.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 15:14:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2003 23:30:34 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Ataman to dobry chlopak , tylko wolno jezdzi ... :twisted:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2003 09:15:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2003 15:23:07
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
j@cek napisał(a):
tak jesli chodzi o spalanie to koledzy wypowiadajacy sie mieli racje!!1ale pamietaj ze spalanie to tylko spalanie.........jak nie nasz kasy to nie lejesz wachy i nie jezdzisz...........a koszty utrzymania samochodu szczegolnie s4 to równiez czesci ..ktorych ceny moga swobodnie zawrocic w bańce!Pamietaj o tym kupujac audi s4!!


Pamiętam o tym , ale już się chyba nie wyleczę z tego samochodu

j@cek napisał(a):
np.tarcze hamulcowe moga kosztowac 1300!ufo (ja tyle przynajkmniej płacilem),klocki 400zł!Tak wiec chlopie jak wujek włozył 20 koła to moze jest egzemplarz ktory nie bedzie wymagał nagłych wydatków!!ale......


hamulce - są na szczęście zrobione (też słyszałem o koszcie tarcz hamulcowych)

j@cek napisał(a):
jeszcze nie jedna rzecz Cie zdziwi jako uzytkownika s4!!


masz coś szczególnego na myśli ??
czy tylko delikatnie mi odradzasz zakupu ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2003 11:05:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Ataman70 napisał(a):
Nie, no przesadzacie. Ja - przykładowo - lubię właśnie spokojną jazdę na trasie tak pomiędzy 90 a 110.



Ataman widocznie masz anielska cierpliwosc patrzac na te drzewa ktore stoja w miejscu przy tej predkosci... :D

Mi odkad mam V6 nie udalo sie na trasie jechac 90...nigdy...myslalem , ze to nie wykonalne...a co dopiero S4 :twisted:

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2003 13:42:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Timo napisał(a):
Ataman70 napisał(a):
Nie, no przesadzacie. Ja - przykładowo - lubię właśnie spokojną jazdę na trasie tak pomiędzy 90 a 110.



Ataman widocznie masz anielska cierpliwosc patrzac na te drzewa ktore stoja w miejscu przy tej predkosci... :D

Mi odkad mam V6 nie udalo sie na trasie jechac 90...nigdy...myslalem , ze to nie wykonalne...a co dopiero S4 :twisted:

Ano mam, jestem wyluzowanym, spokojnym kierowcą i nie widzę powodu, aby się ciągle śpieszyć.
A najbardziej lubię jazdę w korku - wtedy to już mam totalny luz.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2003 13:50:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
A jeszcze jak sie razem z Markiem spotakmy na trasie to wtedy tak sobie spokojnie jedziemy,pełny crusing ,wyluzowani (nie oszukuj bo u ciebie nie ma luzu ) :)

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2003 14:23:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
kubazak napisał(a):
A jeszcze jak sie razem z Markiem spotakmy na trasie to wtedy tak sobie spokojnie jedziemy,pełny crusing ,wyluzowani (nie oszukuj bo u ciebie nie ma luzu ) :)


Tak, tak, tak, potwierdzam, ten Pan mówi prawdę.

PEŁNY CRUSING

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 11:56:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2006 09:14:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
No to jak jest w końcu z utrzymaniem S4 (rocznik 91-94 ta w budzie C4).
Przymierzam się do zakupu i chciałbym się dowiedzieć czy nie pójdę z torbami.
Jakie są ceny podstawowych części eksploatacyjnych?
Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jak sprawdzić czy trubiny są ok i czy quattro nie nawala?

Za wszelkie informacje dziękuję ;)

Tu S4 na jaką się przymierzam : http://skocz.pl/blpp

_________________
Było: Audi 80 B2 1.6 diesel - moje pierwsze auto, moja pierwsza Audi, od niej zaczęła się moja wieczna miłość do marki.
Było: Audi 90 B2 2.3 - oddana (to był błąd!) w dobre ręce w 2008 lecz w sercu pozostanie na zawsze ...
Było: Audi 80 B4 Avant 1.9 TDi - dzielnie służyło przez 6 lat!
Jest: Audi A4 Avant B5-lift 1.9 TDi - na 18kach wygląda prawie jak RSka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 12:55:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
akurat zapytałeś o dwie rzeczy o które nie musisz się bać, no ew. może sprawdzić czy skrzynka nie wyje i turbo nie zagłośne.
O częściach exploatacyjnych dowiesz się z szukaczki
O zawieszeniu napiszą napewno koledzy użyszkodnicy tego modelu ;-)

Od siebie powiem tyle że autko już leciwe i na początek będziesz szastał kapustą by doprowadzić do tego by komfortowo się nim poruszać.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 18:28:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Ja jak jeździłem do szkoły do Wrocławia S6 V8 to zjeżdżałem na autostrade wyrównywałem na 160 i rozkładałem fotel i spałem a budziłem się dopiero po 45 minutach na zjeździe na Wrocław.
PS. ja prowadziłem :P
Piękne czasy ;-)
Teraz muszę pilnować żeby mi chip wachy razem z wtryskami do cylindrów nie wepchał i żeby turbo osłony na silniku nie stopiło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 09:02:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2006 09:14:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
A jak wygląda sprawa z zawieszeniem itp?Jak jest z innymi częściami. Co (mniej więcej) jest takie samo jak w C4 a co typowe dla S4 (i pewnie droższe). No i najważniejsze, czy modele S4 z lat 91-94 są porządnie zrobione i czy opłaca się z zachodu ściągać? Acha jeśli ktoś posiada jakiś artykuł czy coś na temat jak sprawdzić S4 czy jest w dobrym stanie to z góry dziękuję.

Pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B2 1.6 diesel - moje pierwsze auto, moja pierwsza Audi, od niej zaczęła się moja wieczna miłość do marki.
Było: Audi 90 B2 2.3 - oddana (to był błąd!) w dobre ręce w 2008 lecz w sercu pozostanie na zawsze ...
Było: Audi 80 B4 Avant 1.9 TDi - dzielnie służyło przez 6 lat!
Jest: Audi A4 Avant B5-lift 1.9 TDi - na 18kach wygląda prawie jak RSka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 09:08:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak sie nie znasz na tych autach i wszystko bedziesz robil w warsztatach a czesci kupowal w normalnych sklepach to wogole zapomnij o tym aucie. stare auto z ponadprzecietnymi mozliwosciami to przewaznie trup od zajezdzenia albo od dzwonow i tylko czasami trafia sie auto przy ktorym zasadniczo nie ma nic do roboty ...ale i tak zawsze sa jakies duperele ktorych zrobienie wymaga zdolnosci manualnych , znajomosci pewnuch tematow , narzedzi itp itd. a oddawanie takich pierdol do zrobienia w warsztacie to przewaznie kupa siana albo robia Cie w wala bo wiedze ze sie nie znasz jak z pierd0olami przyjezdzasz do mechanka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 09:17:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
AdamS4 napisał(a):
chciałbym się dowiedzieć czy nie pójdę z torbami.


na 95% pójdziesz :) (o ile bedziesz chciał mieć auto w dobrym
stanie a nie jeżdzącego strupa na pokaz)

masz 20tysi do włożenia w dwa lata jak ten wujek? :P

turbina jest na szczeście tylko jedna...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 14:10:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2006 09:14:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
hans napisał(a):
jak sie nie znasz na tych autach i wszystko bedziesz robil w warsztatach a czesci kupowal w normalnych sklepach to wogole zapomnij o tym aucie. stare auto z ponadprzecietnymi mozliwosciami to przewaznie trup od zajezdzenia albo od dzwonow i tylko czasami trafia sie auto przy ktorym zasadniczo nie ma nic do roboty ...ale i tak zawsze sa jakies duperele ktorych zrobienie wymaga zdolnosci manualnych , znajomosci pewnuch tematow , narzedzi itp itd. a oddawanie takich pierdol do zrobienia w warsztacie to przewaznie kupa siana albo robia Cie w wala bo wiedze ze sie nie znasz jak z pierd0olami przyjezdzasz do mechanka


Cóż w Audi, które aktualnie posiadam robię wszystko sam z ojcem (też zapaleniec Audi). Do mechaników jeżdżę jak już to znajmomych tylko w celu diagnozy jak sam nie wiem co jest grane. A z płatnych robót to korzystam tylko u gazowników i to też nie zawsze (wymiana filterka, czyszczenie parownika itp to sam potrafię). To, że S4 to nie autko dla dziadka do kościoła to wiem, wiem też, że posiadacz takiego autka nie jeździł nim grzecznie i pewnie będzie dorżnięte (dlatego będę szukać za granicą, tam czasem jakiś dziadek ma S-line). Ogólnie to widzę odradzacie zakupu? Zastanawiam się też nad A4 pierwszymi modelami ale słyszałem, że tam zdupione zawieszenie. No i choruję na S4 :(

_________________
Było: Audi 80 B2 1.6 diesel - moje pierwsze auto, moja pierwsza Audi, od niej zaczęła się moja wieczna miłość do marki.
Było: Audi 90 B2 2.3 - oddana (to był błąd!) w dobre ręce w 2008 lecz w sercu pozostanie na zawsze ...
Było: Audi 80 B4 Avant 1.9 TDi - dzielnie służyło przez 6 lat!
Jest: Audi A4 Avant B5-lift 1.9 TDi - na 18kach wygląda prawie jak RSka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 14:54:03 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
proponuje zaczac od jakiegos C4 quattro , najlepiej 2.8 to przynajmniej zblizysz sie do kosztow jakie trzeba wlozyc w takie auto , bedziesz mial swiadomosc kosztow eksploatacji i wtedy przesiadka na S4 czy to 2.2T czy 4.2 nie bedzie takim szokiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 18:34:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2006 09:14:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
hans napisał(a):
proponuje zaczac od jakiegos C4 quattro , najlepiej 2.8 to przynajmniej zblizysz sie do kosztow jakie trzeba wlozyc w takie auto , bedziesz mial swiadomosc kosztow eksploatacji i wtedy przesiadka na S4 czy to 2.2T czy 4.2 nie bedzie takim szokiem


Jak nie S4 to tylko B4 coupe 2.3 5 garów albo więcej (może 2.8 V6). Oczywiście musi być <b>Q</b>.

_________________
Było: Audi 80 B2 1.6 diesel - moje pierwsze auto, moja pierwsza Audi, od niej zaczęła się moja wieczna miłość do marki.
Było: Audi 90 B2 2.3 - oddana (to był błąd!) w dobre ręce w 2008 lecz w sercu pozostanie na zawsze ...
Było: Audi 80 B4 Avant 1.9 TDi - dzielnie służyło przez 6 lat!
Jest: Audi A4 Avant B5-lift 1.9 TDi - na 18kach wygląda prawie jak RSka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 18:39:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
a ja nie wiem dlaczego tak sceptycznie.
bierz S4 - to jest genialna sprawa :D

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 19:11:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
AdamS4 napisał(a):

Jak nie S4 to tylko B4 coupe 2.3 5 garów albo więcej (może 2.8 V6). Oczywiście musi być <b>Q</b>.


:peace: łeee ... Ty poprostu sam nie wiesz czego chcesz :P ... jak masz auto ktore jezdzi i sie nie psuje to nie zawracaj sobie glowy tymi wynalazkami bo z takim rozrzutem pomyslow albo sie zalamiesz albo zbankrutujesz :P


....Coupe alternatywa dla C4 ... :-D ... no nie moge :509:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 19:23:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
AdamS4 napisał(a):
hans napisał(a):
proponuje zaczac od jakiegos C4 quattro , najlepiej 2.8 to przynajmniej zblizysz sie do kosztow jakie trzeba wlozyc w takie auto , bedziesz mial swiadomosc kosztow eksploatacji i wtedy przesiadka na S4 czy to 2.2T czy 4.2 nie bedzie takim szokiem


Jak nie S4 to tylko B4 coupe 2.3 5 garów albo więcej (może 2.8 V6). Oczywiście musi być <b>Q</b>.


A po co więcej garów niż 5. 2,3 20V pięknie brzmi, moc wystarczająca, to bardzo dobry silnik, a w połączeniu z budą Coupe i napędem Quattro jest super :) Hans i Ataman mogą opowiedzieć w tej kwestii sporo podejrzewam :peace:

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 07:20:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
S4 2.2 20V trubo quattro - bardzo fajne autko :)

utrzymywanie go w nalezytej formie, ktora daje potem frajde z jazdy, moze troche boleć. Spytaj np. barta.w albo wariatquattro. Niby smigasz, wszystko dziala ok, ale zdarza sie, ze czasem, trzeba wymienić jakiś pierdół , jakiś zaworek, albo rurke, albo jakąś gumkę bo się wybiła ale... zaworek kosztuje 170zł, a rurka 250zł, a gumki po 50zł , a jest ich x do wymiany, a to sonde lambda 350zł po zniżkach, a to świeczki po 80zł za sztuke. Turbosprężarka na szczeście nie jest wyrocznią, bo raczej sie nie psuje, wymienia sie ją moze raz na życie silnika, a uzywke mozna wyrwać za 500-1000zł.

Pewnie jakby policzyć średnią na części z calego roku (gdy sam naprawiasz) to wyszlo by ci miesiecznie z 500zł albo wiecej. Ale to nic w porównaniu z tym co wydasz na benzyne (śmigając po mieście średnio żwawo to z 17l/100 , a ciskając caly czas to ponad 20l nawet do 30l, na bujańcu zejdzie do 13l, ale to bez sensu) :D , a gazu nawet nie ma co montować bo bedzie płacz.

Takze to jest wózek, dla majętnych osób. I najlepiej mieć dwa samochody, poza S4, dupowóz.

takie jest moje zdanie :)

P.S nie porównuj 2.2 turbo 20V do 2.3 , albo 2.8 :D bo to inna kategoria ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 31.maja.2006 08:32:56 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 07:44:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Lukasik napisał(a):
S4 2.2 20V trubo quattro - bardzo fajne autko :)

utrzymywanie go w nalezytej formie, ktora daje potem frajde z jazdy, moze troche boleć. Spytaj np. barta.w albo wariatquattro. Niby smigasz, wszystko dziala ok, ale zdarza sie, ze czasem, trzeba wymienić jakiś pierdół , jakiś zaworek, albo rurke, albo jakąś gumkę bo się wybiła ale... zaworek kosztuje 170zł, a rurka 250zł, a gumki po 50zł , a jest ich x do wymiany, a to sonde lambda 350zł po zniżkach, a to świeczki po 80zł za sztuke. Turbosprężarka na szczeście nie jest wyrocznią, bo raczej sie nie psuje, wymienia sie ją moze raz na życie silnika, a uzywke mozna wyrwać za 500-1000zł.

Pewnie jakby policzyć średnią na części z calego roku (gdy sam naprawiasz) to wyszlo by ci miesiecznie minimum 500zł. Ale to nic w porównaniu z tym co wydasz na benzyne (śmigając po mieście średnio żwawo to z 17l/100 , a ciskając caly czas to ponad 20l nawet do 30l, na bujańcu zejdzie do 13l, ale to bez sensu) :D , a gazu nawet nie ma co montować bo bedzie płacz.

Takze to jest wózek, dla majętnych osób. I najlepiej mieć dwa samochody, poza S4, dupowóz.

takie jest moje zdanie :)

P.S nie porównuj 2.2 turbo 20V do 2.3 , albo 2.8 :D bo to inna kategoria ;)


Zgadzam sie w 120% dokladnie to co napisał Łukasik a porównanie kosztów z c4 2.3 lub 2.8 jest ni jak adekwatne. Jedynie ta jak powiedział Hans lepiej kup 2.8 quattro jako autko przejsciowe aby nie doznac szoku!!!
Jesli nie masz dostepu do uzywek w "dobrej cenie" to za czesci zaplacisz majątek!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: