.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 19:49:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AEL C4 A6] Problem z falowaniem i drganiem na wolnych
PostNapisane: 19.lut.2007 14:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 08:33:05
Posty: 116
Lokalizacja: Płock
Witam. W swoim Audi mam następujący problem po pierwsze samochód troche podkapca czarnym dymem, po drugie wiem że może to być spowodowane może nie małymi korekcjami w granicach od 0,6 do -1,4. Druga rzecz jaką zauważyłem to na zimnym silniku jego praca jest bardzo twarda jest dosyć glośny a na cieplym silniku zauważalne są falowania obrotów. Obroty niby według obrotomierza nie wahają się zbyt wiele bo w granicach może 50 obr/min ale na sluch jest to wyraźnie słyszalne i jeszcze jedna rzecz jaka się dzieje podczas falowania to drgania takie chwilowe na wolnych obrotach. Prosiłbym o pomoc w zdjagnozowaniu co to może być czy to może być np. wtrysk sterujący czy może wtryski, czy może nastawnik w pompie ? Jak to można sprawdzić ? Czy można np na włączonym silniku odpiąć wtrysk sterujący żeby sprawdzić czy się coś zmieni czy to nic nie da?

_________________
Audi C4 A6 2,5 TDi 1996 r silnik AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 13:49:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 08:33:05
Posty: 116
Lokalizacja: Płock
Czy nikt nie potrafi mi pomóc ?

_________________
Audi C4 A6 2,5 TDi 1996 r silnik AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 13:52:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
lysy1141 napisał(a):
Czy nikt nie potrafi mi pomóc ?

zacznij od komputerowej diagnozy albo zapytaj na maila wrozka@diagnozowanie.pl

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AEL C4 A6] Problem z falowaniem i drganiem na wolnych
PostNapisane: 22.lut.2007 14:15:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
lysy1141 napisał(a):
Prosiłbym o pomoc w zdjagnozowaniu co to może być czy to może być np. wtrysk sterujący czy może wtryski, czy może nastawnik w pompie

moze byc to oraz wiele innych rzeczy .... np czujnik temperatury itp/itd...
podepnij Vag'a ...
moja kryształowa kula na biurku nic nie pokazuje ..... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 14:52:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2006 16:13:36
Posty: 59
Lokalizacja: Malbork
Mialem podobne objawy w swojej A6 C4. Falowanie ustało jak zregenerowałem nastwnik na pompie wtryskowej,a przestał kopcic gdy wymieniłem jedną końcówke wtrysku bo trochę lał.Jednak i tak posłuchaj chłopaków bo bez Vaga się nie obejdzie, to co u mnie nie musi być u Ciebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 15:12:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
szymonaudi napisał(a):
Mialem podobne objawy w swojej A6 C4. Falowanie ustało jak zregenerowałem nastwnik na pompie wtryskowej,a przestał kopcic gdy wymieniłem jedną końcówke wtrysku bo trochę lał.Jednak i tak posłuchaj chłopaków bo bez Vaga się nie obejdzie, to co u mnie nie musi być u Ciebie.



Masz racje to bedzie nastawnik a po podlaczeniu interfacu napiecie nastawnika zacznie sie zmieniac delikatnie i dlatego slychac ze silnik "faluje obrotami"

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: