.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 06:01:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c4 2.3 aar] niepracujacy srodkowy cylinder, kasatory
PostNapisane: 12.kwi.2007 18:24:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Witajcie mam nie lada problem z niunia mianowicie nie jedzie jak powinna pisalem juz na forum ze co jakis czas dochodzi stukanie z komory silnika lecz nie zawsze wiec podejzewalem kasatory. Po pewnym czasie ustalo lecz wrocilo tym razem dodatkowo srodkowy cylinder wydaje sie nie pracowac jak powinien. Po zdjeciu przewodow ze swiecy silnik praktycznie nie reaguje pracuje jak pracowal moze delikatniej go buja na boki . Natomiast po zdjeciu przwodow z pozostalych swiec silnikiem buja strasznie i widac golym okiem ogromna roznice miedzy praca z zalozonym przewodem a bez. Co to moze byc co sie dzieje z tym autem ? Jakies 2 miesiace temu sprawdzalem kompresje i na wszystkich cylindrach byla praktycznie taka sama i dosc wydoko kolo 12. Jesli to kasatory to czy da sie wymienic je bez zdejmowania glowicy ? Pomozcie .

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 19:46:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
a dochodzi w ogóle prąd do tej świecy na 3 cylindrze? a jak działa wtryskiwacz paliwa na tym cylindrze?

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 20:18:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
pad dochodzi na pewno bo nawet mnei kopna przypadkiem jak zdejmowalem przewod . A jak dziala wtryskiwacz? nie mam pojecia szczerze mowiac nawet nie wiem jak to sprawdzic ... ale z drugiej strony czy dzialanie wtryskiwacza ma tutaj wplyw jesli auto jest jezdzone na gazie ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 20:45:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Skoro jest iskra i ciśnienie w cylindrach też jest dobre i zakładam, że masz gaz I lub II generacji to stawiał bym na problem z głowicą. Konkretnie z zaworami albo z krzywkami na wałku rozrządu na tym cylindrze. Któraś mogła się wypracować albo wyszczerbać. Ściągnij dekiel od wałka i zobacz w jakim stanie jest wałek a jak nie to głowica do góry.

Przed tym jeszcze możesz zamienić samą świecę z dobrze pracującego cylindra na ten zepsuty i zobaczyć efekt.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 20:51:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Dzieki za odpowiedz. Samochod ma byc sprzedany wiech chyba nie bedziemy zdejmowac glowicy bo wiadomo i uszczelke pod glowica wymienic itd i sie koszta zwiekszaja a nie mam pieniedzy aby inwestowac w ten samochod zwlaszcza przed zmina zdejme jeszcze ten dekeil i przyjze sie dokladniej bo juz zdejmowalem i nie zauwazylem niczego niepokojacego. Mozliwe jet ze to wina kasatora ? Dajmy na to ze nie trzyma i nie otwiera odpowienio zaworu lub tez nie domyka?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2007 18:34:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Dzis sprawdzilem krzyski sa w stanie nienagannym , prad dochodzi a na swiecy jest iskra, sprezania na wszystkich cylindrach w okolicy 13. Jedyne co teraz mi zostalo to albo sprzedawac niunie albo zdejmowac glowice.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: