.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 14:41:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/b4 2.3 NG] problemy z pompą paliwa...
PostNapisane: 21.maja.2007 08:05:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 17:43:05
Posty: 27
Lokalizacja: Rybnik
mam audi cabrio 2.3 a moj problem zaczął sie w momecie gdywybiła mi rezerwa pompa chodzi dosc glosno i auto strasznie pod wpływem nacisniecia gazu przerywa i sie dusi. Gdy mam ponad rezerwe i nacisne na gaz do deski to lekko sie zamuli ale jest to duzo mniej wyczuwalne? co to moze byc pompa paliwa czy zanieczyszczenia w baku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2007 08:16:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 17:43:05
Posty: 27
Lokalizacja: Rybnik
mam jeszcze pytanie gdzie znajduje sie pompa?? jest co Audi 80 b4 cabrio '91 2.3l


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2007 08:17:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
pompa paliwa jest w zbiorniku. Filtr paliwa jest nad tylną osią obok zbiornika.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2007 08:38:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 17:43:05
Posty: 27
Lokalizacja: Rybnik
foxbat napisał(a):
pompa paliwa jest w zbiorniku. Filtr paliwa jest nad tylną osią obok zbiornika.


a jak sie do niej dostac i spisac numery??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2007 14:38:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Wymien filtr paliwa - koszt niewielki, a pewnie juz jest zapchany. Jesli to nie pomoze to pewnie zapchalo sie sitko na pompie paliwa. Jak bylo malo paliwa w baku to zassala wszystkie syfy z dna.
Pompa jest w baku. Nie wiem jak dokladnie sie do niej dostac w B4, ale zapewne w bagazniku jest zaslepka w podlodze nad bakiem. I pod ta zaslepka jest gora zbiornika a w nim pompa. Nie kupuj od razu nowej tylko najpierw wyciagnij stara, przeczysc sitko i wsadz ja spowrotem. Przy okazji wyczysc zbiornik, bo wszystko sie powtorzy gdy znowu pojezdzisz na rezerwie. Po zlozeniu powinno byc OK :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2007 19:24:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
i nie jeździj więcej na rezerwie... :D ustaw sobie wskaźnik paliwa tak żeby wskazywał rezerwę (czerwone kreski) przy większej ilości paliwa... Wystarczy wymontować zegary i tam z tyłu jest taka mała śrubka do regulacji.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 00:29:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 17:43:05
Posty: 27
Lokalizacja: Rybnik
na rezerwie nie jezdze ;] tylko wkurza mnie odglos pompy jak wchodzi wskazowka na rezerwe i wtedy zaczyna sie wszystko pier...... przerywa a popma chodzi jak traktor (brzeczy). powyzej rezerwy jest ok tylko miedzy 1500 a 3000 obr. na sek. go zamuli a jak puszczam noge z gazu to czasami nim szrpie i tu jest moj najwiekszy problem czy jest to pompa czy cos z elektryka czy jeszcze cos dodam ze odgłos z pompy idzie zewnętrznej wewnetrzna w baku jest ok bo dowiedzialem sie ze przy mechanicznym wtrysku z silnikiem NG mamy dwie pompy wiec juz nie wiem co mam robic :/ :/ :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 10:48:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
No jak nie wiesz? Masz zmienic filtr paliwa i przeczyscic pompe, a najlepiej caly bak. Wtedy sie zobaczy. Jak to nie pomoze to bedziesz szukal dalej. Ale zapewnie masz zapchany uklad paliwowy i nie wydala przy wiekszym zapotrzebowaniu

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 14:32:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Cytuj:
odgłos z pompy idzie zewnętrznej wewnetrzna w baku jest ok bo dowiedzialem sie ze przy mechanicznym wtrysku z silnikiem NG mamy dwie pompy wiec juz nie wiem co mam robic


Kto ci takie bzdury nagadał? Pompa jest jedna, w baku paliwa.... przy silniku masz regulator ciśnienia, nastawnik ciśnienia i rozdzielacz paliwa...

zarejestruj się na www.centrum.audi80.pl i ściągnij sobie parę rzeczy z dokumentacji serwisowej tego silnika - m.in SSP95 KE-III-Jetronic. To ci wiele wyjaśni...

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 17:55:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 17:43:05
Posty: 27
Lokalizacja: Rybnik
foxbat napisał(a):
Cytuj:
odgłos z pompy idzie zewnętrznej wewnetrzna w baku jest ok bo dowiedzialem sie ze przy mechanicznym wtrysku z silnikiem NG mamy dwie pompy wiec juz nie wiem co mam robic


Kto ci takie bzdury nagadał? Pompa jest jedna, w baku paliwa.... przy silniku masz regulator ciśnienia, nastawnik ciśnienia i rozdzielacz paliwa...

zarejestruj się na www.centrum.audi80.pl i ściągnij sobie parę rzeczy z dokumentacji serwisowej tego silnika - m.in SSP95 KE-III-Jetronic. To ci wiele wyjaśni...


a co w takim razie brzeczy prz prawym tylnim kole?? sa do tego podlaczone 3 przewody z elektryki i jakies dwa gumowe węze?? juz sam nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 20:01:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
z tego co ja kojarzę to jest tak:

zbiornik paliwa -> pompa paliwa -> zbiorniczek pośredni paliwa -> filtr paliwa -> regulator ciśnienia -> nastawnik ciśnienia -> rozdzielacz paliwa -> wtryskiwacze.

Tak przynajmniej jest u mnie...koło prawego tylnego koła mam właśnie filtr paliwa...

Może weź zrób jakieś fotki tego co masz u siebie - łatwiej będzie dojść o co chodzi.... albo pospisuj numery części i poszukamy w Etce

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 20:58:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 23:07:27
Posty: 31
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam! mnie też ten temat interesuje, mam dokładnie identyczny objaw, byłem w ASO Audi, bo chciałem, żeby koleś mi ustawił wtrysk, ale powiedział, że pompa jest zepsuta, że muszę kupić nową i dopiero ustawiać wtrysk. Kupiłem na allegro prawie nową pompę z Audi Coupe 2.3 (taka do baku) i dałem takiemu zwykłemu mechanikowi, żeby wymienił, ale on powiedział, że mam pompę zewnętrzną!, no więc jeśli Tobie ktoś stwierdzi gdzie masz pompę w cabrio to daj znać!, ja póki co staram się jeździć z zapełnionym bakiem! Pozdr!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: