.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A4 B6] Jakie sprężyny do A4 B6 quattro sport - 20mm https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=94523 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Marker81 [ 14.lip.2009 15:21:07 ] |
Tytuł: | [A4 B6] Jakie sprężyny do A4 B6 quattro sport - 20mm |
Witam. Nabyłem niedawno A4 B6 1.9 tdi 130 quattro sport. Chciałbym ją troszkę utwardzić i zglebować, ale nie więcej niż 20mm od fabrycznego zawieszenia tej wersji, która już podobno jest niższa o 30mm, tyle że nie bardzo wiem jakich sprężyn użyć żebym nie stracił znacznie na komforcie, i czy będę musiał też zmienić amory? Aha. Docelowo auto ma stać na 19 calowych kołach. Tu jeszcze jedno pytanie. Czy to obniżenie nie będzie kolidowało z takimi kołami? (nie chcę zakładać profilu opony /20 ![]() ![]() |
Autor: | Ivo [ 15.lip.2009 08:20:27 ] |
Tytuł: | |
nie było B6 w wersji sport, chodzi ci chyba o S-Line ![]() Takie wersje były obniżone o 2cm, miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka. Jak będziesz miał auto obniżone o 4cm i zasadzisz lacia 19" to zapomnij o jakimkolwiek komforcie ![]() |
Autor: | Marker81 [ 15.lip.2009 14:06:50 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie tak mam w dowodzie wpisane: "A4 TDI quattro sport", a S-line wyszedł dopiero w 2004r, poza tym moja nie ma na drzwiach znaczków, chociaż zderzaki już są z S-line. Hmm.. może to dlatego że jest z końca roku. Mimo wszystko chciałbym ją chociaż o co najmniej 10mm opuścić i nieco utwardzić. 19stki to jest dopiero plan, ale jak bedzie wporzo wyglądać (chociaż tak jak moje stare B4) na 18, to czemu nie. |
Autor: | Ivo [ 15.lip.2009 16:58:58 ] |
Tytuł: | |
Marker81 napisał(a): a S-line wyszedł dopiero w 2004r,
ciekawe.. ja miałem z 2002 roku ![]() |
Autor: | designer [ 15.lip.2009 21:01:09 ] |
Tytuł: | |
Ivo napisał(a): miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka.
True - twardo jak cholera w tej "twojej" B6, ale daje radę. Niżej i większa fela niż 17 to już będzie masakra jeżeli chodzi o jazdę ![]() ![]() |
Autor: | Marker81 [ 16.lip.2009 06:16:57 ] |
Tytuł: | |
Moja się jeszcze nie jeździ jak taczka ![]() Poprzedni właściciel wozil jakieś ciężkie rzeczy i dowalil tylne sprezyny i amory. Widać to na zdjęciach http://picasaweb.google.co.uk/marker81/ ... directlink Także chciał nie chciał muszę to zrobić. Swoją drogą, ten dowalony tył wyglada o niebo lepiej niż zdrowy przód ![]() |
Autor: | Marker81 [ 16.lip.2009 06:23:43 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): Ivo napisał(a): miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka. True - twardo jak cholera w tej "twojej" B6, ale daje radę. Niżej i większa fela niż 17 to już będzie masakra jeżeli chodzi o jazdę ![]() ![]() Ivo, co Ty tam za zawiasy miałeś, ze taka masakra była? ![]() |
Autor: | Ivo [ 16.lip.2009 08:46:49 ] |
Tytuł: | |
Marker81 napisał(a): designer napisał(a): Ivo napisał(a): miałem takową i IMO niżej się już nie dało bo byłaby już taczka. True - twardo jak cholera w tej "twojej" B6, ale daje radę. Niżej i większa fela niż 17 to już będzie masakra jeżeli chodzi o jazdę ![]() ![]() Ivo, co Ty tam za zawiasy miałeś, ze taka masakra była? ![]() czytaj dokładnie do Designer napisał, był ori zawias S-Line (-20mm) i felga 17" i opony 235/45/17 i jak bedzie nizej i wieksza felga to by już była masakra ![]() |
Autor: | Marker81 [ 16.lip.2009 13:45:14 ] |
Tytuł: | |
To ja mam chyba inne wyobrażenie "taczki" czy "masakry" Ori zawiasy z S-line są dla mnie trochę za miękkie i dlatego wystawiłem ten temat. Także proszę o opinie ludzi którzy mieli coś niżej niż S-line. Sorry Ivo, ale naprawdę nie wiem co Ty tam miałeś za zawiasy skoro na niczym większym niż 17" się nie dało jeździć. Przecież S-line wychodziły też na 18" a niektórzy kładli do nich 19" od RS4 i jakoś te auta jeździły i jeżdżą. |
Autor: | Góral [ 16.lip.2009 14:53:19 ] |
Tytuł: | |
miałem zawias 60/40, felga 18". było ok. Teraz mam gwinta jest jeszcze lepiej ![]() |
Autor: | Marker81 [ 16.lip.2009 15:21:36 ] |
Tytuł: | |
Spoks, tylko że nie wiem co znaczy 60/40 ![]() Co do gwinta to też jestem za, ale nie do 1,9 tdi ![]() Masz jakieś fotki jak to się prezentowało i prezentuje?? |
Autor: | Góral [ 16.lip.2009 15:40:41 ] |
Tytuł: | |
60mm obniżony przód i 40mm tył tak było na zestawie : http://www.polerowanie-felg.pl/schmidt/ ... G_2835.jpg A zdjęć jak jest skręcony z gwintem jeszcze nie mam. Dlaczego nie gwint w 1,9 ![]() |
Autor: | Sprinter [ 16.lip.2009 16:49:48 ] |
Tytuł: | |
Ostatnio ziomowi zorganizowałem nowego Eibacha -40/40 i mówiąc krótko jest elegancko, a felga siedzi 17" (Ivo zna auto ![]() |
Autor: | Marker81 [ 17.lip.2009 08:28:19 ] |
Tytuł: | |
Goral dzięki za objasnienie ![]() No ładna lalunia ![]() Duża miales różnice w odleglosci opon od nadkoli miedzy przodem a tyłem? Nie gwint, bo myśle, ze ten silnik jest za słaby żeby wykorzystać w pełni te zawiasy. Pozatym nie wiem czy byłoby mnie stać na coś przyzwoitego. ![]() |
Autor: | Góral [ 17.lip.2009 08:39:32 ] |
Tytuł: | |
Marker81 napisał(a): Goral dzięki za objasnienie
![]() No ładna lalunia ![]() Duża miales różnice w odleglosci opon od nadkoli miedzy przodem a tyłem? Nie gwint, bo myśle, ze ten silnik jest za słaby żeby wykorzystać w pełni te zawiasy. Pozatym nie wiem czy byłoby mnie stać na coś przyzwoitego. ![]() przód stal 1cm wyżej niż tył. Mam teraz do sprzedania 2 zestawy sprężyn z amorami obniżającymi, ale do quattro niestety nie pasują. Co do gwintu, to zakupiłem H&R na allegro używkę wymontowana ze świeżo przywiezionego auta z Niemiec za 500zl / kmpl. |
Autor: | Ivo [ 17.lip.2009 08:41:32 ] |
Tytuł: | |
Marker81 napisał(a): Nie gwint, bo myśle, ze ten silnik jest za słaby żeby wykorzystać w pełni te zawiasy. Pozatym nie wiem czy byłoby mnie stać na coś przyzwoitego.
![]() a co ma zawias do mocy silnika? ![]() kolego masz dziwne podejscie do tematu, gwint masz regulowany i jezdzisz jak chcesz - nisko czy mniej nisko ![]() ja uwazasz ze gleba 60/40 to nie jest dużo to mamy inne podejście do sprawy ![]() |
Autor: | Góral [ 17.lip.2009 08:44:35 ] |
Tytuł: | |
Lepiej jest zainwestować w gwint, ponieważ latem skręcasz ile chcesz, natomiast zima, aby przeżył zderzak, kręcisz do góry i masz spokój. |
Autor: | Marker81 [ 17.lip.2009 12:46:06 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): Ostatnio ziomowi zorganizowałem nowego Eibacha -40/40 i mówiąc krótko jest elegancko, a felga siedzi 17" (Ivo zna auto ![]() ostatnio wiele dobrego słyszałem o Eibachu. Kumpel do Alfy 146 założył, bodajże -30mm i jest zadowolony. W sumie to ja też miałem przyjemność przejechać się na tych sprężynach i powiem że są dokładnie takie jakbym chciał do Audi, Nie za twarde i nie za miękkie i do tego bardzo precyzyjnie się prowadzi ten piece of shit z Włoch ![]() Obawiam się tylko że jak obniżę przód i tył tak samo, będę miał taką samą różnicę w nadkolach jak teraz, a to mnie się BARDZO nie podoba. Góral napisał(a): przód stal 1cm wyżej niż tył.
Mam teraz do sprzedania 2 zestawy sprężyn z amorami obniżającymi, ale do quattro niestety nie pasują. Co do gwintu, to zakupiłem H&R na allegro używkę wymontowana ze świeżo przywiezionego auta z Niemiec za 500zl / kmpl. Ooooo ![]() ![]() Pytanko Góral. Odczuwałeś jakąś różnicę w prowadzeniu auta? Mam na myśli nadsterowność, w końcu środek ciężkości przesunął się trochę do przodu. Powiem szczerze że zaczynacie mnie przekonywać do gwintu ![]() Zwłaszcza że idzie HR wyczesać już za 500 ![]() ![]() I tak jak mówicie, komfort regulacji "jeździsz jak chcesz" Może poleci ktoś coś w przyzwoitej cenie lub ma na sprzedż komplet do quattro?? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |