.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[all]jaki silnik wybrac tdi czy pb do podkrecenia? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=97101 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | gibon_81 [ 22.paź.2009 19:32:33 ] |
Tytuł: | [all]jaki silnik wybrac tdi czy pb do podkrecenia? |
Witam od dłuższego czasu zastanawiam sie nad kupnem a4 Q. autko ma służyc do codziennej jazdy pozatym ma byc szybkie Mozliwosci mam dwie kupic klekota albo turbo benzyne. pytanie co lepiej bedzie ciagnać po modach typu chip wtryski, ble ble prosze o konkretne oznaczenia silników. na fure moge wydac okolo 20 tysiecy. |
Autor: | emge [ 22.paź.2009 20:47:18 ] |
Tytuł: | |
No nie masz dużego wyboru. Albo 1.9 TDIq, albo 1.8Tq. Na pewno to drugie będzie zdrowsze za 20kpln. |
Autor: | Bobo [ 22.paź.2009 21:08:07 ] |
Tytuł: | |
zależy co dla ciebie znaczy "szybkie" |
Autor: | BiLu [ 22.paź.2009 21:28:35 ] |
Tytuł: | |
chyba lepiej kupić jakieś B4 2.3(NG) z quattro (7-10 tys. PLN) i wpakować resztę w 2.2T 20V AAN/ABY (10-13 tys PLN powinno wystarczyć). całość wyszłaby całkiem "szybka" z możliwością do dalszego "przyspieszania"... |
Autor: | Bobo [ 22.paź.2009 21:36:18 ] |
Tytuł: | |
BiLu napisał(a): chyba lepiej kupić jakieś B4 2.3(NG) z quattro (7-10 tys. PLN) i wpakować resztę w 2.2T 20V AAN/ABY (10-13 tys PLN powinno wystarczyć).
całość wyszłaby całkiem "szybka" z możliwością do dalszego "przyspieszania"... Bardzo zły pomysł. Jak się pchać to w 1.8 t. Taniej, bez remontu przed włożeniem sie obejdzie, taniej się dłubie i przede wszystkim dużo młodszy silnik z mniejszym przelotem. 2.2t to kultowa jednostka, ale ekonomicznie do codziennej jazdy słabo wypada z 1.8t |
Autor: | gibon_81 [ 22.paź.2009 23:23:53 ] |
Tytuł: | |
jezdze a8 ma 260 km i to zdecydowanie nie robi na mnie wrazenia no wlasnie 1.8 t sa tansze ale nie wiem czy diesel nie bedzie jezdzil lepiej. ostatnio brykalem leonem kolegi. standard 1.9 ARL(150) plus wirus na 195 km i powiem ze to juz jedzie dla porownania w irlandii jezdzilem a4 18 bez Q mialo turbawke od s3 i dobry program moc 260. efekt podobny do leona stad moje rozterki... |
Autor: | rob555 [ 22.paź.2009 23:26:41 ] |
Tytuł: | |
BOBO prawde pisze.... wiem bo mam S2 i mialem a3 1.8t.....eska wiecznie chimerna a do a3 zapodalem graty od s3 zestroilem na 250KM i jezdzilo bezawaryjnie pol roku az je sprzedalem. Jak masz ciezka noge kup TDI. On Ci przy katowaniu spali rosadne ilosci. Turbo benzyna potrafi byc akceptowalnie ekonomiczna ale wtedy zapomnij o cisnieniu gazu. Jak zaczniesz deptac to koszy paliwa beda 2x albo 3x wyzsze niz analogiczny styl jazdy w TDI. |
Autor: | 2rafal7 [ 23.paź.2009 09:26:45 ] |
Tytuł: | |
Dozbieraj i kup do S4 B5 |
Autor: | designer [ 23.paź.2009 11:11:38 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Dozbieraj i kup do S4 B5
Można kupić za 20k, ale.......................trzeba mieć jeszcze z 10k na odchwaszczenie. Np ten http://moto.allegro.pl/item784561150_au ... o_abt.html albo ten ( ładny kolor ) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10323398 Ogólnie fura bardzo rozwojowa o której dużo można poczytać na stronie SID'a http://s4sid.pl/. Można zrobić z niej furę która objedzie seryjne RS4 B5 czy RS6 C5 tylko trzeba $$ i jeszcze raz $...... |
Autor: | gibon_81 [ 23.paź.2009 15:52:06 ] |
Tytuł: | |
kombi odpada chce sedana paliwo wazna kwestia dlatego pisze o dieslu. s4 to sobie sam zrobie zderzaczki juz sa przód i tyl a jaki silnik konkretnie wybrac przy opcji diesel i jaki przy pb chodzi o symbole. slyszalem ze podobno AEB jest bardzo dobry... |
Autor: | Igloo [ 14.lis.2009 18:52:35 ] |
Tytuł: | .... |
Z takim budzetem to ciezko bedzie dostac wmiare zdrowe 1.8T nie mowiac juz pozniej o inwestowaniu w przerobki. |
Autor: | BartG60 [ 14.lis.2009 22:26:09 ] |
Tytuł: | |
jezeli zdecydujesz sie na PB to mogę Ci polecic 1.8T (w A6 seria AJL 180KM przyspiesza do setki w 8s.) Co do 1.8T 150KM to również są ok, mój szwagier zrobił sobie taki silnik w A4 na 200KM na lajtowym doladowaniu 0.8 bara (turbine wrzucił taką jak w AJL K03s) do tego wydech i silniczek ładnie wystrojony w DYNOSOFT. Przyspiesza to naprawdę super i juz nie daje rady go dogonic moja A6 AJL. Poprostu odjezdza jak cholera Co do spalania to 11-13 w duzym miescie wciagnie, na trasie 8-10na setke. Ale nie ma co porównywac do klekota. Poniżej wykres obu silników, seria w A6 AJL 180KM oraz A4 1.8T (150KM) AWT, ale jest naprawdę na lajtowym sofcie. |
Autor: | Siwy981 [ 05.gru.2009 08:03:47 ] |
Tytuł: | |
kolego sam mam A4 1.8T AEB pomału zaczyna sam dłubać przy nim ECU wydech bierzące modyfikacje w przyszłości pójdzie do rezania turbina i zobaczymy co jeszcze. Ja po swoją AEB latałem do germanii i warto było bo mnie wyszła 15t z opłatami jeżeli ja miałbym wybierać między 1.9tdi a 1.8T 1.8T |
Autor: | Gustav [ 05.gru.2009 08:29:42 ] |
Tytuł: | |
a Mój typ to AFN [Może ATJ] w B5 z Quattro który po odpowiednim przygotowaniu zmiecie nie jedną turbobenzynę |
Autor: | szogun0 [ 05.gru.2009 08:48:13 ] |
Tytuł: | |
Po odpowiednim przygotowaniu. Jakbyś turbo benzynę "odpowiednio przygotował" to wciąga lewą dziurką od nosa takie TDI. |
Autor: | Siwy981 [ 05.gru.2009 11:20:37 ] |
Tytuł: | |
Gustav napisał(a): a Mój typ to AFN [Może ATJ] w B5 z Quattro który po odpowiednim przygotowaniu zmiecie nie jedną turbobenzynę
Gustaw ty tutaj nie kombinuj turbobenzynka to jest to za tydzien na spocie zobaczysz jak objade twoją srebrną strzałe a tylko wymienie wydech |
Autor: | Gustav [ 05.gru.2009 16:33:07 ] |
Tytuł: | |
200KM w 1.8T vs 200km w 1.9TDi wynik jest zanany |
Autor: | emge [ 05.gru.2009 16:52:07 ] |
Tytuł: | |
Zwłaszcza jak kupisz AFN-a w q za 20 koła i jeszcze go tanio podciągniesz do tych 200KM |
Autor: | Siwy981 [ 05.gru.2009 18:04:19 ] |
Tytuł: | |
Gustav napisał(a): 200KM w 1.8T vs 200km w 1.9TDi wynik jest zanany
nie miałem na myśli 1.9TDi pozdro Gustav |
Autor: | Bobo [ 05.gru.2009 19:59:33 ] |
Tytuł: | |
Gustav napisał(a): 200KM w 1.8T vs 200km w 1.9TDi wynik jest zanany
To znaczy jaki ? |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |