.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 23:03:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B2/B3 2.2 KV] Jakie są skutki zasysania 'lewego' powietrza
PostNapisane: 11.lut.2007 13:35:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
Mam takie pytanie.
Jakie są objawy (temperatura, praca silnika,uszkodzenia), faktu że silnik w okolicy kolektora ssącego zasysa lewe powierze (np przez grzybek od LPG):
a) w jeździe na benzynie
b) w jeździe na gazie
c) na biegu jałowym w obu powyrzszych przypadkach.

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 14:43:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Na gazie, nieszczelności przed mikserem możesz wogóle nie zauważyć. Praca na wolnych obrotach też się nie zmieni. Na benzynie przy mechanicznym wtrysku obroty na wolnych będą za wysokie, będą kłopoty z odpaleniem auta, bo silnik będzie miał kłopoty z podniesieniem klapy przepływomierza. Najlepsze w jeździe z nieszczelnościami w dolocie jest zbieranie syfu do silnika. W misce olejowej zbiera się błoto z piasku, kurzu i np. babiego lata. Zresztą podobnie jest przy "sportowych" stożkach...ale to OT.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 16:27:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
chodzi o to że moje podejrzenie padło na grzybek antywybuchowy od gazu. Auto dziwnie sie nieraz zachowuje. Nieraz reakcja na gaz jest ospała ... niera jedzie jakby miał nadmiar mocy. Czasami pływają obroty na gazie. Dwa razy (po zgaszeniu na gazie) miałem tej zimy problem z odpaleniem, tzn nie odpalił za pierwszym obrotem rozrusznika.
Na tym zestawie świec i przewodów przejechałem jakieś 20t km, więc wymienie. Może coś pomoże.

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 23:54:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
to nie musi być "grzybek"
pamietaj, że guma przepływomierza ma 20 ponad lat- więc ma prawo zesztywniec i zmurszeć, a poza nią jest kilka/naście elementów gumowych (łącznik odmy w pokrywie zaw., węże podciśnienia, jałowych obrotów, regulatora zapłonu) które mogą puszczać powietrze do środka. Porównując opisywane objawy z moją była 90-ką - bardzo mozliwe że łapie powietrze. Polecam starą, sprawdzoną metodę: samostart w szpreju i na niskich obrotach "malujesz" po okolicach dolotu. jełśi obroty chociaż drgną - masz winowajcę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: