.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 20:46:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 1.9 TDI AVF] Przechodzi w Awaryjny i brak mocy
PostNapisane: 27.wrz.2007 23:38:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Wczoraj podczas dynamicznej jazdy przytrafiła mi sie sytuacja z objawem prawie zero mocy. Po zgaszeniu klekota (oczekałem na wystygniecie turbawki oczywiscie ;) ) wszystko wróciło do normy ale dzisiaj znów to samo . Sterownik silnika wypluł to :

1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Domyslam się że jest to jakiś kontroler ciśnienia doładowania ale wole zapytac.
Pełen zestaw logów jest juz zrobiony ale mógł by ktos napisac jak je zrobic szybko i sprawnie na jpg ????

Korzystając z okazji sterownik od poduszek wypluwa to :

1 Fault Found:
01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)
011 - Open Circuit - Intermittent

Efekt jest taki ze kontrolka od jaśków gasnie zawyczaj po dłuższej chwili.

Bym zapomniał, raz komfort wywalił to :

1 Fault Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -


Oczywiscie zadnego Crash-a nie miałem :) ale auto w 2004 roku było robione w ASO jeszcze w de po jakim Crash w tylny błotnik strona pasarzera.


Wszelkie sugestie mile widzine.


Pzdr All

Pawlo

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B6 1.9 TDI AVF] Przechodzi w Awaryjny i brak mocy
PostNapisane: 28.wrz.2007 08:24:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
pawlo5 napisał(a):
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Domyslam się że jest to jakiś kontroler ciśnienia doładowania ale wole zapytac.
Pełen zestaw logów jest juz zrobiony ale mógł by ktos napisac jak je zrobic szybko i sprawnie na jpg ????


Przyczyna tkwi w turbinie lub N75 (90% pewności). Ewentualnie w samym czujniku ciśnienia (w co wątpię).

Mówiąc po ludzku - turbawka (kierownice !!!) odmówiła współpracy bo było jej za ciepło i za szybko (99% skutkiem chipsa), lub zaciera się "powoli" zaworek N75 (ewentualnie jakaś nieszczelność na wężykach lub dziurka na przyłączu do gruchy turbiny).

pawlo5 napisał(a):
Korzystając z okazji sterownik od poduszek wypluwa to :

1 Fault Found:
01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)
011 - Open Circuit - Intermittent

Efekt jest taki ze kontrolka od jaśków gasnie zawyczaj po dłuższej chwili.


Musiałbyś chyba :): sprawdzić kabelki przy/w foltelu pasażera oraz podnieść wykładzinę i zobaczyć, czy sensor nie pływa na przykład w wodzie ... ;) .

pawlo5 napisał(a):
Bym zapomniał, raz komfort wywalił to :

1 Fault Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -


Montowałeś "jakiś" alarm ?

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 09:33:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przekornie ;) , stawiam na:
- przetarty wężyk / nieszczelność w podciśnieniu [np. przy LDR/AGR];
- czujnik temp/ciśn.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 09:48:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
przekornie ;) , stawiam na:
- przetarty wężyk / nieszczelność w podciśnieniu [np. przy LDR/AGR];
- czujnik temp/ciśn.


No to się nie popisałeś :diabel: :
Piotruś napisał(a):
(ewentualnie jakaś nieszczelność na wężykach lub dziurka na przyłączu do gruchy turbiny).

Piotruś napisał(a):
Ewentualnie w samym czujniku ciśnienia (w co wątpię).

... albo miałeś ciężką noc :): (jakas defloracja czy cuś ... :): ) i teraz słabo czytasz :P .

:diabel: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B6 1.9 TDI AVF] Przechodzi w Awaryjny i brak mocy
PostNapisane: 28.wrz.2007 10:00:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
pawlo5 napisał(a):


1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Pawlo


17965 - Charge Pressure Contr. Positive Deviation
w wolnym tłumaczeniu :
-ciśnienie doładowania, dodatnie odchylenie,
[w prostszym języku: turbulum przeładowuje.... ;) ]

powód:
-zapieczone zaluzje
-zawieszajacy sie zaworek N75

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B6 1.9 TDI AVF] Przechodzi w Awaryjny i brak mocy
PostNapisane: 28.wrz.2007 10:10:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
spanky napisał(a):
-zapieczone zaluzje


W tym konkretnym przypadku szczerze wątpię ... :): . Prawa stopa u Pawła to najlepiej wymasowany "członek" ... :): ;) , a 230 km/h to zwyczajowa prędkość podróżna w jego "świecie" ... :d :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B6 1.9 TDI AVF] Przechodzi w Awaryjny i brak mocy
PostNapisane: 28.wrz.2007 10:15:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
spanky napisał(a):
-zapieczone zaluzje


W tym konkretnym przypadku szczerze wątpię ... :): . Prawa stopa u Pawła to najlepiej wymasowany "członek" ... :): ;) , a 230 km/h to zwyczajowa prędkość podróżna w jego "świecie" ... :d :peace:


a to pszepraszam ... :D

pozostaje zaworek... podmienic na nowy... przetestowac i kontynuowac masowanie pedału gazu "członkiem" ... :): :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B6 1.9 TDI AVF] Przechodzi w Awaryjny i brak mocy
PostNapisane: 28.wrz.2007 10:16:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):
spanky napisał(a):
-zapieczone zaluzje


W tym konkretnym przypadku szczerze wątpię ... :): . Prawa stopa u Pawła to najlepiej wymasowany "członek" ... :): ;) , a 230 km/h to zwyczajowa prędkość podróżna w jego "świecie" ... :d :peace:


Nie wyrażaj się :)
A może... przeczyta to Uleńka :?:
Strażnik moralności na tym forum po prostu dba o Twoje interesy... :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 10:57:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Oj chłopaki chłopaki , fantazja ułańska was ponosi, no i te skojarzenia z członkiem :) mistrzostwo świata :)

Piotrze musisz koniecznie zacząć masować pedał gazu "członkiem" :) bo to spalanie w twoim Allroad śrenio 9,2 :galy: świadczy o tym ze twój "świat" bardzo wolno sie kręci ;)


Dość tych głupot, zajmijmy sie problemem przeładowania w A4.


Jutro sprawdze szczelność podcisnień , jak nie bedzie rezultatów to postaram sie załatwić N75 na podmianke.


Moze ktoś napisac jak przerobic juz przekonwertowane logi na jpg (czyt szybko i skutecznie )

Ps. Piotr ta A4 chyba nie ma chipa , poprostu mam zle zrobiona dynamiczna
11 i troche tam wartosci sie poprzestawiały (poprawie i zobaczymy)

pzdr pawlo

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 11:08:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
pawlo5 napisał(a):
Piotrze musisz koniecznie zacząć masować pedał gazu "członkiem" :) bo to spalanie w twoim Allroad śrenio 9,2 :galy: świadczy o tym ze twój "świat" bardzo wolno sie kręci ;)


Spróbuję, bo ostatnie dwa tankowania miałem równo po 8,75 l/100km (i to z górami !!) ;) .

pawlo5 napisał(a):
Moze ktoś napisac jak przerobic juz przekonwertowane logi na jpg (czyt szybko i skutecznie )


Print Scrn - otwórz Painta - Ctrl V - zapisz jako jpg. Inaczej nie potrafię ... .

pawlo5 napisał(a):
Ps. Piotr ta A4 chyba nie ma chipa , poprostu mam zle zrobiona dynamiczna
11 i troche tam wartosci sie poprzestawiały (poprawie i zobaczymy)


Wybacz ale 3000 OB nie da się "źle zapisać". Tak myślę ale dowiemy się niebawem :-) .

;) :peace:


OT: Carl ( :peace: ) - dlaczego założyłeś apriori, że jestem większym zbereźnikiem od Ulieńki :): :?:
Ona jest o 8 lat młodsza niż ja, także nie będę tłumaczył komu większe figle grają ... :-) :diabel: .
:diabel: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 12:59:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):
OT: Carl ( :peace: ) - dlaczego założyłeś apriori, że jestem większym zbereźnikiem od Ulieńki :): :?:
Ona jest o 8 lat młodsza niż ja, także nie będę tłumaczył komu większe figle grają ... :-) :diabel: .
:diabel: :peace:


Woow :peace:
...no tego nie wziąłem rzeczywiście pod uwagę :)

W takim razie figlarnie :): zapytam, dlaczego ona tutaj tak rzadko zagląda do nas...
Powiedz, że tęsknimy... :smokingdevil:

I dziękujemy szczerze, że Ty nie wycofałeś się z polityki AKP jak Jan Rokita :D

...żeby nie było OT: @do kolegi pawlo5 - meszrum pięknie opisał, jak przekonwertować logi w topiku z Diagnostyka TDI, pięknie wpisał aktualizacja 28.09, ale pytania pojawiają sia nadal... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B6 1.9 TDI AVF] Przechodzi w Awaryjny i brak mocy
PostNapisane: 29.wrz.2007 11:32:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
pawlo5 napisał(a):
Wczoraj podczas dynamicznej jazdy przytrafiła mi sie sytuacja z objawem prawie zero mocy. Po zgaszeniu klekota (oczekałem na wystygniecie turbawki oczywiscie ;) ) wszystko wróciło do normy ale dzisiaj znów to samo . Sterownik silnika wypluł to :

1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Domyslam się że jest to jakiś kontroler ciśnienia doładowania ale wole zapytac.
Pełen zestaw logów jest juz zrobiony ale mógł by ktos napisac jak je zrobic szybko i sprawnie na jpg ????

Korzystając z okazji sterownik od poduszek wypluwa to :

1 Fault Found:
01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)
011 - Open Circuit - Intermittent

Efekt jest taki ze kontrolka od jaśków gasnie zawyczaj po dłuższej chwili.

Bym zapomniał, raz komfort wywalił to :

1 Fault Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -


Oczywiscie zadnego Crash-a nie miałem :) ale auto w 2004 roku było robione w ASO jeszcze w de po jakim Crash w tylny błotnik strona pasarzera.


Wszelkie sugestie mile widzine.


Pzdr All

Pawlo

1. Motorek seryjny (bez chipka ) ?
2. Wykonaj logi (zgodnie z instrukcją w poście meszruma / moim filmem instruktazowym) 003 i 011.

Na pierwszu rzut oka wyglada to na zapieczone kierownice, niewykluczone jest uszkodzene N75 (ale imo zbyt młode autko na takie historie), niemniej jednoznacznie będzie można odpowiedzieć po analizie logów.
Istnieje również mozliwość, że autko zostało nieudolnie chipowane - wtedy również mogą wystepować identyczne objawy.

powodzenia

OT: PS: towarzycho znów się rozspamowało , jak widzę ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2007 11:56:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
:)


Logi sa zrobione i dzisiaj wieczoram lub najdalej jutro bedą na forum , zostało tylko przerobic na jpg i musze poprawic dynamiczna 11-stke .

Pzdr .Pawlo

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 22:44:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Witam ponownie wszystkich

Tutaj sa pełne logi wraz z poprawiona dynamiczna 11-stka

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 37#1106437

Mam nadziejze ze sie znajdzie przyczna ale ta dunamiczna 11-stka troche mnie martwi :(

Pzdr 4 all


Pawlo

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 23:11:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Turbina do wyjęcia i kierownice do wyczyszczenia. N75 reguluje prawidłowo. To cholerstwo zdążyło napompowac prawie 2 BAR`y :!!:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 11:31:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
przekornie ;) , stawiam na:
- przetarty wężyk / nieszczelność w podciśnieniu [np. przy LDR/AGR];
- czujnik temp/ciśn.


Przekora kiedyś Cię zrujnuje Mistrzu :): :d .
Rozmawiałem z Pawłem - zaworek N75 do wymiany (lub czyszczenia). Na podmienionym autko śmiga jak nowonarodzone ;) .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2007 07:52:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
meszrum napisał(a):
przekornie ;) , stawiam na:
- przetarty wężyk / nieszczelność w podciśnieniu [np. przy LDR/AGR];
- czujnik temp/ciśn.


Przekora kiedyś Cię zrujnuje Mistrzu :): :d .
Rozmawiałem z Pawłem - zaworek N75 do wymiany (lub czyszczenia). Na podmienionym autko śmiga jak nowonarodzone ;) .

:peace:


spanky napisał(a):
pozostaje zaworek... podmienic na nowy... przetestowac i kontynuowac masowanie pedału gazu "członkiem" ... :): :peace:


:peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: