.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

audi 100 AAT 216 wykres
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=98609
Strona 1 z 2

Autor:  pawel 525 [ 18.gru.2009 21:37:43 ]
Tytuł:  audi 100 AAT 216 wykres

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35f ... 9be97.html
wykres do oceny co sądzicie o tym programie ?

Autor:  BiLu [ 18.gru.2009 21:43:43 ]
Tytuł: 

wartości fajne, ale szkoda że wykres momentu nie jest tak płaski jak mocy i na maksymalny moment trzeba czekac do prawie 3100 obr/min

Autor:  pawel 525 [ 18.gru.2009 21:47:50 ]
Tytuł: 

bezpiecznie ,auto ma swoje lata ale i tak efekt "masakra"

Autor:  designer [ 18.gru.2009 22:34:31 ]
Tytuł: 

Gdzie robiłeś program?

Autor:  guziq [ 18.gru.2009 22:46:42 ]
Tytuł: 

Cos wiecej bylo robione w aucie? Turbo, IC, wydech, inne duperele?

Szukam drogi dla swojego silniczka i nie moge sie na nic zdecydowac.

Autor:  szogun0 [ 19.gru.2009 13:15:23 ]
Tytuł: 

Popraw badanie na wyższym biegu.

Autor:  pawel 525 [ 29.gru.2009 20:56:54 ]
Tytuł: 

designer napisał(a):
Gdzie robiłeś program?

dzwoniłem do dwóch stołecznych tunerów i żaden nie chciał mi zrobić chipa ten drugi poradził mi żebym kupił coś w internecie to kupiłem

Autor:  pawel 525 [ 29.gru.2009 21:08:37 ]
Tytuł: 

guziq napisał(a):
Cos wiecej bylo robione w aucie? Turbo, IC, wydech, inne duperele?

Szukam drogi dla swojego silniczka i nie moge sie na nic zdecydowac.

najpierw wstawiłem chip ,efekt bardzo fajny same plusy (lepszy dół wyrazny wzrost mocy i momentu w całym zakresie obrotów ,przestał puszczać dymek ) w końcu stare AAT zaczęło jezdzić jak superb 130PS .Ale apetyt rośnie w miarę jedzenie następnym krokiem był zakup wtrysków 216-tek od multivana efekt widać na wykresie .Żadnych innych modyfikacji nie robiłem

Autor:  rh.rally [ 01.sty.2010 13:37:23 ]
Tytuł: 

Po samym wykresie ciężko ocenić program, najlepiej go zobaczyć, albo przynajmniej logi...

Fakt, że max moment trochę późno.

Autor:  Arthur [ 03.sty.2010 12:29:57 ]
Tytuł: 

a czego sie spodziewac po takiej hamownii, dokonaj pomiaru na obciazeniowce, to wtedy zobaczymy co pokaze aat :P
ps.pewnie na serii juz by wyszlo ze 150 ps :diabel:

Autor:  pawel 525 [ 06.lut.2010 10:11:34 ]
Tytuł: 

Arthur napisał(a):
a czego sie spodziewac po takiej hamownii, dokonaj pomiaru na obciazeniowce, to wtedy zobaczymy co pokaze aat :P
ps.pewnie na serii juz by wyszlo ze 150 ps :diabel:


pomiar był robiony na obciążeniówce w kreatormocy.pl więc można powiedziec ze wynik jest miarodajny

Autor:  To_JA_! [ 10.lut.2010 11:32:32 ]
Tytuł: 

Arthur napisał(a):
a czego sie spodziewac po takiej hamownii, dokonaj pomiaru na obciazeniowce, to wtedy zobaczymy co pokaze aat :P
ps.pewnie na serii juz by wyszlo ze 150 ps :diabel:


Popieram kolegę - na seryjnym programie i wtryskach 216 powinien mieć ~150PS

Autor:  Kliku [ 27.mar.2010 08:28:55 ]
Tytuł: 

Panowie a jakie wtryski ma orginalnie AEL 140 KM, bo chce cos pomodzic i nie wiem czy tylko sam program czy jeszcze wtryski zmieniac :?:

Autor:  To_JA_! [ 27.mar.2010 13:00:59 ]
Tytuł: 

Kliku napisał(a):
Panowie a jakie wtryski ma orginalnie AEL 140 KM, bo chce cos pomodzic i nie wiem czy tylko sam program czy jeszcze wtryski zmieniac :?:


Z tego co pamiętam to chyba AEL ma seryjnie 210.
Jeżeli nie planujesz bić rekordów mocy i momentu seryjne spokojnie wystarczają, jedynie jeżeli dymią warto wymienić na nowe. Wg. mnie na 216 pracuje troszkę bardziej twardo i troszkę żałuję że przy wymianie (stare "lały") założyłem 216 a nie seryjne 210. Jednak czasem kultura pracy jest ważniejsza niż chwilowa podnieta z 5-10 koni więcej - o ile program będzie dobrze zestrojony z wtryskami.
Podejrzewam też że 216 będą miały też troszkę gorszą ekonomię przy małych obciążeniach.

Powodzenia!

Autor:  arekr [ 27.mar.2010 20:53:57 ]
Tytuł: 

Twardsza praca moze byc spowodowana wiekszym cisnieniem
otwarcia 0.210 maja 190bar
0.216 maja 220bar

Autor:  To_JA_! [ 28.mar.2010 09:55:02 ]
Tytuł: 

arekr napisał(a):
Twardsza praca moze byc spowodowana wiekszym cisnieniem
otwarcia 0.210 maja 190bar
0.216 maja 220bar


Na pewno nie ponieważ 216 mam wyregulowane na 190bar , gdyż znacząco wpływa to na łatwość rozruchu (krzywka i średnica tłoczka w pompie są inne w silniku AHY - co daje inne "opóźnienie" wtrysku w stosunku do statycznego ustawienia pompy).

Pozdrawiam i powodzenia!

Autor:  pawel 525 [ 28.mar.2010 10:03:48 ]
Tytuł: 

To_JA_! napisał(a):
arekr napisał(a):
Twardsza praca moze byc spowodowana wiekszym cisnieniem
otwarcia 0.210 maja 190bar
0.216 maja 220bar


Na pewno nie ponieważ 216 mam wyregulowane na 190bar , gdyż znacząco wpływa to na łatwość rozruchu (krzywka i średnica tłoczka w pompie są inne w silniku AHY - co daje inne "opóźnienie" wtrysku w stosunku do statycznego ustawienia pompy).

Pozdrawiam i powodzenia!

Widzę że przerabiałeś temat ciśnienia na wtryskach może doradzisz jakie trzeba ustawić w AAT ,po wymianie wtrysków zauważyłem słabszy start na zimnym , wcześniej palił od strzała teraz po 2-3 obrotach.
To ciśnienie ma wpływ tylko na odpalanie czy też na spalanie ?

Autor:  To_JA_! [ 28.mar.2010 10:56:15 ]
Tytuł: 

pawel 525 napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
arekr napisał(a):
Twardsza praca moze byc spowodowana wiekszym cisnieniem
otwarcia 0.210 maja 190bar
0.216 maja 220bar


Na pewno nie ponieważ 216 mam wyregulowane na 190bar , gdyż znacząco wpływa to na łatwość rozruchu (krzywka i średnica tłoczka w pompie są inne w silniku AHY - co daje inne "opóźnienie" wtrysku w stosunku do statycznego ustawienia pompy).

Pozdrawiam i powodzenia!

Widzę że przerabiałeś temat ciśnienia na wtryskach może doradzisz jakie trzeba ustawić w AAT ,po wymianie wtrysków zauważyłem słabszy start na zimnym , wcześniej palił od strzała teraz po 2-3 obrotach.
To ciśnienie ma wpływ tylko na odpalanie czy też na spalanie ?


Przy nowych końcówkach rozpylenie jest dobre więc wpływ na zużycie paliwa będzie nieznaczny. Jeżeli na nowych końcówkach pali gorzej to znaczy że pompa już słaba przecieki duże, jeśli ciśnienie piewszego stopnia ustawiłeś na 190bar to zostaje ci tylko przyspieszenie pompy na 0.45-0.6mm (zakładam że dałeś rozmiar fabryczny AAT ma chyba coś typu 185?). Powinieneś mieć na ciepłym paliwie na biegu jałowym 4.5-5.5 st BTDC - inaczej na słabszej pompie będzie gorzej zapalał. Można też skorygować obszar rozruchu dla pompy w programie. Szczególnie ważne przy rozruchach na bardzo ciepłym silniku po krótkim postoju na trasie autostradowej.

Powodzenia!

Autor:  arekr [ 28.mar.2010 12:55:21 ]
Tytuł: 

Moze ci slabiej palic od tego ze w starych wtryskach od zuzycia mogles miec duzo
mniejsze cisnienie niz 190bar

Nowe wtryski maja dobre wieksze pierwsze cisnienie
wiec otwieraja sie pozniej
przyspieszenie kata wtrysku powinno zalatwic sprawe :)

Autor:  pawel 525 [ 28.mar.2010 14:02:57 ]
Tytuł: 

To_JA_! napisał(a):
pawel 525 napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
arekr napisał(a):
Twardsza praca moze byc spowodowana wiekszym cisnieniem
otwarcia 0.210 maja 190bar
0.216 maja 220bar


Na pewno nie ponieważ 216 mam wyregulowane na 190bar , gdyż znacząco wpływa to na łatwość rozruchu (krzywka i średnica tłoczka w pompie są inne w silniku AHY - co daje inne "opóźnienie" wtrysku w stosunku do statycznego ustawienia pompy).

Pozdrawiam i powodzenia!

Widzę że przerabiałeś temat ciśnienia na wtryskach może doradzisz jakie trzeba ustawić w AAT ,po wymianie wtrysków zauważyłem słabszy start na zimnym , wcześniej palił od strzała teraz po 2-3 obrotach.
To ciśnienie ma wpływ tylko na odpalanie czy też na spalanie ?


Przy nowych końcówkach rozpylenie jest dobre więc wpływ na zużycie paliwa będzie nieznaczny. Jeżeli na nowych końcówkach pali gorzej to znaczy że pompa już słaba przecieki duże, jeśli ciśnienie piewszego stopnia ustawiłeś na 190bar to zostaje ci tylko przyspieszenie pompy na 0.45-0.6mm (zakładam że dałeś rozmiar fabryczny AAT ma chyba coś typu 185?). Powinieneś mieć na ciepłym paliwie na biegu jałowym 4.5-5.5 st BTDC - inaczej na słabszej pompie będzie gorzej zapalał. Można też skorygować obszar rozruchu dla pompy w programie. Szczególnie ważne przy rozruchach na bardzo ciepłym silniku po krótkim postoju na trasie autostradowej.

Powodzenia!

1.Ciśnienie mam ustawione na 220/300 czy to znaczy że mam przestawić na 190/300 ?
2.Czy można zostawić ciśnienie na 220/300 tylko zmienić dawkę startową w komputerze?
3.co do BTDC nie wiem co to jest ale domyślam się że coś związanego z logami u mnie nie do sprawdzenia bo to AAT 93r więc uboga diagnostyka
3.kąt wtrysku mam ustawiony na 50
4.pompa suchutka zero jakiegokolwiek wycieku

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/