.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.sty.2025 22:50:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Falujące obroty w B4 1Z
PostNapisane: 24.mar.2005 17:50:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Jest mało ciekawie, a mianowicie: podczas jazdy a także na wolnych - obroty falują i to w bardzo dużym zakresie. Na wolnych zakres od 600 do około 1500 a w czasie jazdy to już jest wogóle przeje...ne bo szarpie niesamowicie. Podjechałem do kolegi żeby auto zdiagnozować, a komputer wypluł następujące błędy:
1) "Czujnik przesunięcia liniowego kursora" :651: przepisałem z kompa
2) "Regulator wydatku"
Nic więcej, żadnych cyferek czy symboli. Nic. :(
A tu zbliżają się święta i autko by się przydało.
Może ktoś miał już podobną sytuację i ją rozwiązał.
Pomóżcie.

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 18:43:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Nastawnik na pompie wtryskowej. Skoro jesteś z Krakowa to najpierw podjedz do V-tech`u na regulacje bo to czasami pomaga. A jeźeli nie to czeka Cię zakup nowego/używanego sprawnego.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 19:14:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
jakiś czas temu byłem u mechanika, który wymienił (podmienił) mi ten nastawnik i przez 2 miesiące było OK, a teraz znowu. :(:
Albo wymienił na używany albo coś innego jest przyczyną takiego falowania.
Rozmawiałem z nim dzisiaj i obiecał po świętach wziąć się za moją bryczke, no ale w święta.... :zly: jeszcze ma być do tego ładna pogoda i planowałem w poniedziałem jechać na narty do Zakopca. A ty chyba nici z planów. Mechanior powiedział, iż możliwe że będzie musiał rozebrać pompe. Troche mnie to niepokoi i dlatego odrazu przedstawiam problem żebyście jakoś się wypowiedzieli. Tak jak napisałem poprzednio, może ktoś miał już taki przypadek i go rozwiązał, i może tej pompy nietrzeba ruszać. Wiecie jak jest z tymi mechesami: wyciągają kasę a efektu niema (oczywiście niezawsze tak jest, ale się zdarza).
Pozdrawiam :peace:

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 10:33:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Lepiej niech mechanior zobaczy Ci do tej pompki, najlepiej jakiś znajomy,
i znający się na rzeczy.

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 13:09:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
jaki zużyty element pompy może mieć wpływ na takie falowanie obrotów.
111lisu napisał:
Cytuj:
Lepiej niech mechanior zobaczy Ci do tej pompki, najlepiej jakiś znajomy,
i znający się na rzeczy.

Mariusz, czyżbyś coś przeczuwał? :|

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 13:18:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rafał.W napisał(a):
jakiś czas temu byłem u mechanika, który wymienił (podmienił) mi ten nastawnik i przez 2 miesiące było OK, a teraz znowu. :(:
Albo wymienił na używany albo coś innego jest przyczyną takiego falowania.
Rozmawiałem z nim dzisiaj i obiecał po świętach wziąć się za moją bryczke, no ale w święta.... :zly: jeszcze ma być do tego ładna pogoda i planowałem w poniedziałem jechać na narty do Zakopca. A ty chyba nici z planów. Mechanior powiedział, iż możliwe że będzie musiał rozebrać pompe. Troche mnie to niepokoi i dlatego odrazu przedstawiam problem żebyście jakoś się wypowiedzieli. Tak jak napisałem poprzednio, może ktoś miał już taki przypadek i go rozwiązał, i może tej pompy nietrzeba ruszać. Wiecie jak jest z tymi mechesami: wyciągają kasę a efektu niema (oczywiście niezawsze tak jest, ale się zdarza).
Pozdrawiam :peace:


Niestety z wyjazdu nici. Uszkodzony nastawnik oznacza jazdę jak na pierdzącej kobyle ...
Pompa do naprawy i tyle, zapytaj jednak ile sobie liczą za naprawę bo może taniej będzie kupić uzywkę i mieć święty spokój.
Zawsze oryginał to oryginał i będzie lepszy od najlepszego naprawionego.
Ostatnio pompę można dostać już od 500 zeta (Allegro) , a za super stan 1000 PLN za całe kompletne.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 13:26:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
ten mechanik krzyknoł wtedy (2 miesiące temu) za wymiane (podmiane) nastawnika z regulacją początku wtrysku 700 zeta. Jakby powiedział odrazu że to pompa to zaraz bym coś kupił, bo przecież diagnozował autko Vagiem i chyba wiedział co jest grane.
Pozdrawiam

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 13:31:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rafał.W napisał(a):
ten mechanik krzyknoł wtedy (2 miesiące temu) za wymiane (podmiane) nastawnika z regulacją początku wtrysku 700 zeta. Jakby powiedział odrazu że to pompa to zaraz bym coś kupił, bo przecież diagnozował autko Vagiem i chyba wiedział co jest grane.
Pozdrawiam

Tak właśnie myślałem ... to typowe. Teraz padnie ci coś innego w pompie i znow pójdzie 700 zeta. Sorki za gorzkie słowa, ale tak się tworzy kręgi "wiernych" klientów ... :|

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 13:39:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
w Krakowie niema takich mechesów jakich macie w Wawie (Masters, Tora). No jest oczywiście V-tech i TTC, ale jak rozmawiałem z Danielem z TTC to oni raczej niezajmują się takimi rzeczami (pompy) , wszystko ustawione pod tuning.

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 13:43:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rafał.W napisał(a):
w Krakowie niema takich mechesów jakich macie w Wawie (Masters, Tora). No jest oczywiście V-tech i TTC, ale jak rozmawiałem z Danielem z TTC to oni raczej niezajmują się takimi rzeczami (pompy) , wszystko ustawione pod tuning.


Na tzw tuningu teraz sie robi najwieksza kase , a rasowych mechanikow jak na lekarstwo ... :|

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 13:52:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Na tzw tuningu teraz sie robi najwieksza kase , a rasowych mechanikow jak na lekarstwo ...

no właśnie, troche zazdroszcze Wam łatwego dostępu dotakich mechesów jak Masters :peace: (z pełnym szacunkiem) z Krakowa do Warszawy jest troche km

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 13:59:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rafał.W napisał(a):
Cytuj:
Na tzw tuningu teraz sie robi najwieksza kase , a rasowych mechanikow jak na lekarstwo ...

no właśnie, troche zazdroszcze Wam łatwego dostępu dotakich mechesów jak Masters :peace: (z pełnym szacunkiem) z Krakowa do Warszawy jest troche km


Jest wielu dobrych mechaników i w Łodzi i w Kraku, trzeba tylko znaleźć, a to już sztuka, zresztą nawet Ci najlepsi też do końca nie wiedzą co w trawie piszczy, ale dobrze że chociaż kilku takich jest. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 00:15:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Rafał.W napisał(a):
Cytuj:
Na tzw tuningu teraz sie robi najwieksza kase , a rasowych mechanikow jak na lekarstwo ...

no właśnie, troche zazdroszcze Wam łatwego dostępu dotakich mechesów jak Masters :peace: (z pełnym szacunkiem) z Krakowa do Warszawy jest troche km


Po co do W-wy.
bracia Edgens w Kętach (80 km od Kraka) i autko chodzi jak należy (sprawdzone wielokrotnie) za fachowość ręcze głową ;)
Goście nie bawią się w jakieś tam podmianki na używane czy inne kombinacje, poza tym bardzo lubią audiczki :):

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 17:34:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
Rafał.W napisał(a):
ten mechanik krzyknoł wtedy (2 miesiące temu) za wymiane (podmiane) nastawnika z regulacją początku wtrysku 700 zeta. Jakby powiedział odrazu że to pompa to zaraz bym coś kupił, bo przecież diagnozował autko Vagiem i chyba wiedział co jest grane.
Pozdrawiam


własnie jestem po zabiegu przeszczepu całej pompy wtryskowej. Oczywiście przyczyną szarpania, nierównej pracy na jałowym był nastawnik ale nie ryzykowałem z podmianą samego nastawnika. Kupiłem od kuzyna z Golfa III całą pompę (300 zł :diabel: ) i po przelutowaniu wtyczek cyka jak ta lala.

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2005 22:51:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
ojojoj
sorry, że dopiero teraz, ale nie byłem obecny na forum.
Jak niunia?

Jest w kraku jeden koleś, do którego mam pełne zaufanie: FOLTA, zajmują się tylko grupą AUDI/VW. Namiary znajdziesz w wątku "polecane warsztaty samochodowe". Szczególnie polecam pana Pawła Skrzyńskiego - to jest gość.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: