1. O logach:
Widzisz Krisoo - żeby właściwie ocenić niedomagającego PD-ka niezbędne są jeszcze odczyty z kanałów 018 i 023.
Udzielenie Ci pomocy dodatkowo utrudnia brak statycznych odczytów z kanału 011.
Nie wiem czym się kierowałeś dobierając odczyty takich a nie innych blocków, jednak zrobiłeś to w sposób niekompletny (lub korzystałeś z nieodpowiedniej i amatorskiej instrukcji)
. Szkoda ... .
2. O błedach w pamięci ECU:
Aż trudno uwierzyć, żeby osoba wymieniająca N75 i zawór EGRa nie sprawdziła szczelności / uszkodzeń wężyków podciśnienia ... ale tak można interpretować okazane błędy (skoro po wymianie kluczowych części powracają).
"Dodatkowo" należałoby się przyjrzeć zbiorniczkowi podciśnienia. Nie sądzę żeby sprawa była poważna ale jakiś problem jest i nawet widać go w niekompletnych logach.
Z racji tego, że kłopoty z mocą wyraźnie zależą od temperatury otoczenia - problem błędu 17964 prawdopodobnie nie stanowi bezpośredniej / jedynej przyczyny opisywanej słabości.
3. O "utraconej mocy":
Ze względu na powyższe "utraconą moc" (w zakresie możliwym do osiągnięcia przed usunięciem przyczyn 17964) powinno się odzyskać w ciągu 20 minut i w dwóch lub czterech naprawdę prostych krokach. Jeśli chcesz - zadzwoń do mnie jutro - jak zwykle wytłumaczę co i jak. Jeżeli moje domysły są słuszne - radość z jazdy powróci bezkosztowo
.