.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 05:55:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [santana b2 2,2 KX ke jetronic] regulacja dawki paliwa
PostNapisane: 30.lis.2007 11:55:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2007 15:23:21
Posty: 34
Lokalizacja: ustka
Witam czy wiecie jak wyregulować rozdzielacz zeby spalanie bylo przybliżone do normy.spalanie z 20-25l na 100 :D

Sonda lambda nowa bosha.
silnik po 100% kapitalce.
ustawienie klapy spietrzającej w przeplywce sprawdzana szczelinomierzem.
wtryski nie leją. mgiełke dają poprawną.
zaplon prawidlowo ustawiony

i pytanie czy mozna to wyregulować? i przy pomocy jakich przyrządów?
nie obejdzie sie bez analizatora spalin?

czy może nie mam szukać przyczyn w rozdzielaczu tylko w regulatorze cisnienia? membrana podcisnieniowa OK.

_________________
koła wystarczą cztery, cylindrów musi być pięć !
http://imageshack.us/photo/my-images/714/img2385yo.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2007 12:02:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Również wałczyłem długo ze spalaniem w swoim KX'ie :/
Na początek sprawdź ew. wymień czujnik temperatury płynu który znajduje się w króćcu doprowadzającym go do głowicy. Gdzieś w archiwum będzie link do niego i możesz go najpierw pomierzyć.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2007 19:16:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2007 15:23:21
Posty: 34
Lokalizacja: ustka
sprawdzilem czujnik miernikiem i wskazywał bardzo duze oporności ktore praktycznie ciągle rosły. na ciepłym silniku powyzej 60 stopni czujnik dawal informacje ze jest temperatura na minusie 30 :) ale teraz pytanie. z doborem czujnika,

w etce silnik KX posiada czujnik 035 919 369 M M14x1,5

na allegro jest o podobnym numerze tylko ostatnia litera sie różni
http://moto.allegro.pl/item273365214_cz ... 80_b4.html

ale kolor i lilosc pinów sie nie zgadza.

za to jest tutaj zgodny kolor ilosc pinow ale wg numeru jest to ten na górze przy króccu co pokazuje 120stopni w etce a poprawny jest na jeden pin na wsuwke

http://moto.allegro.pl/item274582914_cz ... 3_200.html

juz sam nie wiem, poradzcie cos? zamieszałem troszke wiec potrzebuje nr. czujnika czy przełącznika temperatury ktory jest w króccu w głowicy. 2 pinowy biały.

_________________
koła wystarczą cztery, cylindrów musi być pięć !
http://imageshack.us/photo/my-images/714/img2385yo.jpg/


Ostatnio edytowano 03.gru.2007 11:49:18 przez skopek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2007 20:41:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dwupinowy wystepowal chyba w kazdym aucie z grupy VAG
kosztuje w focie pewnie z 20-30pln

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 12:43:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2007 15:23:21
Posty: 34
Lokalizacja: ustka
Numer czujnika wg nr.
VW - 035 919 369 M cena 120
Bosh- 028 013 0037 cena 120
Inter Cars - HP 100 686 (jakis zamiennik) cena 25 zł

biały dwa piny. czujnik tem. silnika.

_________________
koła wystarczą cztery, cylindrów musi być pięć !
http://imageshack.us/photo/my-images/714/img2385yo.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 15:56:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2007 15:23:21
Posty: 34
Lokalizacja: ustka
czujnik wymieniony widac poprawe ale tak dla pewnosci co mam sprawdzic jescze pod kątem spalania?

_________________
koła wystarczą cztery, cylindrów musi być pięć !
http://imageshack.us/photo/my-images/714/img2385yo.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 16:35:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2005 21:55:05
Posty: 236
Lokalizacja: Mrągowo
sonde Lambda

regulator ciśnienia przy rozdzielaczu

wtrysk rozruchowy,czy nieleje caly czas


Ostatnio edytowano 04.gru.2007 20:08:35 przez syncro 2.2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 16:53:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2007 15:23:21
Posty: 34
Lokalizacja: ustka
syncro 2.2 napisał(a):
sonde Lambda
nówka bosha jest. pomierzona także. cos jeszcze?

_________________
koła wystarczą cztery, cylindrów musi być pięć !
http://imageshack.us/photo/my-images/714/img2385yo.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 14:55:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
może rozbierz regulator termiczny ciśnienia paliwa, przykręcony do bloku silnika i przeczyść delikatnie membrankę.

Obrazek

sam kiedyś walczyłem z nim:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 67&start=0

moze juz sie pozatykal wczesniej i ktos ustawil rozdzielacz tak, zeby bryka odpalala na zimnym, a po rozgrzaniu okazuje sie za bogato, bo regulator termiczny nie zmniejsza dawki paliwa (nie zwiększa ciśnienia korekcyjnego nad tłoczkiem w rozdzielaczu, bo jest na max z winy przypchanego regulatora termicznego, ktory nie upuszcza) :) .... ale namotalem, niewazne, poprostu otworz spokojnie regulatora term. srubki najlepiej srubokretem udarowym (te widoczne na zdj., moga ciezko chodzic) i delikatnie przeczysc w srodku membranke.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 17:08:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2005 21:55:05
Posty: 236
Lokalizacja: Mrągowo
Lukasik napisał(a):
może rozbierz regulator termiczny ciśnienia paliwa, przykręcony do bloku silnika i przeczyść delikatnie membrankę.

Obrazek

sam kiedyś walczyłem z nim:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 67&start=0

moze juz sie pozatykal wczesniej i ktos ustawil rozdzielacz tak, zeby bryka odpalala na zimnym, a po rozgrzaniu okazuje sie za bogato, bo regulator termiczny nie zmniejsza dawki paliwa (nie zwiększa ciśnienia korekcyjnego nad tłoczkiem w rozdzielaczu, bo jest na max z winy przypchanego regulatora termicznego, ktory nie upuszcza) :) .... ale namotalem, niewazne, poprostu otworz spokojnie regulatora term. srubki najlepiej srubokretem udarowym (te widoczne na zdj., moga ciezko chodzic) i delikatnie przeczysc w srodku membranke.

niewiem czy dobrze przyjzales sie fotce w podpisie Skopka........ja tam niewidze regulatora termicznego.......on ma regulator sterowany elektronicznie w rozdzielaczu,widac na fotcce na przodzie rozdzielacza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2007 14:21:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
syncro 2.2 napisał(a):
niewiem czy dobrze przyjzales sie fotce w podpisie Skopka........ja tam niewidze regulatora termicznego.......on ma regulator sterowany elektronicznie w rozdzielaczu,widac na fotcce na przodzie rozdzielacza


racja, nie przyjzalem sie, w ke-jetcie nie ma tego.

mozna za to sprawdzić, ten regulator przykrecony do głowiczki rozdzielajacej, tam tez jest jakieś sitko.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 98 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: