.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A4 B4 1Z] ile kosztuje podkręcenie do 110KM??? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=98808 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | artur111222 [ 27.gru.2009 08:13:28 ] |
Tytuł: | [A4 B4 1Z] ile kosztuje podkręcenie do 110KM??? |
Witam chciałbym sie dowiedziec ile to kosztuje kto robi w kujawko-pomorskim i czy silnik sie nie rozyspie ???? |
Autor: | stawsz [ 27.gru.2009 09:20:34 ] |
Tytuł: | Re: [A4 B4 1Z] ile kosztuje podkręcenie do 110KM??? |
artur111222 napisał(a): Witam chciałbym sie dowiedziec ile to kosztuje kto robi w kujawko-pomorskim i czy silnik sie nie rozyspie ????
rozsypie sie jeśli silnik jest w stanie do rozsypania - co do kosztów miedzy 900 a 1500 zł zalezy od firmy która robi wirusa - ja osobiście doradzam tobie przed zawirusowaniem doprowadzić autko do serii (w-y-tryski, turbo , egr )zniwelowac wszelakiego rodzaju wycieki (jeśłi są) i wtedy bawić sie w wirusa |
Autor: | kkarol [ 27.gru.2009 18:39:47 ] |
Tytuł: | |
10gr za pomoca opornika |
Autor: | przemik [ 28.gru.2009 10:14:36 ] |
Tytuł: | |
Masz A4 czy B4... bo w temacie jest maslo maslane... |
Autor: | Adamer [ 28.gru.2009 14:11:55 ] |
Tytuł: | |
W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej Chociaż wszystko możliwe |
Autor: | Simpson [ 28.gru.2009 14:29:57 ] |
Tytuł: | |
Adamer napisał(a): W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej Chociaż wszystko możliwe
http://www.audiklub.org/silniki/1z/all/ ... 4/all.html |
Autor: | Baskecior [ 29.gru.2009 18:40:36 ] |
Tytuł: | |
Adamer napisał(a): W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej Chociaż wszystko możliwe
1Z i AHU to jeden pies ... W temacie: najpierw doprowadzenie motorka do względnego porządku - później chipsowanie. Koszt circa 1000 zł. Zdrowy 1Z/AHU pojedzie ze 115 KM i 280 Nm. Mój Caddy AHU pojechał 116/282 , tyle że chwilę wcześniej dostał nowe turbo z hybrydką Seria wypluła 98 / 212 ... To tak dla zobrazowania jak powinien pojechać zdrowy motorek. |
Autor: | stawsz [ 29.gru.2009 21:22:48 ] |
Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): Adamer napisał(a): W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej Chociaż wszystko możliwe 1Z i AHU to jeden pies ... W temacie: najpierw doprowadzenie motorka do względnego porządku - później chipsowanie. Koszt circa 1000 zł. Zdrowy 1Z/AHU pojedzie ze 115 KM i 280 Nm. Mój Caddy AHU pojechał 116/282 , tyle że chwilę wcześniej dostał nowe turbo z hybrydką Seria wypluła 98 / 212 ... To tak dla zobrazowania jak powinien pojechać zdrowy motorek. zgadzam sie z kolegą Przemkiem w całej rozciągłości w mojej B4 w serii wyszło 93 KM + 218Nm a po chipsie 115 KM + 283Nm - power by Diagtronik na seryjnym turbo ale Basket jezdził nią i widział wykresy wiec moze potwierdzić ze mówie prawde , oczywiście przed wirusem w aucie zostały zapędzone do zagrody wszystkie koniki co z konskiego na nasz znaczy ze doprowadziłem auto do stanu fabrycznego - no prawie hehe spalanie ON na poziomie z przed wirusa, oraz zero dymu za samochodem i ten niezapomniany syk powietrza zasysanego do silnika - bezcenne |
Autor: | rh.rally [ 30.gru.2009 11:29:39 ] |
Tytuł: | |
Jeśli zdecydujesz się na chipa w prawdziwej firmię tuningowej to tam przed zachipowaniem sprawdzą stan silnika i powiedzą Ci co trzeba doprowadzić do ładu, jeśli coś nie domaga. AHU i 1Z to konstrukcyjnie prawie identyczne silniki... minimalne różnice są. Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit. Dobry chip zawsze zaczyna się od diagnostyki silnika... jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć Nie polecam żadnych boxów, oporników itp... to jest syf i oszukiwanie sterownika. |
Autor: | Niki20 [ 01.sty.2010 09:55:11 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit. Z tego co mi wiadomo to w młodszych 1Zetach także był ECU 16 bit. Cytuj: jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć Smile Da się i więcej wycisnąć ale to już troszkę za dużo turbo by pompowało. Wg mnie optimum to 108-112 PS na zdrowym motorze. Do tego wtryski i 120 PS spokojnie ogarnie i pewnie blisko 300NM. Oporniki itp to shitt na krótki czas który niczego dobrego nie przynosi. Kupę dymu i tyle. Cytuj: i ten niezapomniany syk powietrza zasysanego do silnika - bezcenne n
stawsz mówisz o BLOW OFF-ie?? |
Autor: | stawsz [ 01.sty.2010 10:07:32 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: stawsz mówisz o BLOW OFF-ie??
nie nie miałem blow-a - a szkoodaaa zjawisko zasysania wystepowało co jak to nasz kolega klubowy Baskecior powiedzial - "chłopie ale masz powietrze odblokowane - mój AFN miałby z tobą cięzko " i ten niezapomniany wyraz twarzy po przejażdzce moim turbognojem a wyglądał mniej wiecej tak - hehe - tak na marginesie szwagra A4 salonowe 1.9 TDI PD miał spore problemy |
Autor: | rh.rally [ 01.sty.2010 13:11:26 ] |
Tytuł: | |
Niki20 napisał(a): Cytuj: Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit. Z tego co mi wiadomo to w młodszych 1Zetach także był ECU 16 bit. Cytuj: jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć Smile Da się i więcej wycisnąć ale to już troszkę za dużo turbo by pompowało. Wg mnie optimum to 108-112 PS na zdrowym motorze. Do tego wtryski i 120 PS spokojnie ogarnie i pewnie blisko 300NM. Oporniki itp to shitt na krótki czas który niczego dobrego nie przynosi. Kupę dymu i tyle. Tak, chyba masz racje w nowszych 1Z były 16 bitowe sterowniki, sorry za pomyłkę. Da się więcej na serii wyciągnąć - racja, ale ten osprzęt długo na tym nie pociągnie Chodziło mi o mocny, ale bezpieczny program dla silnika. Dodając tylko wydajniejsze wtryski do 130 KM da się dojść i moment pewnie ok. 300 Nm Z opornikami, boxami się zgadzam jest to zło, jak zresztą wcześniej napisałem. Na zle zrobionym programie również może się zdarzyć kupę dymu. Co zdarza się niektórym sprzedawaczom z allegro. |
Autor: | Niki20 [ 01.sty.2010 13:35:38 ] |
Tytuł: | |
stawsz to przy ciśnieniu np 1,4 bara już zauważalne jest zasysanie?? Ciekawe. No jeżeli mówisz, że salonowe PD miało problemy to musiało być ostro, tylko pewnie problemy z trakcją. Cytuj: Dodając tylko wydajniejsze wtryski do 130 KM da się dojść i moment pewnie ok. 300 Nm Smile
Dokładnie. |
Autor: | stawsz [ 01.sty.2010 17:36:06 ] |
Tytuł: | |
nie no nie mówie ze jechaliśmy z PD łeb w łeb ale nie odjechał mi dalej jak na 2m . wynik mierzony gtechem to 0-100 km/h - 10,04 a na królewskim dystansie 400m wyrzygało - 14,18 bodajze a A4 1,8 Turbo pamietam - jechało zaraz po mnie - miało wynik 14,16 wiec usmiałem sie wtedy co nie miara |
Autor: | Baskecior [ 03.sty.2010 01:28:58 ] |
Tytuł: | |
rh.rally napisał(a): Jeśli zdecydujesz się na chipa w prawdziwej firmię tuningowej to tam przed zachipowaniem sprawdzą stan silnika i powiedzą Ci co trzeba doprowadzić do ładu, jeśli coś nie domaga.
AHU i 1Z to konstrukcyjnie prawie identyczne silniki... minimalne różnice są. Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit. Dobry chip zawsze zaczyna się od diagnostyki silnika... jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć Nie polecam żadnych boxów, oporników itp... to jest syf i oszukiwanie sterownika. 1Z > 93 roku i AHU mają identyczne graty i ECU. 120 KM ze zdrowego 1Z`ta to Batory do spółki z pogonią ekoterrorystów za twoim autem przy każdym starcie spod świateł Aby pobawić się 1Z`tem trzeba po prostu zrobić z niego AFN`a i kręcić ile wlezie ... Jak to w Audi/VW - klocki Lego ... poskładać i do dzieła |
Autor: | Gustav [ 03.sty.2010 04:14:28 ] |
Tytuł: | |
stawsz napisał(a): a A4 1,8 Turbo pamietam - jechało zaraz po mnie - miało wynik 14,16 wiec usmiałem sie wtedy co nie miara
Musiało nie trzymać serii |
Autor: | Niki20 [ 03.sty.2010 08:32:34 ] |
Tytuł: | |
Bliżej wiosny napiszę ile wyciągłem z mojego poczciwego 1Z'eta Myślę, że dupy będzie urywać... |
Autor: | spanky [ 04.sty.2010 08:00:24 ] |
Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): 120 KM ze zdrowego 1Z`ta to Batory do spółki z pogonią ekoterrorystów za twoim autem przy każdym starcie spod świateł sa wyjatki .... np.ex-B4 J@cka ... |
Autor: | j@cek [ 07.sty.2010 11:32:14 ] |
Tytuł: | |
dokładnie tak było, przypomnę, ze seria wypluła 103 PS i 225 Dr Niutona |
Autor: | przemik [ 07.sty.2010 22:30:56 ] |
Tytuł: | |
Moja stara B4 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/661 ... f11bf.html na 8 bit ECU i map sensorze max 1 bar... i tyle Rogal ustawił Pozdrawiam |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |