.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi 80, B2a rocznik 1985, sedan 2 drzwiowy, quattro https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=99308 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kontestator [ 17.sty.2010 00:11:30 ] |
Tytuł: | Audi 80, B2a rocznik 1985, sedan 2 drzwiowy, quattro |
nie jest to mój projekt ale znaleziony na www.racingforum.pl a o to on jak dla mnie urywa dupe http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=70425&st=0 czegoś takiego na naszym forum nie znalazłem... |
Autor: | KORU [ 17.sty.2010 20:58:56 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie wersja dla modow oznacza to samo wiec niech zostanie to co jest. Co do tematu to bardzo ambitny projekt. Mam fotki tego oryginalnego B2 z Muzeum w Ingolstadt. Dyskusyjny jest silnik VR6 pod maska. Lepiej byloby niesmiertelne 2.2 turbo zapodac albo 7A |
Autor: | BiLu [ 17.sty.2010 21:11:35 ] |
Tytuł: | |
KORU napisał(a): Dyskusyjny jest silnik VR6 pod maska. Lepiej byloby niesmiertelne 2.2 turbo zapodac albo 7A
no to podyskutujmy... 2.2t nie jest nieśmiertelny, a pakowanie 7A do tej budy to już zupełny bezsens. teraz w modzie jest upychanie widlastych silników |
Autor: | KORU [ 17.sty.2010 21:17:42 ] |
Tytuł: | |
Tak ale chodzilo mi o dlubniete 7A mozna z niego duzo wycisnac. Niesmiertelny chodzilo mi raczej o kultowy. Dla mnie silnik V6 jest zbyt grzeczny jezeli chodzi o kulture pracy. |
Autor: | myszon90 [ 17.sty.2010 21:50:54 ] |
Tytuł: | |
KORU napisał(a): Tak ale chodzilo mi o dlubniete 7A mozna z niego duzo wycisnac.: Znaczy ile
Kibicuję temu projektowi, tyle że tu: http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=1171 |
Autor: | chmiel25 [ 17.sty.2010 21:52:06 ] |
Tytuł: | |
projekt covboya jest niezly i idzie chlopak madrze vr6 jest ciekawy i rozwojowy i zupelnie nowy, natomiast v8 juz jak dla mnie oklepane bo jezdza dwa b2 v8 7a jest w ogole nie rozwojowe i niewiele da sie z tym zrobic bez wielkich nakladow finansowych. 2.2 t 20v drogi rozwojowy i bardzo kosztowny w utrzymaniu i modyfikacjach. jako wieli fan zachowywania b2q w orginale jak najbardziej pochwalam ten projekt i wiernie mu kibicuje na forum b2 i sr sadze ze powstanie naprawde piekne i unikatowe quattro i rewelacyjnych osiagach. |
Autor: | BiLu [ 17.sty.2010 21:56:32 ] |
Tytuł: | |
chmiel25 napisał(a): natomiast v8 juz jak dla mnie oklepane bo jezdza dwa b2 v8
nie długo wystarczy wyrazić chęć wpakowania jakiegoś pionierskiego silnika i pomysł stanie się z miejsca oklepany ciekawy mógłby być 2.7t - nie za mały, nie za duży, uturbiony, z potencjałem rozwojowym |
Autor: | Buba [ 17.sty.2010 22:19:48 ] |
Tytuł: | |
2 * B2 w V to dużo ? zabawka jest super i nic tego nie zmieni a droga jest tylko przetarta a nie odśnieżona |
Autor: | chmiel25 [ 17.sty.2010 22:34:44 ] |
Tytuł: | |
Buba napisał(a): 2 * B2 w V to dużo ?
zabawka jest super i nic tego nie zmieni a droga jest tylko przetarta a nie odśnieżona hmm dwa juz jezdza trzecie sie konczy czwarte ponoc jezdzi a piate tez niebawem sie pokaze. to malo?? vr6 jak narazie jest jedyne ps. 4 z nich sa w lodzi wiec jak dla mnie dosc oklepane. |
Autor: | marwins [ 18.sty.2010 11:53:07 ] |
Tytuł: | |
moim zdaniem dobrego wyboru dokonał Cowboy, dostępność części znacznie większa niż do 2.2t. Do tego 1 turbo 1 intercooler, nie jak w prawdziwej Vce. Bilu ponoć w 2.7BT jest problem bo podłużnice mogą przeszkadzać i trzebaby kombinowac troche z kolektorami żeby turba upchać.. |
Autor: | slaid [ 18.sty.2010 18:09:36 ] |
Tytuł: | |
w b3/b4 sie da wiec i w b2 nie powinno byc problemu. http://www.youtube.com/watch?v=0Ex2yCnnneU |
Autor: | KORU [ 28.sty.2010 23:52:44 ] |
Tytuł: | |
myszon90 napisał(a): KORU napisał(a): Tak ale chodzilo mi o dlubniete 7A mozna z niego duzo wycisnac.: Znaczy ile ...350 KM i wiecej do tego jeszcze mozna dorzucic jakas turbinke i bedzie szybkie DOHC 20V. Przeciez konstrukcja 5 cylindrowego 2.3 20V 7A jest prawie taka sama jak w 2.2 20V turbo. Dlaczego nie mozna wyciagnac wiecej mocy z 7A ? W sumie to stara jednostka napedowa, ale powinna dac rade w budzie B2. Na forum APMotorsport podobno jest jakis projekt dotyczacy tego silnika. PS. Temat jest juz w odpowiednim dziale a posty nie na temat zostaly usuniete. Gadamy o tym projekcie |
Autor: | Bobo [ 29.sty.2010 18:28:23 ] |
Tytuł: | |
KORU napisał(a): Dla mnie silnik V6 jest zbyt grzeczny jezeli chodzi o kulture pracy.
KORU jeśli vr6 na luźnym wydechu jest dla Ciebie zbyt kulturalny to już chyba tylko ogień piekielny Cię zadowoli. http://www.youtube.com/watch?v=E7LsqhrWPO0 słyszałem to auto na żywo i dźwięk nie należy do grzecznych i ułożonych, a auto cowboya ma być kiedyś w przyszłości uturbione to będzie jeszcze wścieklej. Co do kultowości 2.2t to VR6 jest tak samo kultowym silnikiem, tylko w dwóch różnych światach. VR6 turbo ma olbrzymi potencjał. Projekt bomba i kibicuje dla cowboya. Na pewno niepowtarzalny i robiony bez kompromisów samochód się szykuje. |
Autor: | cinekp82 [ 29.sty.2010 20:35:52 ] |
Tytuł: | |
KORU napisał(a): myszon90 napisał(a): KORU napisał(a): Tak ale chodzilo mi o dlubniete 7A mozna z niego duzo wycisnac.: Znaczy ile ...350 KM i wiecej do tego jeszcze mozna dorzucic jakas turbinke i bedzie szybkie DOHC 20V. Przeciez konstrukcja 5 cylindrowego 2.3 20V 7A jest prawie taka sama jak w 2.2 20V turbo. Dlaczego nie mozna wyciagnac wiecej mocy z 7A ? W sumie to stara jednostka napedowa, ale powinna dac rade w budzie B2. Na forum APMotorsport podobno jest jakis projekt dotyczacy tego silnika. PS. Temat jest juz w odpowiednim dziale a posty nie na temat zostaly usuniete. Gadamy o tym projekcie http://forum.apmotorsport.pl/viewtopic. ... bo&start=0 |
Autor: | cowboy [ 10.lut.2010 11:30:56 ] |
Tytuł: | |
hej auto od razu bedzie uturbione jest juz zakupiony nowy Holste HX35 seryjny silnik 2.8 VR6 24V przyjmuje 450KM@500NM bez problemu, zresztą jeżdżą juz 2 golfy w Polsce bezawaryjnie na tych silnikach i przy masie 1450kg robią wysokie 11 niskie 12 na 1/4 mili jeśli dzwięk VRa jest grzeczny toż to jeden z piękniejszych dzwięków silnika ! zalety VRa juz wymieniłem, zwarty niezwykle mocny, krótki silnik wsadzenie tego wzdłużne to mała rozkmina ale w USA juz jeździ pare sztuk A4 B5 z tym silnikiem i wywalają 2,7 a wsadzają VRy.. sa projekty na 800 KM na kołach !! miedzy innymi najszybsze audi w USA na time attack z 034 motorsport przy okazji w sobote w koncu auto jedzie do Kefira i zacznie sie w koncu coś dziać moze w wakacje zacznie jeździć plany to wiecej niz 400KM i mniej niz 1100kg wrzuciłbym tu temat ale zdjecia mam wieksze niz 800x600 czyli niezgodne z regulaminem pozdrawiam |
Autor: | Bobo [ 10.lut.2010 18:51:02 ] |
Tytuł: | |
cowboy napisał(a): hej
auto od razu bedzie uturbione jest juz zakupiony nowy Holste HX35 Trochę do tyłu bylem jak pisałem o przyszłości Straty w temacie nadrobiłem powodzenia kolego mam nadzieje ze na jakąś majóvwke lub ew vagtreffen (jeśli w tym roku będzie) auto będzie już jeździło i cieszyło oczy |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |