Simon_pg0 napisał(a):
...
z Twojej wypowiedzi wynika, ze nie bardzo rozumiesz jaka jest zasada działania blosa.
Simon_pg0 napisał(a):
Ma jednak swoje mankamenty;/ Pierwsza dośc istotna sprawa, to fakt iz przelot wcale nie jest tak wielki jakim być niby miał. Średnica zewnetrzna 70mm i na tym się kończy. Wewnetrzny przelot owalny (będe niedługo robił pomiar pola przelotu), do tego zasłaniany przesłonką. Moje autko zauważalnie z jałowych ma problem z uniesieniem diabelstwa (przesłonki). Na wysokich obrotach idzie wściekle;] Zobaczymy jak spalanie. Ładne równe jalowe które radzą sobie z obciążeniem klimą. Na mikserze prawie gasł.
/\Dlaczego bryka tak ci zaiwania? dlaczego masz stabilne wolne obroty? porownaj sobie pole przelotu w blosie z otwarta przeslona z jakimkolwiek mikserem zwyklym. powierzchnia rozni sie ze 3-4razy.
a na wolnych obrotach przeslona nie musi sie mocno uchylac. celowo jest przymknięta, żeby precyzyjnie dawkować gaz przy małych przepływach które występują na wolnych obrotach.
Napisze tylko, zebys nie modyfikowal nic. zadnej sily docisku przeslony ani srednicy przelotu, bo popsujesz i nie bedzie dzialalo. budowa blosa jest dokladnie obliczona, sila docisku przeslony, wyciecie w gwizdku podajacym gaz oraz kształt przelotu. sam w sobie ma idealna ch-ke podawania gazu w zaleznosci od przeplywu powietrza. modyfikujac go mozna tylko popsuc.
P.S. ja w swoim blosie usunalem tylko zadziory i niedoskonalosci odlewu.