.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 13:27:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: modyfikacja z ACE do ABF czy jest to możliwe??
PostNapisane: 18.sty.2010 12:58:45 
chciałbym się dowiedzieć czy jest opcja zmiany wtrysku w silniku 2.0 16v ACE (140KM) na wtryskiwacz elektroniczny z Passata B4 2.0 16v ABF. Generalnie silnik jest ten sam... a w ABF'ie nie ma problemow z wtryskiwaczem itd ;) czekam na opinię i przemyślenie kogoś, kto ma jakąkolwiek wiedzę w tej kwestii ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2010 16:09:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Kolektor ssacy trzeba przelozyc (pomijam przelozenie calej elektryki) zeby wtryski pasowaly.
Trzeba dolozyc kolo 60-2 na wale (w silniku) badz na kole pasowym inaczej komputer nie bedzie czytal obrotów.
Ogolnie temat do ograniecia, ale prosciej przerzucic ABFa z miska olejową i osprzetem od audi.

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2010 22:26:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
http://www.corrado.com.pl/forums/index. ... opic=25746


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 09:13:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Xman pod ACE możesz też podpiąć instalację z golfa G60, lub nawet z Audi z silnika 2,0 8V ABK i będzie wszystko hulać. Ja u siebie tak miałem i jeździłe. Musisz tylko dorobić listwę paliwową ( mam takową na zbyciu jakby co) , dokupić gniazda wtrysków plastikowe i wkręcic w kolektor od ACE w miejsce gniazd mosiężnych, ino i przerzucić instalację i zamocować i podłączyć przepływkę lu b czujnik podciśnienia ( g60) , dorobić mocowanie czujnika temperatury i umieścić go z tyłu głowicy. Opisałem to na podstawie mojego przypadku. Nie musisz go nawet remapować żeby jeździć na tym. Ale żeby było lepiej to warto zrobić remap.

quzik kolektora nie trzeba przekładać tylko wymienić gniazda wtryskiwaczy i wtryski normalnie pasują. Obroty będzie czytał z aparatu zapłonowego za pomocą Halla. Nie ma sensy przerzucać ABFa. To jest prawie taki sam silnik.

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 11:49:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
uki
Co do kolektora - skoro tak mowisz to masz racje. Natomiast odnosnie czujnika polozenia walu - to w ABFie jest 60-2 na wale, czytany hallem (tak, hall czyta obroty z walu). Wiec wiazke z ABF zeby przerzucic trzeba dołozyc 60-2. Inne wiazki/komputery beda czytaly z wałka.

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: