.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 05:57:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 c5 2.5 tdi błedy
PostNapisane: 08.gru.2007 15:54:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
Witam mam nastepujące błedy w silniku czy moze mi ktos wyjaśnic co one oznaczaja jeden to wiem ze uszkodzony przeplywomierz a drugi ?

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G20SG D41
Software Coding: 01002
Work Shop Code: WSC 00012
2 Faults Found:
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent


Bardzo prosze o pomoc jednoczesnie pozdrawiam wszystkiem klubowiczow :)
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 16:05:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
błąd pierwszy dotyczy problemu z komunikacją poduszki pod silnikiem.
błąd drugi dotyczy, jak wiesz, problemu z komunikacją lmm.

obydwa mają walor intermittent, moim zdaniem są one efektem odłączenia lmm lub poduszki w chwili rozruchu [w warsztacie np.].
możesz je spokojnie skasować - jest wielkie prawdopodobieństwo, że nie powrócą.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 17:01:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
problem w tym ze powracaja diagnostyke zrobilem na zapalonym silniku przejechalem z kilometr sprawdzilem bez zgaszania silnika i bledy powrocily ten od poduszki powraca zaraz po skasowaniu wiec chyba z nia cos jest nie tak slyszalem ze jest jakis zawor od cisnienia w tych poduszkach czy cos takiego nie wiem dokladnie o co chodzi ale tak mi sie zdaje. Co do lmm to rok produkcji jego to 98 wiec chyba od poczatku nie byl wymieniany. acz kolwiek posprawdzam styki. Macie pomysl co zrobic z tym drugim bledem ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 17:14:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Sprawdź, czy nie masz odpiętego pinu nr 2 we wtyczce lmm.
To przypadek absolutnego druciarstwa w moim mniemaniu, czyli odpięcia (pin nr 2) napięcia pokładowego 12 V potrzebnego do tzw. wygrzewania płytki rezystancyjnej.
W taki sposób "rezacze" przedłużają życie lmm

Tutaj masz ciekawą lekturę (przeczytaj cały topik)


http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ewanie+lmm

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 17:28:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
maly1987 napisał(a):
problem w tym ze powracaja diagnostyke zrobilem na zapalonym silniku przejechalem z kilometr sprawdzilem bez zgaszania silnika i bledy powrocily ten od poduszki powraca zaraz po skasowaniu wiec chyba z nia cos jest nie tak slyszalem ze jest jakis zawor od cisnienia w tych poduszkach czy cos takiego nie wiem dokladnie o co chodzi ale tak mi sie zdaje. Co do lmm to rok produkcji jego to 98 wiec chyba od poczatku nie byl wymieniany. acz kolwiek posprawdzam styki. Macie pomysl co zrobic z tym drugim bledem ??


zatem, jak zauważył Carl, należy bardzo dokładnie sprawdzić wtyczki.
walor tych błędów wskazuje na problem tzw. przerywany [nie trwający ciągle].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 18:18:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Sprawdź przekaźnik zasilania przepływki i innych czujników.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 22:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
Mam jeszcze jedno pytanie ten błąd od poduszek silnika czy jest od nich jakis zawor ?? Co musze przegladąć oprucz samego podlaczenia poduszek ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 98 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: