.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6 C5] Gwint Billstein B14, co myślicie? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=97533 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | 2rafal7 [ 08.lis.2009 13:02:44 ] |
Tytuł: | [A6 C5] Gwint Billstein B14, co myślicie? |
Tak jak w temacie, chciałbym zakupić gwint ponieważ na lato zmieniam 18" na 19" i fabryczne 1BE już będzi troche za "wysokie" na te felgi. Znalazłem na allegro Billstiny B14 : http://moto.allegro.pl/item807023483_gw ... _4mot.html Miał ktoś z nimi doczynienia?, rocznie w tej chwili pkonuje audiczką b. mało km (na codzien auto z podpisu), że bedzie twardo to wiem, ale czy sporo "twardziej" niż na 1BE?. Szczerze mówiać wolę aby było za twardo niż za miękko, poprostu lubie czuć samochód i nie wyobrażam sobie czegoś "miękkszego" niż 1BE . Jak z trwałością tych amorków? może polecicie jakąs inną firme? Pozdrawiam |
Autor: | DeS [ 08.lis.2009 13:28:13 ] |
Tytuł: | |
Do niemieckiego auta nie kupisz nic lepszego od zestawu H&R Bilstein, a właśnie takim połączeniem jest B14. To jest o ogóle najlepszy zestaw do kupienia do Twojego samochodu. Trwały, w pełni serwisowalny, niemiecki. Można powiedzieć półprofesjonalny zestaw.. żadna konina do tego nie podchodzi. Wiem, bo sam ujeżdżam |
Autor: | 2rafal7 [ 08.lis.2009 13:33:55 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Można powiedzieć półprofesjonalny zestaw.. żadna konina do tego nie podchodzi
Czy przez słowo "połprofesjonalny" moge rozumieć, ze jest twardy jak skała? (torowy), lubie twardo, ale bez przesady, żebym nie stracił żebów . Mam jeszcze jedno pytanko, czy po wymianie na to zawieszenie (pewnie ustawie na ok -40mm ) nie ulegną szybszemu uszkodzeniu takie elementy jak np. wahacze? (ledwo co wymieniałem komplet na ori z aso i nie chce aby je szybko szlag trafił). PS: Chyba zakładam felge BBS motorsport 19", będzie to pasować (pod względem wyglądu) do audiczki? |
Autor: | DeS [ 08.lis.2009 13:38:16 ] |
Tytuł: | |
Chodziło mi nie o to, że będzie twardo bo standardowo ustawiony amorek Bilsteina nie jest aż tak mocno twardy. Chodzi mi o jego budowę i właściwości techniczne. Możliwość (warsztatowego) ustawienia odbicia, dobicia, skoku oraz rzecz jasna wysokości. Z tyłu podwójne sprężyny. Niestety.. ale im twardsze zawieszenie i wieksze koła tym szybciek leci zawias na naszych pięknych i równych drogach. Aha.. jako ciekawostkę mogę podać, że np. do RS6 C5 podstawowym i czasami koniecznym modem zawieszenia jest właśniem montaż gwintu H&R albo KW. |
Autor: | 2rafal7 [ 08.lis.2009 13:51:02 ] |
Tytuł: | |
No dobra, w takim razie kupuje zestawik PS: Co powiecie o tych felgach?: http://moto.allegro.pl/item797285283_fe ... nalne.html Tutaj jest słabe zdjęcie, ale widziałem je an lepszych oftach i naprawde sa ładne moim zdaniem, co wy na to? EDIT: http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... esized.jpg Dla mnie felga miód |
Autor: | mateuszsta20 [ 08.lis.2009 15:13:03 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): No dobra, w takim razie kupuje zestawik
PS: Co powiecie o tych felgach?: http://moto.allegro.pl/item797285283_fe ... nalne.html Tutaj jest słabe zdjęcie, ale widziałem je an lepszych oftach i naprawde sa ładne moim zdaniem, co wy na to? EDIT: http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... esized.jpg Dla mnie felga miód Ja wlasnie na takie model BBS-ów poluje... Dla mnie do Audi sa najlepsza opcja ... Wczoraj przejechalem sie do DE i akurat natrafilem na taka A4 Avant na takiej feldze. Jak dla mnie miód malina;P |
Autor: | betrzy [ 09.lis.2009 18:44:55 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): No dobra, w takim razie kupuje zestawik mam takie u siebie przy A4 tylko ze 18"
PS: Co powiecie o tych felgach?: http://moto.allegro.pl/item797285283_fe ... nalne.html Tutaj jest słabe zdjęcie, ale widziałem je an lepszych oftach i naprawde sa ładne moim zdaniem, co wy na to? EDIT: http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... esized.jpg Dla mnie felga miód |
Autor: | Olorin [ 09.lis.2009 21:39:08 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Chodziło mi nie o to, że będzie twardo bo standardowo ustawiony amorek Bilsteina nie jest aż tak mocno twardy. Chodzi mi o jego budowę i właściwości techniczne. Możliwość (warsztatowego) ustawienia odbicia, dobicia, skoku oraz rzecz jasna wysokości. Z tyłu podwójne sprężyny.
Niestety.. ale im twardsze zawieszenie i wieksze koła tym szybciek leci zawias na naszych pięknych i równych drogach. Aha.. jako ciekawostkę mogę podać, że np. do RS6 C5 podstawowym i czasami koniecznym modem zawieszenia jest właśniem montaż gwintu H&R albo KW. Podepnę się pod temat, bo włąśnie noszę się z zamiarem zmiany. Polecano mi B16 za prawie 2 razy tyle. Pytanie czy warto? Czy na tym zawiasie będzie znacznie bardzie twardo niż oryginał? Który jest twardszy b16 czy b14? |
Autor: | DeS [ 09.lis.2009 21:55:44 ] |
Tytuł: | |
B16 ma regulację na zewnątrz bez potrzeby zdejmowania zawiasu. Wcale nie musi być twardy, wszystko zależy jak ustawisz |
Autor: | Olorin [ 09.lis.2009 22:11:27 ] |
Tytuł: | |
Zakładając najmniej twardo, to jak będzie w porównaniu z oryginałem? |
Autor: | DeS [ 09.lis.2009 23:00:04 ] |
Tytuł: | |
Olorin napisał(a): Zakładając najmniej twardo, to jak będzie w porównaniu z oryginałem?
To już trzeba pytać sprzedawcę lub panow z B. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |