.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

tuning wroclaw
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=97596
Strona 1 z 1

Autor:  shakal12 [ 11.lis.2009 08:55:57 ]
Tytuł:  tuning wroclaw

http://allegro.pl/item812343449_chiptun ... ownia.html

w sobote jade do gostka i sprawdzimy co potrafi.
twierdzi przez telefon ze modyfikuje mape a nie wgrywa gotowca. jedyna moja obawa to hamowanie automatu - robic to czy nie?
po wszystkim zdam relacje z autopsji jazdy czy cos pomoglo czy nie :)
pozdrawiam

Autor:  przemekk74 [ 12.lis.2009 09:46:15 ]
Tytuł:  Re: tuning wroclaw

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=64847
ktos widac tam juz robil i byl chyba nawet zadowolony z tym, ze pytanie co chcesz robic... jezeli jakiegos starego dziadka koksuje sie typu 1,9 Vp37 to raczej kazdy tuner to zrobi natomiast z Q7 do kogos bez historii bym sie nie wybral (q7 to malo popularne auto wiec ryzyko ze tuner bedzoe sie uczyl wlasnie na Twoim)
Obstawiam jednka ze idziesz z 2.5V6tdi bau w automacie... uczulam na:
- w tym modelu silnika nie wiem czy nie ma tzw "blokady na pompie" => czy tuner to potrafi obejsc (o ile model AFB/AKE zrobi kazdy to BAU juz nie wiem), inaczej nie uzyskasz wiele
- czasem tiptronici wymagaja przeprogramowania (pewnie wiekszosc tunerow tego nie robi/nie umie) => problem moze wystapic taki ze przy pelnym bucie jak idziesz to skrzyniia glupieje przy przejsciu 4->5 (ja tego problemu nie mialem ale w niektorych odmianach tak jest)=> po czipie wyskakuj na trase i testuj
- jezeli ta hamownia to jest hamownia drogowa (kolko zakladane na kolo) to szkoda paliwa zeby mierzyc auto w automacie
- hamownia nawet najlepsza rolkowa zawyza moment i zaniza moc auta w automacie (nawet kiedys w instrukcji obslugi hamowania wg audi widzialem, ze zalecalo podbic wynik o pare procent + adnotacja ze pomiar ta metoda nie bedzie zgodny w jakas tam norma)=> inaczej: wynik ktory uzyskasz nie bedzie tak dokladny jak w przypadku manuala

Obowiazkowo co musisz zrobic to
- zrobic logi auta przed czipowaniem (pewnie sa w cenie ale dopytaj)
- zrobic logi auta po czipowanu (analogicznie)

Logi koniecznie "dynamiczne" 003, 008, 004, 011
log z tiptronica 009 (tam masz szacowany przez skrzyncie moment obrotowy) - wartosc zawyzona (wiec bez jarania sie:) ) ale wyniki powtarzalne

Pozdrawiam,
Przemek

Autor:  shakal12 [ 12.lis.2009 11:54:35 ]
Tytuł: 

przemek akurat twoje posty na ten temat czytalem wiec wiem na co zwrocic uwage. najbardziej balem sie zwalenia tipa na hamowni ale z tego co czytalem nie jest problem a raczej problem jest rozdmuchany przez malkontentow.
logi zrobione przezemnie ale zdusze kolesia zeby przed samym cipem tez zrobil.
dzieki za informacje na temat pompy - po czym poznac ze jest blokada?
no i nie wiem co z tipem - czy koles ogarnia temat.
jeszcze raz dzieki za odpowiedzi.
pozdrawiam

Autor:  BiLu [ 26.lis.2009 19:01:29 ]
Tytuł:  Re: tuning wroclaw

shakal12 napisał(a):
po wszystkim zdam relacje z autopsji jazdy czy cos pomoglo czy nie :)

obiecanki cacanki ;)

Autor:  shakal12 [ 28.lis.2009 19:41:01 ]
Tytuł: 

sorki Bilu - temat ciagniety gdzie indziej :P
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=97654
pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/