.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[A4 B4 1Z] ile kosztuje podkręcenie do 110KM???
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=98808
Strona 1 z 2

Autor:  artur111222 [ 27.gru.2009 08:13:28 ]
Tytuł:  [A4 B4 1Z] ile kosztuje podkręcenie do 110KM???

Witam chciałbym sie dowiedziec ile to kosztuje kto robi w kujawko-pomorskim i czy silnik sie nie rozyspie ????

Autor:  stawsz [ 27.gru.2009 09:20:34 ]
Tytuł:  Re: [A4 B4 1Z] ile kosztuje podkręcenie do 110KM???

artur111222 napisał(a):
Witam chciałbym sie dowiedziec ile to kosztuje kto robi w kujawko-pomorskim i czy silnik sie nie rozyspie ????


rozsypie sie jeśli silnik jest w stanie do rozsypania - co do kosztów miedzy 900 a 1500 zł zalezy od firmy która robi wirusa - ja osobiście doradzam tobie przed zawirusowaniem doprowadzić autko do serii (w-y-tryski, turbo , egr )zniwelowac wszelakiego rodzaju wycieki (jeśłi są) i wtedy bawić sie w wirusa

Autor:  kkarol [ 27.gru.2009 18:39:47 ]
Tytuł: 

10gr za pomoca opornika

Autor:  przemik [ 28.gru.2009 10:14:36 ]
Tytuł: 

Masz A4 czy B4... bo w temacie jest maslo maslane...

Autor:  Adamer [ 28.gru.2009 14:11:55 ]
Tytuł: 

W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej :peace: Chociaż wszystko możliwe :):

Autor:  Simpson [ 28.gru.2009 14:29:57 ]
Tytuł: 

Adamer napisał(a):
W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej :peace: Chociaż wszystko możliwe :):

http://www.audiklub.org/silniki/1z/all/ ... 4/all.html :peace:

Autor:  Baskecior [ 29.gru.2009 18:40:36 ]
Tytuł: 

Adamer napisał(a):
W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej :peace: Chociaż wszystko możliwe :):

1Z i AHU to jeden pies ...

W temacie: najpierw doprowadzenie motorka do względnego porządku - później chipsowanie. Koszt circa 1000 zł.
Zdrowy 1Z/AHU pojedzie ze 115 KM i 280 Nm.
Mój Caddy AHU pojechał 116/282 , tyle że chwilę wcześniej dostał nowe turbo z hybrydką ;)
Seria wypluła 98 / 212 ...

To tak dla zobrazowania jak powinien pojechać zdrowy motorek.

Autor:  stawsz [ 29.gru.2009 21:22:48 ]
Tytuł: 

Baskecior napisał(a):
Adamer napisał(a):
W A4 już były AHU a 1Z out Można się domyślic w ten sposób że chodzi o 80 raczej :peace: Chociaż wszystko możliwe :):

1Z i AHU to jeden pies ...

W temacie: najpierw doprowadzenie motorka do względnego porządku - później chipsowanie. Koszt circa 1000 zł.
Zdrowy 1Z/AHU pojedzie ze 115 KM i 280 Nm.
Mój Caddy AHU pojechał 116/282 , tyle że chwilę wcześniej dostał nowe turbo z hybrydką ;)
Seria wypluła 98 / 212 ...

To tak dla zobrazowania jak powinien pojechać zdrowy motorek.


zgadzam sie z kolegą Przemkiem w całej rozciągłości :D w mojej B4 w serii wyszło 93 KM + 218Nm a po chipsie 115 KM + 283Nm - power by Diagtronik na seryjnym turbo :jezor: ale Basket jezdził nią i widział wykresy wiec moze potwierdzić ze mówie prawde , oczywiście przed wirusem w aucie zostały zapędzone do zagrody wszystkie koniki :) co z konskiego na nasz znaczy ze doprowadziłem auto do stanu fabrycznego - no prawie hehe
spalanie ON na poziomie z przed wirusa, oraz zero dymu za samochodem i ten niezapomniany syk powietrza zasysanego do silnika - bezcenne :peace:

Autor:  rh.rally [ 30.gru.2009 11:29:39 ]
Tytuł: 

Jeśli zdecydujesz się na chipa w prawdziwej firmię tuningowej to tam przed zachipowaniem sprawdzą stan silnika i powiedzą Ci co trzeba doprowadzić do ładu, jeśli coś nie domaga.

AHU i 1Z to konstrukcyjnie prawie identyczne silniki... minimalne różnice są.
Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit.

Dobry chip zawsze zaczyna się od diagnostyki silnika...

jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć :)

Nie polecam żadnych boxów, oporników itp... to jest syf i oszukiwanie sterownika.

Autor:  Niki20 [ 01.sty.2010 09:55:11 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit.


Z tego co mi wiadomo to w młodszych 1Zetach także był ECU 16 bit.

Cytuj:
jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć Smile


Da się i więcej wycisnąć ale to już troszkę za dużo turbo by pompowało. Wg mnie optimum to 108-112 PS na zdrowym motorze. Do tego wtryski i 120 PS spokojnie ogarnie i pewnie blisko 300NM. :D
Oporniki itp to shitt na krótki czas który niczego dobrego nie przynosi. :/ Kupę dymu i tyle. :(:

Cytuj:
i ten niezapomniany syk powietrza zasysanego do silnika - bezcenne n


stawsz mówisz o BLOW OFF-ie??

Autor:  stawsz [ 01.sty.2010 10:07:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
stawsz mówisz o BLOW OFF-ie??



nie nie miałem blow-a - a szkoodaaa :D

zjawisko zasysania wystepowało co jak to nasz kolega klubowy Baskecior powiedzial - "chłopie ale masz powietrze odblokowane - mój AFN miałby z tobą cięzko " i ten niezapomniany wyraz twarzy po przejażdzce moim turbognojem a wyglądał mniej wiecej tak - :D hehe - tak na marginesie szwagra A4 salonowe 1.9 TDI PD miał spore problemy :peace:

Autor:  rh.rally [ 01.sty.2010 13:11:26 ]
Tytuł: 

Niki20 napisał(a):
Cytuj:
Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit.


Z tego co mi wiadomo to w młodszych 1Zetach także był ECU 16 bit.

Cytuj:
jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć Smile


Da się i więcej wycisnąć ale to już troszkę za dużo turbo by pompowało. Wg mnie optimum to 108-112 PS na zdrowym motorze. Do tego wtryski i 120 PS spokojnie ogarnie i pewnie blisko 300NM. :D
Oporniki itp to shitt na krótki czas który niczego dobrego nie przynosi. :/ Kupę dymu i tyle. :(:


Tak, chyba masz racje w nowszych 1Z były 16 bitowe sterowniki, sorry za pomyłkę.

Da się więcej na serii wyciągnąć - racja, ale ten osprzęt długo na tym nie pociągnie :(:
Chodziło mi o mocny, ale bezpieczny program dla silnika. :peace:

Dodając tylko wydajniejsze wtryski do 130 KM da się dojść i moment pewnie ok. 300 Nm :)

Z opornikami, boxami się zgadzam jest to zło, jak zresztą wcześniej napisałem.
Na zle zrobionym programie również może się zdarzyć kupę dymu. Co zdarza się niektórym sprzedawaczom z allegro.

Autor:  Niki20 [ 01.sty.2010 13:35:38 ]
Tytuł: 

stawsz to przy ciśnieniu np 1,4 bara już zauważalne jest zasysanie?? :): Ciekawe. :D No jeżeli mówisz, że salonowe PD miało problemy to musiało być ostro, tylko pewnie problemy z trakcją.

Cytuj:
Dodając tylko wydajniejsze wtryski do 130 KM da się dojść i moment pewnie ok. 300 Nm Smile

Dokładnie. :d

Autor:  stawsz [ 01.sty.2010 17:36:06 ]
Tytuł: 

nie no nie mówie ze jechaliśmy z PD łeb w łeb ale nie odjechał mi dalej jak na 2m . wynik mierzony gtechem to 0-100 km/h - 10,04 a na królewskim dystansie 400m wyrzygało - 14,18 bodajze a A4 1,8 Turbo pamietam - jechało zaraz po mnie - miało wynik 14,16 wiec usmiałem sie wtedy co nie miara :D

Autor:  Baskecior [ 03.sty.2010 01:28:58 ]
Tytuł: 

rh.rally napisał(a):
Jeśli zdecydujesz się na chipa w prawdziwej firmię tuningowej to tam przed zachipowaniem sprawdzą stan silnika i powiedzą Ci co trzeba doprowadzić do ładu, jeśli coś nie domaga.

AHU i 1Z to konstrukcyjnie prawie identyczne silniki... minimalne różnice są.
Różnicą również z tego co pamętam jest ECU w AHU 16bit, w 1Z - 8bit.

Dobry chip zawsze zaczyna się od diagnostyki silnika...

jeśli będziesz miał motor w dobrej kondycji to dobrym programem na całkowitej serii osprzętu 115-120 da się wycisnąć :)

Nie polecam żadnych boxów, oporników itp... to jest syf i oszukiwanie sterownika.

1Z > 93 roku i AHU mają identyczne graty i ECU.

120 KM ze zdrowego 1Z`ta to Batory do spółki z pogonią ekoterrorystów za twoim autem przy każdym starcie spod świateł ;)
Aby pobawić się 1Z`tem trzeba po prostu zrobić z niego AFN`a i kręcić ile wlezie ... :D
Jak to w Audi/VW - klocki Lego ... poskładać i do dzieła :)

Autor:  Gustav [ 03.sty.2010 04:14:28 ]
Tytuł: 

stawsz napisał(a):
a A4 1,8 Turbo pamietam - jechało zaraz po mnie - miało wynik 14,16 wiec usmiałem sie wtedy co nie miara :D


Musiało nie trzymać serii ;)

Autor:  Niki20 [ 03.sty.2010 08:32:34 ]
Tytuł: 

Bliżej wiosny napiszę ile wyciągłem z mojego poczciwego 1Z'eta :P Myślę, że dupy będzie urywać... :peace: :peace:

Autor:  spanky [ 04.sty.2010 08:00:24 ]
Tytuł: 

Baskecior napisał(a):

120 KM ze zdrowego 1Z`ta to Batory do spółki z pogonią ekoterrorystów za twoim autem przy każdym starcie spod świateł ;)


sa wyjatki .... np.ex-B4 J@cka ... ;)

Autor:  j@cek [ 07.sty.2010 11:32:14 ]
Tytuł: 

dokładnie tak było,
przypomnę, ze seria wypluła 103 PS i 225 Dr Niutona :D

Autor:  przemik [ 07.sty.2010 22:30:56 ]
Tytuł: 

Moja stara B4 :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/661 ... f11bf.html

na 8 bit ECU i map sensorze max 1 bar... i tyle Rogal ustawił :)

Pozdrawiam

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/