.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A4 B5 AHH 90 KM - tuning czipem - Protector , Wejherowo - ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=96770 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | kemper [ 10.paź.2009 13:31:15 ] |
Tytuł: | A4 B5 AHH 90 KM - tuning czipem - Protector , Wejherowo - ? |
... |
Autor: | przemik [ 12.paź.2009 09:57:07 ] |
Tytuł: | |
AHH to taki zamulony AFN. Ale ma za to cos o co ludzie się zabijają. Pompe 11 mm w serii. Zmien koncówki na 216 i dopiero jedz do tunera na korekte programu. Zobaczysz jak to auto moze smigac. Pozdrawiam |
Autor: | kemper [ 12.paź.2009 11:36:02 ] |
Tytuł: | |
... |
Autor: | spanky [ 12.paź.2009 13:47:46 ] |
Tytuł: | |
a nie mozesz jechac do Roberta [tune-up] ... ? [bo chyba nie krzyczy 1800 za zrobienie EDC15] ? |
Autor: | kemper [ 12.paź.2009 14:01:09 ] |
Tytuł: | |
... |
Autor: | spanky [ 12.paź.2009 17:14:21 ] |
Tytuł: | |
poczekaj z miesiac odloz wiecej kapusty i napewno dogadasz sie z Robertem .... co do Protector'a ... ja nic nie wiem ... |
Autor: | Bobo [ 12.paź.2009 18:19:35 ] |
Tytuł: | |
Przemik AHH bez względu czy w automacie czy w manualu miały pompę 11 ? |
Autor: | przemik [ 12.paź.2009 19:57:29 ] |
Tytuł: | |
Bobo napisał(a): Przemik AHH bez względu czy w automacie czy w manualu miały pompę 11 ?
Na 99% - typ skrzyni nie mial znaczenia... |
Autor: | spanky [ 13.paź.2009 07:22:07 ] |
Tytuł: | |
Bobo napisał(a): Przemik AHH bez względu czy w automacie czy w manualu miały pompę 11 ?
nie malo to znaczenia ... |
Autor: | kemper [ 13.paź.2009 17:47:50 ] |
Tytuł: | |
..... |
Autor: | scanikwwo [ 13.paź.2009 22:27:28 ] |
Tytuł: | |
Dodatkowej regulacji może i nie będą wymagały, natomiast na pewno nie wykorzystasz w 100% ich potencjału. Co do Protectora, to ja raczej nie robiłbym tam samochodu - słyszałem kilka negatywnych opinii na ich temat i ogólnie podziękowałbym za taką imprezę. Zrób u sprawdzonych ludzi Pogadaj z Robem i na pewno coś ugrasz przy jednoczesnym ogarnięciu wtrysków i korekty softu. |
Autor: | kemper [ 16.paź.2009 01:29:29 ] |
Tytuł: | |
..... |
Autor: | Blady99 [ 19.paź.2009 16:33:50 ] |
Tytuł: | |
Ze 115 chcesz 160 zrobić... marnie to widze przy tym starym silniku.. jakies 140 jak ci zorbi to powinieneś byc zadowolony.. |
Autor: | Bobo [ 19.paź.2009 16:44:13 ] |
Tytuł: | |
Blady99 napisał(a): Ze 115 chcesz 160 zrobić... marnie to widze przy tym starym silniku.. jakies 140 jak ci zorbi to powinieneś byc zadowolony..
Spokojnie powinno sie dać 1.9 to nie 2.5 v6 gdzie z biegiem czasu w większości aut zaczyna brakować mocy i potencjału. Dobrze utrzymany 1.9 przy wtryskach 216 powinien wydusić z siebie te 160 km. Jak kolega pomyślał by jeszcze o większym turbo lub jakiejś hybrydzie by nie mnożyć kosztów to efekt byłby na prawdę fajowy. |
Autor: | przemekk74 [ 20.paź.2009 12:39:59 ] |
Tytuł: | |
kemper napisał(a): ....mam nadzieję na 150-160 koni
160ps? a jest jakas kapliczka u tunera? bo moze przydalaby sie jakas krotka zolnierska modlitwa w intencji seryjnej (i zajechanej juz zapewne) gt15 Pozdrawiam, Przemek |
Autor: | spanky [ 20.paź.2009 13:35:15 ] |
Tytuł: | |
przemekk74 napisał(a): kemper napisał(a): ....mam nadzieję na 150-160 koni 160ps? a jest jakas kapliczka u tunera? bo moze przydalaby sie jakas krotka zolnierska modlitwa w intencji seryjnej (i zajechanej juz zapewne) gt15 Pozdrawiam, Przemek Przemku .. co tak sceptycznie .. jest to jak najbardziej wykonalne ... jak znajde to wieczorkiem wkleje wykresik ... auto jezdzilo i podobno mialo sie dobrze... co do konkretów : turbo seria na 1,25 bara, wtryski 0.205 i fmic +VP37 11 mm wynik w granicach 150-160 PS i 320Nm ... |
Autor: | rob555 [ 20.paź.2009 14:26:11 ] |
Tytuł: | |
Wtryski osadzone...soft zostal seryjny. 140KM na zdjetym nastawniku przy akceptowalnym dymieniu. Licze na >150KM bez wiekszego kopcenia i meczenia suszarki |
Autor: | Adamer [ 20.paź.2009 18:58:09 ] |
Tytuł: | |
przemekk74 napisał(a): kemper napisał(a): ....mam nadzieję na 150-160 koni 160ps? a jest jakas kapliczka u tunera? bo moze przydalaby sie jakas krotka zolnierska modlitwa w intencji seryjnej (i zajechanej juz zapewne) gt15 Pozdrawiam, Przemek W AHH jest turbina ze zmienną geometria.. Czyli to nie jest takie zwykłe GT15 |
Autor: | kemper [ 20.paź.2009 22:15:34 ] |
Tytuł: | |
..... |
Autor: | przemekk74 [ 21.paź.2009 09:07:26 ] |
Tytuł: | |
kemper napisał(a): no cóż - jak to Rob napisał 140 koni już jest - powiedziałbym nawet ,że z bardzo akceptowalnym dymieniem .....więc myślę że sceptycy powinni zreasumować swoje poglądy , bo się da Czesc, W kwestii formalnej 1) 140 a 160 to roznica 2) dymienie po czipie jest wieksze tylko przy bucie wiec "w miescie" nie powinno byc problemu 3) nie pisalem, ze sie nie da a jedynie zasugerowalem krotka modlitwe w intencji T Dlaczego? krotki wstep teoretyczny http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch103.html Cytuj: Surge Line
•Surge is the left hand boundary of the compressor map. Operation to the left of this line represents a region of flow instability. This region is characterized by mild flutter to wildly fluctuating boost and “barking” from the compressor. Continued operation within this region can lead to premature turbo failure due to heavy thrust loading.# inne polskie zrodla http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm#Dobór_turbosprężarki http://www.racingforum.pl/index.php?s=7 ... 43494&st=0 Z tego watku na racingforum wykorzystalem excelka, i zlozylem wykres ladowanie vs AFR z mapa kompresora GT15 Oczywiscie jest masa zalozen przyjetych (jak np Volumetric Efficiency), moze mapa GT15 z Twojego silnika jest inna niz ta ktora ja wynalazlem (jest pewnie n odmian gt15) itp Jadnak widac, ze nie mozna powiedziec, ze jest tak super bezpiecznie... Tematy do przemyslenia: 1) jezeli Twoje 15letnie GT15 nadaje sie do 160 koni to dlaczego producent w nowe 1.9PD 130konne wsadzal GT17? (tak w konteksie bezpieczenstwa) 2) jezeli przy chyba odrobine wiekszym ladowaniu w seryjnym AWX niz te 1,25 (latwo sprawdzic - trzeba wynalezc jakies 011D) uzyskano seryjne 130 koni to sprawa oczywista jest, ze u Ciebie trzeba do mniejsze ilosci tlenu trzeba wtrynic wiecej koksu (chce tylko powiedziec, ze prog akceptowalnego dymienia u kazdego moze byc inny) Pamietaj, ze tuner to nie cudotworca ... chodz uszczesliwia ludzi:) Pozdrawiam, Przemek |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |