.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A4 B6] Jakie sprężyny do A4 B6 quattro sport - 20mm https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=94523 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Marker81 [ 14.lip.2009 15:21:07 ] |
Tytuł: | [A4 B6] Jakie sprężyny do A4 B6 quattro sport - 20mm |
Witam. Nabyłem niedawno A4 B6 1.9 tdi 130 quattro sport. Chciałbym ją troszkę utwardzić i zglebować, ale nie więcej niż 20mm od fabrycznego zawieszenia tej wersji, która już podobno jest niższa o 30mm, tyle że nie bardzo wiem jakich sprężyn użyć żebym nie stracił znacznie na komforcie, i czy będę musiał też zmienić amory? Aha. Docelowo auto ma stać na 19 calowych kołach. Tu jeszcze jedno pytanie. Czy to obniżenie nie będzie kolidowało z takimi kołami? (nie chcę zakładać profilu opony /20 ) |
Autor: | Ivo [ 15.lip.2009 08:20:27 ] |
Tytuł: | |
nie było B6 w wersji sport, chodzi ci chyba o S-Line Takie wersje były obniżone o 2cm, miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka. Jak będziesz miał auto obniżone o 4cm i zasadzisz lacia 19" to zapomnij o jakimkolwiek komforcie |
Autor: | Marker81 [ 15.lip.2009 14:06:50 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie tak mam w dowodzie wpisane: "A4 TDI quattro sport", a S-line wyszedł dopiero w 2004r, poza tym moja nie ma na drzwiach znaczków, chociaż zderzaki już są z S-line. Hmm.. może to dlatego że jest z końca roku. Mimo wszystko chciałbym ją chociaż o co najmniej 10mm opuścić i nieco utwardzić. 19stki to jest dopiero plan, ale jak bedzie wporzo wyglądać (chociaż tak jak moje stare B4) na 18, to czemu nie. |
Autor: | Ivo [ 15.lip.2009 16:58:58 ] |
Tytuł: | |
Marker81 napisał(a): a S-line wyszedł dopiero w 2004r,
ciekawe.. ja miałem z 2002 roku |
Autor: | designer [ 15.lip.2009 21:01:09 ] |
Tytuł: | |
Ivo napisał(a): miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka.
True - twardo jak cholera w tej "twojej" B6, ale daje radę. Niżej i większa fela niż 17 to już będzie masakra jeżeli chodzi o jazdę Ale wyglądałoby kozacko .... |
Autor: | Marker81 [ 16.lip.2009 06:16:57 ] |
Tytuł: | |
Moja się jeszcze nie jeździ jak taczka Poprzedni właściciel wozil jakieś ciężkie rzeczy i dowalil tylne sprezyny i amory. Widać to na zdjęciach http://picasaweb.google.co.uk/marker81/ ... directlink Także chciał nie chciał muszę to zrobić. Swoją drogą, ten dowalony tył wyglada o niebo lepiej niż zdrowy przód |
Autor: | Marker81 [ 16.lip.2009 06:23:43 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): Ivo napisał(a): miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka. True - twardo jak cholera w tej "twojej" B6, ale daje radę. Niżej i większa fela niż 17 to już będzie masakra jeżeli chodzi o jazdę Ale wyglądałoby kozacko .... Ivo, co Ty tam za zawiasy miałeś, ze taka masakra była? |
Autor: | Ivo [ 16.lip.2009 08:46:49 ] |
Tytuł: | |
Marker81 napisał(a): designer napisał(a): Ivo napisał(a): miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka. True - twardo jak cholera w tej "twojej" B6, ale daje radę. Niżej i większa fela niż 17 to już będzie masakra jeżeli chodzi o jazdę Ale wyglądałoby kozacko .... Ivo, co Ty tam za zawiasy miałeś, ze taka masakra była? czytaj dokładnie do Designer napisał, był ori zawias S-Line (-20mm) i felga 17" i opony 235/45/17 i jak bedzie nizej i wieksza felga to by już była masakra |
Autor: | Marker81 [ 16.lip.2009 13:45:14 ] |
Tytuł: | |
To ja mam chyba inne wyobrażenie "taczki" czy "masakry" Ori zawiasy z S-line są dla mnie trochę za miękkie i dlatego wystawiłem ten temat. Także proszę o opinie ludzi którzy mieli coś niżej niż S-line. Sorry Ivo, ale naprawdę nie wiem co Ty tam miałeś za zawiasy skoro na niczym większym niż 17" się nie dało jeździć. Przecież S-line wychodziły też na 18" a niektórzy kładli do nich 19" od RS4 i jakoś te auta jeździły i jeżdżą. |
Autor: | Góral [ 16.lip.2009 14:53:19 ] |
Tytuł: | |
miałem zawias 60/40, felga 18". było ok. Teraz mam gwinta jest jeszcze lepiej |
Autor: | Marker81 [ 16.lip.2009 15:21:36 ] |
Tytuł: | |
Spoks, tylko że nie wiem co znaczy 60/40 Co do gwinta to też jestem za, ale nie do 1,9 tdi Masz jakieś fotki jak to się prezentowało i prezentuje?? |
Autor: | Góral [ 16.lip.2009 15:40:41 ] |
Tytuł: | |
60mm obniżony przód i 40mm tył tak było na zestawie : http://www.polerowanie-felg.pl/schmidt/ ... G_2835.jpg A zdjęć jak jest skręcony z gwintem jeszcze nie mam. Dlaczego nie gwint w 1,9 |
Autor: | Sprinter [ 16.lip.2009 16:49:48 ] |
Tytuł: | |
Ostatnio ziomowi zorganizowałem nowego Eibacha -40/40 i mówiąc krótko jest elegancko, a felga siedzi 17" (Ivo zna auto ). Nie jest miękko jak na serii, ale bez problemu się jeździ, moim zdaniem lepiej i prezyzyjniej. Generalnie nie bałbym się żadnego obniżania. |
Autor: | Marker81 [ 17.lip.2009 08:28:19 ] |
Tytuł: | |
Goral dzięki za objasnienie No ładna lalunia ale ten przód jakoś tak wysoko stoi, czy to może zdjęcie tak zrobione? Duża miales różnice w odleglosci opon od nadkoli miedzy przodem a tyłem? Nie gwint, bo myśle, ze ten silnik jest za słaby żeby wykorzystać w pełni te zawiasy. Pozatym nie wiem czy byłoby mnie stać na coś przyzwoitego. |
Autor: | Góral [ 17.lip.2009 08:39:32 ] |
Tytuł: | |
Marker81 napisał(a): Goral dzięki za objasnienie
No ładna lalunia ale ten przód jakoś tak wysoko stoi, czy to może zdjęcie tak zrobione? Duża miales różnice w odleglosci opon od nadkoli miedzy przodem a tyłem? Nie gwint, bo myśle, ze ten silnik jest za słaby żeby wykorzystać w pełni te zawiasy. Pozatym nie wiem czy byłoby mnie stać na coś przyzwoitego. przód stal 1cm wyżej niż tył. Mam teraz do sprzedania 2 zestawy sprężyn z amorami obniżającymi, ale do quattro niestety nie pasują. Co do gwintu, to zakupiłem H&R na allegro używkę wymontowana ze świeżo przywiezionego auta z Niemiec za 500zl / kmpl. |
Autor: | Ivo [ 17.lip.2009 08:41:32 ] |
Tytuł: | |
Marker81 napisał(a): Nie gwint, bo myśle, ze ten silnik jest za słaby żeby wykorzystać w pełni te zawiasy. Pozatym nie wiem czy byłoby mnie stać na coś przyzwoitego.
a co ma zawias do mocy silnika? kolego masz dziwne podejscie do tematu, gwint masz regulowany i jezdzisz jak chcesz - nisko czy mniej nisko ja uwazasz ze gleba 60/40 to nie jest dużo to mamy inne podejście do sprawy |
Autor: | Góral [ 17.lip.2009 08:44:35 ] |
Tytuł: | |
Lepiej jest zainwestować w gwint, ponieważ latem skręcasz ile chcesz, natomiast zima, aby przeżył zderzak, kręcisz do góry i masz spokój. |
Autor: | Marker81 [ 17.lip.2009 12:46:06 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): Ostatnio ziomowi zorganizowałem nowego Eibacha -40/40 i mówiąc krótko jest elegancko, a felga siedzi 17" (Ivo zna auto ). Nie jest miękko jak na serii, ale bez problemu się jeździ, moim zdaniem lepiej i prezyzyjniej. Generalnie nie bałbym się żadnego obniżania. ostatnio wiele dobrego słyszałem o Eibachu. Kumpel do Alfy 146 założył, bodajże -30mm i jest zadowolony. W sumie to ja też miałem przyjemność przejechać się na tych sprężynach i powiem że są dokładnie takie jakbym chciał do Audi, Nie za twarde i nie za miękkie i do tego bardzo precyzyjnie się prowadzi ten piece of shit z Włoch Obawiam się tylko że jak obniżę przód i tył tak samo, będę miał taką samą różnicę w nadkolach jak teraz, a to mnie się BARDZO nie podoba. Góral napisał(a): przód stal 1cm wyżej niż tył.
Mam teraz do sprzedania 2 zestawy sprężyn z amorami obniżającymi, ale do quattro niestety nie pasują. Co do gwintu, to zakupiłem H&R na allegro używkę wymontowana ze świeżo przywiezionego auta z Niemiec za 500zl / kmpl. Ooooo i teraz już wiem że chce mieć przód o 60 a tył o 40 niżej niż standard, 1cm różnicy zaakceptuję Pytanko Góral. Odczuwałeś jakąś różnicę w prowadzeniu auta? Mam na myśli nadsterowność, w końcu środek ciężkości przesunął się trochę do przodu. Powiem szczerze że zaczynacie mnie przekonywać do gwintu Zwłaszcza że idzie HR wyczesać już za 500 Przypuszczałem że za takie zawiasy trzeba ze 4000 wyrzygać I tak jak mówicie, komfort regulacji "jeździsz jak chcesz" Może poleci ktoś coś w przyzwoitej cenie lub ma na sprzedż komplet do quattro?? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |