.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 17:29:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: chce kupic A4 B6 avant 2.4 prosze o jakies opinie
PostNapisane: 22.lip.2008 22:54:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2008 18:28:10
Posty: 8
Lokalizacja: düsseldorf
mam pewne watpliwosci i chcialbym znac wasze opinie na temat tego modelu z gory dzieki za wszystko na temat tego autka
:?: :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2008 23:04:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Szukajka nie boli...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2008 23:11:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2008 18:28:10
Posty: 8
Lokalizacja: düsseldorf
nie znaleziono zadnych odpowiedzi spelniajacych podane kryteria
moze zle szukam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2008 09:07:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Byl w B6 silnik 2.4 ??? Jakos nie przypominam sobie ....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2008 09:11:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
Byl w B6 silnik 2.4 ??? Jakos nie przypominam sobie ....


byly ... ;)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5509505

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 15:54:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:10:34
Posty: 207
Lokalizacja: Jelenia Góra/Poznań
Jeżdżę od pół roku a4 avant 2.4 170 koni multitronic. Przejechałem nim ok 10 tys. km.
Samochód świetnie się spisuje, przyśpieszenie ok. 9s do setki.
Skrzynia chodzi idealnie. Dżwięk silnika - jeden z lepszych w samochodach v6.

Przy spokojnej jeździe na trasie można zejść do 8 litrów, autostrada - ostra jazda 9-10 litrów , al eto powyżej 150km/h. Miasto jest trochę bolesne, małe miasto bez korków 11,5-12 litrów, Poznań - korki - niestety 13 litrów i więcej.

W samochodzie rozrząd się zmienia dopiero po 180 tys. byłem, na przeglądzie w Niemczech o mają o tym samochodzie i motorze bardzo dobre zdanie.

Wady: pali trochę oleju, nawet 1-1,5 litra na 10 tys. km. Podobno wszystkie v6 tak mają.

Niestety trzeba lać 98, zalałem raz 95 na schelu i coś kontrolka od elektroniki się zaświeciła, zapewne złe paliwo.

Generalnie jest zadowolony. Iinne części cenowo jak wszystkie audi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 18:57:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
co Ty wypisujesz ??? rozrząd przy 180 tysiącach?????????
chyba jak zmienisz jeszcze przy 90 ciu

po za tym 13 L to nie jest dużo jak na miasto nawet jak lejesz 98


do autora wątku unikaj skrzyni automatycznej multitronic bardzo lubią się sypać skrzynie i sterowniki tych skrzyń

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 19:08:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:10:34
Posty: 207
Lokalizacja: Jelenia Góra/Poznań
Serdeczny kolego Dred, co do rozrządu to tak jest w książce serwisowej wyraźnie napisane, zresztą byłem w serwisie w Niemczech i taką też uzyskałem informację, Oni twierdzą, że raczej rzadko coś się wcześniej dzieje z rozrządem w tych silnikach. Dlla bezpieczeństwa oni zalecają wymianę po 8 latach.
Obecnie mam 76 tys. przebiegu.

Co do spalania, to napisałem to raczej jako informację, a nie narzekanie.
Ja jestem zadowlolony. Na razie także ze skrzyni biegów. Jestem inwalidą i muszę mieć automat, a trudno było znaleźć dobre audi z małym przebiegiem, za moje środki z tiptronikiem, czyli w Q. Dlatego też taki wybór.
Mam nadzieję, że jakoś problem skrzyni mnie ominie. Zapewne następne audi będzie w Q, jednak różnica jest ogromna, szczególnie dla mnie - kieruję jedną ręką, drugą obsługuję gaz i hamulec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 19:12:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
nie neguję wyboru automatu , bo wiem co znaczy "musze mieć automat"
natomiast z tym rozrządem to jest wierutna bzdura w żadnym audi nie wymienia się rozrzadu przy 180 tysiącach
są pozycje 90 lub 120 , ale nie 180 :!:

szczególnie , że tam nie masz łańcucha rozrządu tylko pasek

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 19:19:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:10:34
Posty: 207
Lokalizacja: Jelenia Góra/Poznań
Może coś źle zrozumiałem.
w niemieckiej książce serwisowej jest dosyć wyrażnie to napisane, że przy silniku v6 2.4 125kw rozrząd alle 180.00/8 jahre. przy tdi v6 jest 120 000/jahre

Jutro w wolnej chwili zrobię zdjęcie książki i prześlę na priw.
Chciałbym mieć w tym względzie pewność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 21:39:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
bądx tak dobry, i daj linka tu -tym bardziej że 2,4 i 2,8 (30v) to prawie bliźniaki....\

edit: dostalem mailem obrazek od kolegi toratore
http://infobot.pl/r/GxS - i co wy na to? :551: :551:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 14:02:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2007 12:41:35
Posty: 94
Lokalizacja: Lublin
Mało tego. Byłem w serwisie 2 tygodnie temu i pokazałem książke do mojej skodziny. Pan spojrzał i mówi: " A czemu rozrząd wymieniany przy 96000km?" Potem w książce wbite że przy 187000km. Facio w serwisie twierdzi że pierwsza zmiana rozrządu w 1.8T jest przy 180000km. Kosmos. Jak to sie urwie to 20 wentyli szlag trafi :/. Ale potwierdzam to co kolega pokazał na obrazku. Tak mi powiedzieli w serwisie.

_________________
była Srebrna strzala 1.8ADR+LPG SEKWENCJA IV GEN.
jest Srebrna strzala 1.8ARX TQ + BRC24
jest A3 8L 1.9TDI AGR - żony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 14:07:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
tak samo jak twierdzą , że olej wymieniamy przy 30 tysiach i jest wszystko ok
i tak samo jak się nie wymienia oleju w krzyniach automatycznych :/
powodzenia , życzę zatem.

powiem tak . Kończy się wam Gwarancja , po 2 latach . przez te 2 lata przykładowo zrobiliście 120 -130 tysi i przy 135 tysiach strzela rozrząd i co??
ASO się na Was wypnie bo już po gwarancji , a co z tego , że w książce jest napisane "wymiana rozrządu przy 180 TKM"
macie na to jakiś argument?

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 14:19:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2007 12:41:35
Posty: 94
Lokalizacja: Lublin
Tak jak Dred mówi. Potem będzie płacz i zgrzytanie zębami. Rozrząd to nie jest jakiś kosmiczny wydatek. Do tego olej i dobry filtr. Teraz sobie sam serwisuje, tak jak i A4-ke po przygodzie z Bosch Service na Turystycznej.

Olej w A4 zmieniałem co 12kkm Mobil 10W-40 a w skodzinie leje Mobil 5W-50 co 12kkm.

_________________
była Srebrna strzala 1.8ADR+LPG SEKWENCJA IV GEN.
jest Srebrna strzala 1.8ARX TQ + BRC24
jest A3 8L 1.9TDI AGR - żony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 19:21:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:10:34
Posty: 207
Lokalizacja: Jelenia Góra/Poznań
Generalnie koledzy macie rację, użytkownik bierze na siebie ryzyko.
Tylko, że w serwisie w niemczech twierdzą, że u nich tak się zmienia i nie ma z tym problemów. Co do rozrządu to jeszcze zobaczę, ale pewnie przy moich przebiegach to nie dotrwam do 180 tys. tym samochodem.

To samo co do serwisów longlife, w niemczech jest to standard i nawet mi odradzili przejście na co 15.
Na razie zaryzykuję taką drogę.

Co do oleju w skrzyni biegów, to oczywiście jest wyraźnie w książce, że wymiana co 60 tys. , tak tez wymieniłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 21:30:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
słuchaj się niemiasszków to dobrze wyjdziesz.
LL może jest dobry ale nie w audi :p a tak na serio , dlaczego po LL wałki w 2.5TDI szybciej lecą?? dlaczego w trybie LL w PL komp wyświetla wizyte w serwisie nie co 30 tysi tylko co około 20 ?? bo mamy inne bardziej syfne paliwo , bardziej zasiarczone i przez to olej szybciej się zużywa.
o reszcie sobie poczytaj.
pozdrawiam :peace:

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 23:29:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2008 18:28:10
Posty: 8
Lokalizacja: düsseldorf
panowie juz kupilem te auto. manualna skrzynia. mi powiedzieli ze ma lancuch co o tym sadzicie?

_________________
Byl: ford escort, audi A4,ford mondeo - wszystkie rozwalilem
Jest Audi A4 2.4 V6 avant
Bedzie Audi A8 L6.0 quattro V12


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2008 08:17:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
zuzelaczek111 napisał(a):
panowie juz kupilem te auto. manualna skrzynia. mi powiedzieli ze ma lancuch co o tym sadzicie?

jeżeli ma rzeczywiście łańcuch to można rozrząd wymieniać przy 180 . natomiast ciekawe, że w V6 przeszli nałańcuch. od zawsze i V6 i V8 miało paski. Nowa moda by przy rozrządzie więcej kasy brać za to??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2008 08:40:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:10:34
Posty: 207
Lokalizacja: Jelenia Góra/Poznań
Wydaje się jednak, że v6 audi maja pasek.
Chociaż jeżeli szanowni forumowicze w osobie Dreda nie są pewni tego, to sam juz nie wiem o co chodzi.

Czekamy na jakąś autorytatywną odpowiedź w tym względzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2008 08:56:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
zuzelaczek111 napisał(a):
mi powiedzieli ze ma lancuch co o tym sadzicie?

sądzimy , że kłamią .
Właśnie sprawdzilem w ASO i 170 konne V6 BDV jest na pasku.
sprawdź dokładnie oznaczenie silnika to Ci powiem na czym to jest , czy pasek czy łańcuch.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: