.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 05:29:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sprawdzenie 1.9TDI przy kupnie bez serwisu
PostNapisane: 12.kwi.2007 13:29:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2007 20:55:15
Posty: 41
Lokalizacja: Kraków
Witam,

mam pytanie jak sprawdzić na giełdzie AUDI A3 TDI 110KM lub pompowtryski
chodzi mianowicie o to ze wybieram sie na łikend na gielde do Niemiec
jeśli chodzi o blacharkę to dam sobie radę ale nigdy nie mialem diesla

Prosze o kilka wskazówek jak sprawdzić silnik diesla


czy to prawda ze PD palą wiecej i są głosniejsze od AFN
wydawało by sie ze powinno byc na odwrót...w czym w koncu sa lepsze PD?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 15:52:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Prawda :D
Najlepiej VAGowanko, chyba że będziesz miał farta :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sprawdzenie 1.9TDI przy kupnie bez serwisu
PostNapisane: 12.kwi.2007 16:27:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bleumann napisał(a):
w czym w koncu sa lepsze PD?


w niczym.
dlatego VW odszedł już od dalszego rozwijania tej technologii.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sprawdzenie 1.9TDI przy kupnie bez serwisu
PostNapisane: 12.kwi.2007 23:01:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):
bleumann napisał(a):
w czym w koncu sa lepsze PD?


w niczym.
dlatego VW odszedł już od dalszego rozwijania tej technologii.

Porównując kondony na pompach rotacyjnych do PD (a o to chodziło założycielowi tematu) , to chyba Waść uderzyłeś się o narożnik szafki nocnej pisząc takie rzeczy. ;)

W temacie: spora zwyżka mocy/momentu dzięki zastosowaniu pumpe dusse , przy umiarkowanym apetycie na paliwko. Klekotanie odczuwalnie głośniejsze. Podatność na zawirusowanie dużo wyższa niż klasycznych TDI`ków.
Dopiero później powstał CR mości meszrumie. Czy się sprawdzi tak jak PD - czas pokaże.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 23:16:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2007 20:55:15
Posty: 41
Lokalizacja: Kraków
dziekuje Panowie za odpowiedzi szczególnie te przemyslane :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: