No właśnie autko stoi i boje sie nim jeździć, jutro jade do mechanika 50km mam nadzieje że po drodze nie będe miał żadnych przygód.
A głośniejsza praca silnika może być spowodowana niewłaściwą pracą tiptronica bo właśnie razem z uszczelnianiem silnika miałem regenerowanego tipa ale coś spaprali i przełacza sie w tryb awaryjny jak włącze R
Jeśli chodzi o pompe wtryskową to regenerowałem elektronike 2miesiące temu i na zimnym odpala bez problemu.
Jestem totalnie załamany ponieważ wydałem na to autko już 9000zł przez pół roku i cały czas jest coś nie tak
A może być to spowodowane zbyt wysokim stanem oleju, bo na zimny aucie jest maksymalny stan (w tym przedziale)?
I jeszcze jedno, koleś mi po uszczelnieniu nie wymienił odmy gdyż stwierdził, że w AKE odma jest plastikowa i nie ma sie tam co zapchać
Według niego odmy wymienia sie w tych 150 konnych a w 180 nie