalnego kompa i tego zakupionego na allegro.

Autor:  przemekk74 [ 30.maja.2009 20:12:50 ]
Tytuł: 

reasumujac
w dniu X byles na pomiarze "tak sobie" - wyszlo +- katalogowo

w dniu Y byles juz w celu chipa i na innym kompie tuz przed chipem wyszlo Ci 163

Dla mnie mozliwe przyczyny
- zamontowales ECU od innej wersji (ale pewnie wywaliloby Ci milion bledow...)
- zamontowany ECU byl juz po chipie (troche jednak smiesznie maly wynik jak na chipa - tylko 163)
- gdy klient przyjezdza na chipa hamowania ustawiana jest tak by podbijac wyniki (by klient by bardziej uradowany)
- hamowania jest o d... rozbic bo ma duzy rozrzut

Moja opinia to jedynie domniemywanie na podstawie tego co piszesz
Pozdrawiam,
Przemek

Autor:  meszrum [ 30.maja.2009 20:56:08 ]
Tytuł: 

przyczyna jest inna - 1.8T występowało w następujących wersjach:
- 150 PS;
- 163 PS;
- 180 PS;
- 190 PS.


kupione zostało ECU od 1.8T 163 PS [BFB].

Autor:  Sprinter [ 30.maja.2009 21:18:26 ]
Tytuł: 

przemekk74 napisał(a):
- zamontowales ECU od innej wersji (ale pewnie wywaliloby Ci milion bledow...)


Jeśli wyposażenie byłoby podobne, to po dopasowaniu nie wylazły by żadne błędy.

Autor:  Adamer [ 31.maja.2009 10:03:19 ]
Tytuł: 

Sprinter napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
- zamontowales ECU od innej wersji (ale pewnie wywaliloby Ci milion bledow...)


Jeśli wyposażenie byłoby podobne, to po dopasowaniu nie wylazły by żadne błędy.


No to nieźle :peace:

Autor:  BartG60 [ 31.maja.2009 20:19:27 ]
Tytuł: 

auto nie jest moje ;) to na poczatek (prosze czytac dokladnie)

A co do szczegolow to tak:
sterowniki mialy identyczne numery, 4B0 906 018 DC
a z tego co sie dowiedzialem ten drugi (kupiony) sterownik
miał fabrycznie wydłużony czas wtrysku i tyle.
To ze byl zwawszy bylo czuc jeszcze przed hamowaniem
i nikt tam nikogo nie wkrecal :peace:

Mysle ze w calym okresie produkcji tych silnikow programy byly poprawiane
i dlatego delikatne roznice, tak sobie przypominam ze nawet w silniku VW 1.8 G60
rowniez bylo kilka sterownikow z roznych okresow produkcji.

Ogolnie A4 naprawde fajnie zrobiona i juz swoim 1.8T w A6 nie dam rady
mimo ze mam AJL 180KM.

Autor:  szogun0 [ 04.cze.2009 11:13:35 ]
Tytuł: 

Jeżeli jest coś poprawiane, to zmieniają numer sterownika bądź literkę na jego końcu.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/