.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[A4 B6] Jakie sprężyny do A4 B6 quattro sport - 20mm
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=94523
Strona 1 z 1

Autor:  Marker81 [ 14.lip.2009 15:21:07 ]
Tytuł:  [A4 B6] Jakie sprężyny do A4 B6 quattro sport - 20mm

Witam. Nabyłem niedawno A4 B6 1.9 tdi 130 quattro sport. Chciałbym ją troszkę utwardzić i zglebować, ale nie więcej niż 20mm od fabrycznego zawieszenia tej wersji, która już podobno jest niższa o 30mm, tyle że nie bardzo wiem jakich sprężyn użyć żebym nie stracił znacznie na komforcie, i czy będę musiał też zmienić amory?
Aha. Docelowo auto ma stać na 19 calowych kołach. Tu jeszcze jedno pytanie. Czy to obniżenie nie będzie kolidowało z takimi kołami? (nie chcę zakładać profilu opony /20 ;) :!: )

Autor:  Ivo [ 15.lip.2009 08:20:27 ]
Tytuł: 

nie było B6 w wersji sport, chodzi ci chyba o S-Line ;)
Takie wersje były obniżone o 2cm, miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka.
Jak będziesz miał auto obniżone o 4cm i zasadzisz lacia 19" to zapomnij o jakimkolwiek komforcie :):

Autor:  Marker81 [ 15.lip.2009 14:06:50 ]
Tytuł: 

Dokładnie tak mam w dowodzie wpisane: "A4 TDI quattro sport", a S-line wyszedł dopiero w 2004r, poza tym moja nie ma na drzwiach znaczków, chociaż zderzaki już są z S-line. Hmm.. może to dlatego że jest z końca roku.
Mimo wszystko chciałbym ją chociaż o co najmniej 10mm opuścić i nieco utwardzić.
19stki to jest dopiero plan, ale jak bedzie wporzo wyglądać (chociaż tak jak moje stare B4) na 18, to czemu nie.

Autor:  Ivo [ 15.lip.2009 16:58:58 ]
Tytuł: 

Marker81 napisał(a):
a S-line wyszedł dopiero w 2004r,

ciekawe.. ja miałem z 2002 roku :):

Autor:  designer [ 15.lip.2009 21:01:09 ]
Tytuł: 

Ivo napisał(a):
miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka.


True - twardo jak cholera w tej "twojej" B6, ale daje radę. Niżej i większa fela niż 17 to już będzie masakra jeżeli chodzi o jazdę :): Ale wyglądałoby kozacko :peace: ....

Autor:  Marker81 [ 16.lip.2009 06:16:57 ]
Tytuł: 

Moja się jeszcze nie jeździ jak taczka ;)
Poprzedni właściciel wozil jakieś ciężkie rzeczy i dowalil tylne sprezyny i amory. Widać to na zdjęciach http://picasaweb.google.co.uk/marker81/ ... directlink
Także chciał nie chciał muszę to zrobić.
Swoją drogą, ten dowalony tył wyglada o niebo lepiej niż zdrowy przód :D

Autor:  Marker81 [ 16.lip.2009 06:23:43 ]
Tytuł: 

designer napisał(a):
Ivo napisał(a):
miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka.


True - twardo jak cholera w tej "twojej" B6, ale daje radę. Niżej i większa fela niż 17 to już będzie masakra jeżeli chodzi o jazdę :): Ale wyglądałoby kozacko :peace: ....


Ivo, co Ty tam za zawiasy miałeś, ze taka masakra była? :D

Autor:  Ivo [ 16.lip.2009 08:46:49 ]
Tytuł: 

Marker81 napisał(a):
designer napisał(a):
Ivo napisał(a):
miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka.


True - twardo jak cholera w tej "twojej" B6, ale daje radę. Niżej i większa fela niż 17 to już będzie masakra jeżeli chodzi o jazdę :): Ale wyglądałoby kozacko :peace: ....


Ivo, co Ty tam za zawiasy miałeś, ze taka masakra była? :D

czytaj dokładnie do Designer napisał, był ori zawias S-Line (-20mm) i felga 17" i opony 235/45/17 i jak bedzie nizej i wieksza felga to by już była masakra ;)

Autor:  Marker81 [ 16.lip.2009 13:45:14 ]
Tytuł: 

To ja mam chyba inne wyobrażenie "taczki" czy "masakry"
Ori zawiasy z S-line są dla mnie trochę za miękkie i dlatego wystawiłem ten temat. Także proszę o opinie ludzi którzy mieli coś niżej niż S-line.
Sorry Ivo, ale naprawdę nie wiem co Ty tam miałeś za zawiasy skoro na niczym większym niż 17" się nie dało jeździć. Przecież S-line wychodziły też na 18" a niektórzy kładli do nich 19" od RS4 i jakoś te auta jeździły i jeżdżą.

Autor:  Góral [ 16.lip.2009 14:53:19 ]
Tytuł: 

miałem zawias 60/40, felga 18". było ok.
Teraz mam gwinta jest jeszcze lepiej ;)

Autor:  Marker81 [ 16.lip.2009 15:21:36 ]
Tytuł: 

Spoks, tylko że nie wiem co znaczy 60/40 :?:
Co do gwinta to też jestem za, ale nie do 1,9 tdi ;)
Masz jakieś fotki jak to się prezentowało i prezentuje??

Autor:  Góral [ 16.lip.2009 15:40:41 ]
Tytuł: 

60mm obniżony przód i 40mm tył

tak było na zestawie :

http://www.polerowanie-felg.pl/schmidt/ ... G_2835.jpg

A zdjęć jak jest skręcony z gwintem jeszcze nie mam.
Dlaczego nie gwint w 1,9 :?:

Autor:  Sprinter [ 16.lip.2009 16:49:48 ]
Tytuł: 

Ostatnio ziomowi zorganizowałem nowego Eibacha -40/40 i mówiąc krótko jest elegancko, a felga siedzi 17" (Ivo zna auto ;) ). Nie jest miękko jak na serii, ale bez problemu się jeździ, moim zdaniem lepiej i prezyzyjniej. Generalnie nie bałbym się żadnego obniżania.

Autor:  Marker81 [ 17.lip.2009 08:28:19 ]
Tytuł: 

Goral dzięki za objasnienie :):
No ładna lalunia :D ale ten przód jakoś tak wysoko stoi, czy to może zdjęcie tak zrobione?
Duża miales różnice w odleglosci opon od nadkoli miedzy przodem a tyłem?
Nie gwint, bo myśle, ze ten silnik jest za słaby żeby wykorzystać w pełni te zawiasy. Pozatym nie wiem czy byłoby mnie stać na coś przyzwoitego. :|

Autor:  Góral [ 17.lip.2009 08:39:32 ]
Tytuł: 

Marker81 napisał(a):
Goral dzięki za objasnienie :):
No ładna lalunia :D ale ten przód jakoś tak wysoko stoi, czy to może zdjęcie tak zrobione?
Duża miales różnice w odleglosci opon od nadkoli miedzy przodem a tyłem?
Nie gwint, bo myśle, ze ten silnik jest za słaby żeby wykorzystać w pełni te zawiasy. Pozatym nie wiem czy byłoby mnie stać na coś przyzwoitego. :|


przód stal 1cm wyżej niż tył.
Mam teraz do sprzedania 2 zestawy sprężyn z amorami obniżającymi, ale do quattro niestety nie pasują.

Co do gwintu, to zakupiłem H&R na allegro używkę wymontowana ze świeżo przywiezionego auta z Niemiec za 500zl / kmpl.

Autor:  Ivo [ 17.lip.2009 08:41:32 ]
Tytuł: 

Marker81 napisał(a):
Nie gwint, bo myśle, ze ten silnik jest za słaby żeby wykorzystać w pełni te zawiasy. Pozatym nie wiem czy byłoby mnie stać na coś przyzwoitego. :|

a co ma zawias do mocy silnika? :D
kolego masz dziwne podejscie do tematu, gwint masz regulowany i jezdzisz jak chcesz - nisko czy mniej nisko ;)
ja uwazasz ze gleba 60/40 to nie jest dużo to mamy inne podejście do sprawy :d

Autor:  Góral [ 17.lip.2009 08:44:35 ]
Tytuł: 

Lepiej jest zainwestować w gwint, ponieważ latem skręcasz ile chcesz, natomiast zima, aby przeżył zderzak, kręcisz do góry i masz spokój.

Autor:  Marker81 [ 17.lip.2009 12:46:06 ]
Tytuł: 

Sprinter napisał(a):
Ostatnio ziomowi zorganizowałem nowego Eibacha -40/40 i mówiąc krótko jest elegancko, a felga siedzi 17" (Ivo zna auto ;) ). Nie jest miękko jak na serii, ale bez problemu się jeździ, moim zdaniem lepiej i prezyzyjniej. Generalnie nie bałbym się żadnego obniżania.


ostatnio wiele dobrego słyszałem o Eibachu. Kumpel do Alfy 146 założył, bodajże -30mm i jest zadowolony. W sumie to ja też miałem przyjemność przejechać się na tych sprężynach i powiem że są dokładnie takie jakbym chciał do Audi, Nie za twarde i nie za miękkie i do tego bardzo precyzyjnie się prowadzi ten piece of shit z Włoch :):

Obawiam się tylko że jak obniżę przód i tył tak samo, będę miał taką samą różnicę w nadkolach jak teraz, a to mnie się BARDZO nie podoba.


Góral napisał(a):
przód stal 1cm wyżej niż tył.
Mam teraz do sprzedania 2 zestawy sprężyn z amorami obniżającymi, ale do quattro niestety nie pasują.

Co do gwintu, to zakupiłem H&R na allegro używkę wymontowana ze świeżo przywiezionego auta z Niemiec za 500zl / kmpl.


Ooooo :peace: i teraz już wiem że chce mieć przód o 60 a tył o 40 niżej niż standard, 1cm różnicy zaakceptuję :D

Pytanko Góral. Odczuwałeś jakąś różnicę w prowadzeniu auta? Mam na myśli nadsterowność, w końcu środek ciężkości przesunął się trochę do przodu.

Powiem szczerze że zaczynacie mnie przekonywać do gwintu :P
Zwłaszcza że idzie HR wyczesać już za 500 :peace: Przypuszczałem że za takie zawiasy trzeba ze 4000 wyrzygać :/
I tak jak mówicie, komfort regulacji "jeździsz jak chcesz"


Może poleci ktoś coś w przyzwoitej cenie lub ma na sprzedż komplet do quattro??

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/