.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 21:33:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] Gwint Billstein B14, co myślicie?
PostNapisane: 08.lis.2009 13:02:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Tak jak w temacie, chciałbym zakupić gwint ponieważ na lato zmieniam 18" na 19" i fabryczne 1BE już będzi troche za "wysokie" na te felgi. Znalazłem na allegro Billstiny B14 :

http://moto.allegro.pl/item807023483_gw ... _4mot.html

Miał ktoś z nimi doczynienia?, rocznie w tej chwili pkonuje audiczką b. mało km (na codzien auto z podpisu), że bedzie twardo to wiem, ale czy sporo "twardziej" niż na 1BE?. Szczerze mówiać wolę aby było za twardo niż za miękko, poprostu lubie czuć samochód i nie wyobrażam sobie czegoś "miękkszego" niż 1BE :D. Jak z trwałością tych amorków? może polecicie jakąs inną firme?

Pozdrawiam

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 13:28:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Do niemieckiego auta nie kupisz nic lepszego od zestawu H&R Bilstein, a właśnie takim połączeniem jest B14.

To jest o ogóle najlepszy zestaw do kupienia do Twojego samochodu. Trwały, w pełni serwisowalny, niemiecki.

Można powiedzieć półprofesjonalny zestaw.. żadna konina do tego nie podchodzi.

Wiem, bo sam ujeżdżam :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 13:33:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
DeS napisał(a):
Można powiedzieć półprofesjonalny zestaw.. żadna konina do tego nie podchodzi


Czy przez słowo "połprofesjonalny" moge rozumieć, ze jest twardy jak skała? (torowy), lubie twardo, ale bez przesady, żebym nie stracił żebów :P. Mam jeszcze jedno pytanko, czy po wymianie na to zawieszenie (pewnie ustawie na ok -40mm ) nie ulegną szybszemu uszkodzeniu takie elementy jak np. wahacze? (ledwo co wymieniałem komplet na ori z aso i nie chce aby je szybko szlag trafił).

PS: Chyba zakładam felge BBS motorsport 19", będzie to pasować (pod względem wyglądu) do audiczki? :P

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 13:38:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Chodziło mi nie o to, że będzie twardo bo standardowo ustawiony amorek Bilsteina nie jest aż tak mocno twardy. Chodzi mi o jego budowę i właściwości techniczne. Możliwość (warsztatowego) ustawienia odbicia, dobicia, skoku oraz rzecz jasna wysokości. Z tyłu podwójne sprężyny.

Niestety.. ale im twardsze zawieszenie i wieksze koła tym szybciek leci zawias na naszych pięknych i równych drogach.

Aha.. jako ciekawostkę mogę podać, że np. do RS6 C5 podstawowym i czasami koniecznym modem zawieszenia jest właśniem montaż gwintu H&R albo KW.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 13:51:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
No dobra, w takim razie kupuje zestawik :peace:

PS: Co powiecie o tych felgach?:

http://moto.allegro.pl/item797285283_fe ... nalne.html

Tutaj jest słabe zdjęcie, ale widziałem je an lepszych oftach i naprawde sa ładne moim zdaniem, co wy na to?

EDIT: http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... esized.jpg

Dla mnie felga miód :P

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 15:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
2rafal7 napisał(a):
No dobra, w takim razie kupuje zestawik :peace:

PS: Co powiecie o tych felgach?:

http://moto.allegro.pl/item797285283_fe ... nalne.html

Tutaj jest słabe zdjęcie, ale widziałem je an lepszych oftach i naprawde sa ładne moim zdaniem, co wy na to?

EDIT: http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... esized.jpg

Dla mnie felga miód :P



Ja wlasnie na takie model BBS-ów poluje... :D Dla mnie do Audi sa najlepsza opcja ... Wczoraj przejechalem sie do DE i akurat natrafilem na taka A4 Avant na takiej feldze. Jak dla mnie miód malina;P

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 18:44:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 19:05:02
Posty: 95
Lokalizacja: Polska
2rafal7 napisał(a):
No dobra, w takim razie kupuje zestawik :peace:

PS: Co powiecie o tych felgach?:

http://moto.allegro.pl/item797285283_fe ... nalne.html

Tutaj jest słabe zdjęcie, ale widziałem je an lepszych oftach i naprawde sa ładne moim zdaniem, co wy na to?

EDIT: http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... esized.jpg

Dla mnie felga miód :P
mam takie u siebie przy A4 tylko ze 18" :peace:

_________________
80 B3 1.9E
A4 B5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 21:39:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2006 01:00:16
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
DeS napisał(a):
Chodziło mi nie o to, że będzie twardo bo standardowo ustawiony amorek Bilsteina nie jest aż tak mocno twardy. Chodzi mi o jego budowę i właściwości techniczne. Możliwość (warsztatowego) ustawienia odbicia, dobicia, skoku oraz rzecz jasna wysokości. Z tyłu podwójne sprężyny.

Niestety.. ale im twardsze zawieszenie i wieksze koła tym szybciek leci zawias na naszych pięknych i równych drogach.

Aha.. jako ciekawostkę mogę podać, że np. do RS6 C5 podstawowym i czasami koniecznym modem zawieszenia jest właśniem montaż gwintu H&R albo KW.

Podepnę się pod temat, bo włąśnie noszę się z zamiarem zmiany. Polecano mi B16 za prawie 2 razy tyle. Pytanie czy warto? Czy na tym zawiasie będzie znacznie bardzie twardo niż oryginał? Który jest twardszy b16 czy b14?

_________________
RS6 C5 ABT
VB V6
FZ6 S2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 21:55:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
B16 ma regulację na zewnątrz bez potrzeby zdejmowania zawiasu. Wcale nie musi być twardy, wszystko zależy jak ustawisz ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 22:11:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2006 01:00:16
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Zakładając najmniej twardo, to jak będzie w porównaniu z oryginałem?

_________________
RS6 C5 ABT
VB V6
FZ6 S2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 23:00:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Olorin napisał(a):
Zakładając najmniej twardo, to jak będzie w porównaniu z oryginałem?


To już trzeba pytać sprzedawcę lub panow z B. :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: