.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[B5 Avant 1.9TDi] Podniesienie osiągów... https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=95666 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Etheral [ 27.sie.2009 22:00:44 ] |
Tytuł: | [B5 Avant 1.9TDi] Podniesienie osiągów... |
Dałem sobie spokój z "wieśkitami" i innymi zbędnymi listwami... Żal jak się słyszy teraz na ten temat Ale do rzeczy... Zmierzam teraz w kierunku modyfikacji silnika, bo teraz to jest ważne.... Jaką najlepszą i najpewniejszą turbosprężarkę dobrać do Silnika 1,9 TDi 110 PS ? Tak samo w kwestii ic, wtrysków, pompy itp. Chip jak na razie nie wiem... 110 To trochę za mało jak na tą budę, która ma prawie 1900kg Czekam na Wasze informacje |
Autor: | 2rafal7 [ 27.sie.2009 22:06:54 ] |
Tytuł: | |
1900 kg?? skad ta wartość? |
Autor: | przemik [ 27.sie.2009 22:43:32 ] |
Tytuł: | Re: [B5 Avant 1.9TDi] Podniesienie osiągów... |
Etheral napisał(a): Dałem sobie spokój z "wieśkitami" i innymi zbędnymi listwami... Żal jak się słyszy teraz na ten temat Ale do rzeczy...
Zmierzam teraz w kierunku modyfikacji silnika, bo teraz to jest ważne.... Jaką najlepszą i najpewniejszą turbosprężarkę dobrać do Silnika 1,9 TDi 110 PS ? Tak samo w kwestii ic, wtrysków, pompy itp. Chip jak na razie nie wiem... 110 To trochę za mało jak na tą budę, która ma prawie 1900kg Czekam na Wasze informacje Z jaką mocą chcesz sie zmierzyc ? Czemu to jest teraz wazne ? |
Autor: | Adamer [ 27.sie.2009 22:57:11 ] |
Tytuł: | |
Samym chipem możesz zrobic gdzieś w granicach 130km potem już większa moc to wymiana tych rzeczy które wymieniłeś w poście .. |
Autor: | Etheral [ 27.sie.2009 23:04:44 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): 1900 kg?? skad ta wartość?
rafal - Sam się zastanawiam ... Niby waga cyfrowa nie kłamie .... przemik - To co wyjdzie to wyjdzie... sam nie wiem jak duzo przyniosa w/w podzespoly... Czemu ważne ? A bo teraz wyższa kwota się trafiła to chce jak najszybciej podjąć pewne działania... Adamer - To wiem Ale pytanie teraz jest jakie ? Żeby nie miały ubocznego wpływu na samo serce pojazdu. |
Autor: | Morgi [ 28.sie.2009 06:24:54 ] |
Tytuł: | |
1820 kg waży A8 4.2 z pełnym w 4/5 bakiem - ważyłem na wadze dla tirów o dokładności +/- 10kg.... |
Autor: | 2rafal7 [ 28.sie.2009 07:32:26 ] |
Tytuł: | |
W danych technicznych jest napisane ok 1285kg, wiec to jest nie możliwe, ze 1900kg . Na pocątek radze Ci zrobienie dobrego programu na 130-135km i powinno na jakis czas zaspokoić Twoje oczekiwania |
Autor: | Adamer [ 28.sie.2009 08:43:11 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): W danych technicznych jest napisane ok 1285kg, wiec to jest nie możliwe, ze 1900kg . Na pocątek radze Ci zrobienie dobrego programu na 130-135km i powinno na jakis czas zaspokoić Twoje oczekiwania
Może on ma jakąś wersje "Panzer Wagen" |
Autor: | przemik [ 28.sie.2009 09:01:27 ] |
Tytuł: | |
Etheral napisał(a): 2rafal7 napisał(a): 1900 kg?? skad ta wartość? rafal - Sam się zastanawiam ... Niby waga cyfrowa nie kłamie .... przemik - To co wyjdzie to wyjdzie... sam nie wiem jak duzo przyniosa w/w podzespoly... Czemu ważne ? A bo teraz wyższa kwota się trafiła to chce jak najszybciej podjąć pewne działania... Adamer - To wiem Ale pytanie teraz jest jakie ? Żeby nie miały ubocznego wpływu na samo serce pojazdu. Samym softem mozna atakowac ok. 130/310 - przyzalozeniu ze stan turbiny i pompy wtryskowej jest OK. Po zalozeniu wiekszej sprezarki (AVF/AWX/BLB/BRD) mozna probowac wiecej... Powyzej 150 KM - trzeba sie liczyc z wydatkami na wydajniejsza pompe wtryskową, wtryki oraz wydajniejszy intercooler tyou FMIC. Zerknij tez tutaj - lektury na caly weekend: http://www.a4-klub.pl/smf/turbo_chiptun ... czny-b7.0/ Pozdrawiam |
Autor: | Morgi [ 28.sie.2009 09:09:26 ] |
Tytuł: | |
1Z - czyli silnik 90 KM po przełożeniu wtrysków od ASV i "regulacji" u rogala wypluł raz 126 KM, a potem z kompem od AFN (czyli takim jak Twój 110 KM) wypluł 131 KM oraz 295 Nm. Na swoich gratach spokojnie dłubniesz w te granice.... (wtryski możesz zmienić), u mnie oporem była pompa, ona hamowała dalsze przyrosty, turbo seryjne z 90KM miało większy potencjał. Generalnie jedź na "czipa" i dowiedz się co Cię hamuje (jak czip nie wystarczy) pompa? --> 11mm trzeba zdobyć wtryski? --> ASV (u mnie) ale te u Ciebie są juz OK turbo? --> bierz z AWX albo hybrydę komp? --> raczej nie, w 110KM jest juz ten co trzeba IC? --> trzeba przerabiać, może puchnąć latem Przy dużych mocach patrz też na przeguby, sprzęgło, hamulce... |
Autor: | Pawlo [ 28.sie.2009 12:29:51 ] |
Tytuł: | |
A może by tak na początek zrobic jakies Diagno co by sprawdzić czy seryjne 110 jeszcze tam ciagle jest |
Autor: | przemik [ 28.sie.2009 23:57:06 ] |
Tytuł: | |
pawlo5 napisał(a): A może by tak na początek zrobic jakies Diagno co by sprawdzić czy seryjne 110 jeszcze tam ciagle jest
O rzeczach oczywistych nie wspominamy... |
Autor: | qidok [ 30.sie.2009 20:59:52 ] |
Tytuł: | :-) |
Witam serdecznie z tej strony jurek... ja od ok 3 lat mam A4 AVANT 1.9Tdi AFN 110KM automacik... skrzynia AG4 od nowości (pierwszy właściciel mój tatko) turbinka w nim gwiżdże jak w pożądnej ciężarówce czasami jak jadę to ludzie z przystanków wychodzą, bo myślą, że podmiejski jedzie:-);-). czy ja (zważywszy, że to automat) coś jeszcze mogę w nim "ulepszyć", dodać mu paru kucyków?? |
Autor: | Bobo [ 30.sie.2009 21:14:19 ] |
Tytuł: | Re: :-) |
qidok napisał(a): Witam serdecznie z tej strony jurek...
ja od ok 3 lat mam A4 AVANT 1.9Tdi AFN 110KM automacik... skrzynia AG4 od nowości (pierwszy właściciel mój tatko) turbinka w nim gwiżdże jak w pożądnej ciężarówce czasami jak jadę to ludzie z przystanków wychodzą, bo myślą, że podmiejski jedzie:-);-). czy ja (zważywszy, że to automat) coś jeszcze mogę w nim "ulepszyć", dodać mu paru kucyków?? możesz j.w |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |