.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 13:30:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 1.8T 150KM (filmik z hamowni)
PostNapisane: 24.maja.2009 21:24:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 23:09:22
Posty: 164
Lokalizacja: Wrocław
Cos tutaj nudno to wrzuce filmik z hamowania A4 1.8T 150KM 2001 r.
Filmik nakecilem w piatek wieczorem po powrocie z rajdu elmot
w firmie DYNOSOFT we Wroclawiu, szwagier wrzucil swoje audi
na rolki i wyszlo bardzo ladnie.

http://www.youtube.com/watch?v=aLPgQJQ3mYI

W piatek bedzie soft na ok 170KM - 180KM.




P.S.
I juz wiem ze A6 1.8T (180KM) przyspiesza do 100KM/h podobnie
jak A4 150KM okolo 8.5 sekundy. :diabel:

Dlaczego nie ma tych danych na forum audi ??
np. AJL 1.8T 180KM 235 Nm / 5500 obr/min
praktycznie podobne przyspieszenie jak V6 2.8 :diabel:
Wychodzi ze to ta sama liga co A4 1.8T :diabel:
Dane z autocentrum:
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 180km.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2009 22:03:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 23:09:22
Posty: 164
Lokalizacja: Wrocław
Auto juz po modyfikacji w dynosofcie,
na cisnieniu 0.85 bara wyplula 185KM i 250 niutonow :peace:
dzisiaj testowalismy audi A4 na A4 :-) i naprawde ladnie sie zbiera.

Aaaaa niezla ciekawostka:
do nowego softu zostal zakupiony nowy (uzywany) komputer z allegro,
i po zainstalowaniu go w aucie jeszcze przed zmiana programu
na hamowni auto wyplulo 163KM
a na starym sterowniku 152KM.
obydwa sterowniki mialy fabryczne softy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 16:05:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Podaj numery oryginalnego kompa i tego zakupionego na allegro.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 20:12:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
reasumujac
w dniu X byles na pomiarze "tak sobie" - wyszlo +- katalogowo

w dniu Y byles juz w celu chipa i na innym kompie tuz przed chipem wyszlo Ci 163

Dla mnie mozliwe przyczyny
- zamontowales ECU od innej wersji (ale pewnie wywaliloby Ci milion bledow...)
- zamontowany ECU byl juz po chipie (troche jednak smiesznie maly wynik jak na chipa - tylko 163)
- gdy klient przyjezdza na chipa hamowania ustawiana jest tak by podbijac wyniki (by klient by bardziej uradowany)
- hamowania jest o d... rozbic bo ma duzy rozrzut

Moja opinia to jedynie domniemywanie na podstawie tego co piszesz
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 20:56:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przyczyna jest inna - 1.8T występowało w następujących wersjach:
- 150 PS;
- 163 PS;
- 180 PS;
- 190 PS.


kupione zostało ECU od 1.8T 163 PS [BFB].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 21:18:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
przemekk74 napisał(a):
- zamontowales ECU od innej wersji (ale pewnie wywaliloby Ci milion bledow...)


Jeśli wyposażenie byłoby podobne, to po dopasowaniu nie wylazły by żadne błędy.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 10:03:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
Sprinter napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
- zamontowales ECU od innej wersji (ale pewnie wywaliloby Ci milion bledow...)


Jeśli wyposażenie byłoby podobne, to po dopasowaniu nie wylazły by żadne błędy.


No to nieźle :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 20:19:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 23:09:22
Posty: 164
Lokalizacja: Wrocław
auto nie jest moje ;) to na poczatek (prosze czytac dokladnie)

A co do szczegolow to tak:
sterowniki mialy identyczne numery, 4B0 906 018 DC
a z tego co sie dowiedzialem ten drugi (kupiony) sterownik
miał fabrycznie wydłużony czas wtrysku i tyle.
To ze byl zwawszy bylo czuc jeszcze przed hamowaniem
i nikt tam nikogo nie wkrecal :peace:

Mysle ze w calym okresie produkcji tych silnikow programy byly poprawiane
i dlatego delikatne roznice, tak sobie przypominam ze nawet w silniku VW 1.8 G60
rowniez bylo kilka sterownikow z roznych okresow produkcji.

Ogolnie A4 naprawde fajnie zrobiona i juz swoim 1.8T w A6 nie dam rady
mimo ze mam AJL 180KM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2009 11:13:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jeżeli jest coś poprawiane, to zmieniają numer sterownika bądź literkę na jego końcu.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: