.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 10:16:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2008 20:25:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kowallubin napisał(a):
moj blad napisalem nie po polskiemu.

pytanie mialo brzmiec:

czy zapchany filtr powietrza moze spowodowac taki spadek cisnien jak w moich logach


może, lecz są to naprawdę rzadkie przypadki by filtr nie przepuszczał powietrza do tego stopnia.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2008 23:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2008 22:30:13
Posty: 57
Lokalizacja: Lubin
czy na schemacie ukladu podcisnienia element 40 to opaska ktora z jakichs wzgledow powinna sie znalezc na kroccu podcisnienia na turbo???
u mnie jej nie ma.

i co to jest element 39?? u mnie jest po prostu zalozony przewod jednolity az do el 28.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 89f2d.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2008 11:50:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, element 40 [N 101 393 01] to opaska przytrzymujca element 39.
39 to osłona przewodu [059 133 629], która winna być założona na przewód przy samej turbinie. w rzeczywistości w 50% V6 ta osłona jeździ po całym przewodzie podciśnienia [a tym samym przewód nie jest chroniony termicznie przy turbinie]...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2008 16:38:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2008 22:30:13
Posty: 57
Lokalizacja: Lubin
filtr wymieniony , uklad dolotowy od filtra do turbiny sprawdzony przy okazji wymiany odmy opaski ok zostaly podociagane , weze cale. podcisnienie wizualnie sprawdzone polaczenia poprawne chociaz zastanawiam sie czy na egr i gruszce przy turbinie nie zalozyc opasek bo przewody podcisnienia nie wygladaja zle ale nie stawiaja oporu przy zakladaniu czy sciaganiu. jak oceniacie taki pomysl??
a jezeli chodzi o przedmuchiwanie ukladu podcisnienia nie mam warunkow chyba ze sprezarka ustna cos moze wskorac :D
no i egr wyczyszczony(zawor porusza sie)

_________________
Pozdrawiam
Rafał

A6 C5 2.5 TDI AFB '99


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2008 22:41:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2007 08:44:26
Posty: 303
Lokalizacja: Gostynin / Wólka Nosowska
Kolego, sprawdź element 26, jest to trójnik z rysunku ETKI, u mnie dziś sam z siebie pękł, 1,5 roku temu pękł drugi, auto bez podciśnienia w ogóle nie jeździ.

Pozdrawiam

_________________
S6 C6 5,2 BXA Quattro 2011>>??
S6 C5 4,2 AQJ Quattro M6 2009>>2011
A6 C5 2,5TDI AKE Quattro M6 2007>>2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2008 07:52:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
altium napisał(a):
Kolego, sprawdź element 26, jest to trójnik z rysunku ETKI, u mnie dziś sam z siebie pękł, 1,5 roku temu pękł drugi, auto bez podciśnienia w ogóle nie jeździ.

Pozdrawiam


Witam który rocznik, jaki przebieg ? :)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2008 10:33:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2008 22:30:13
Posty: 57
Lokalizacja: Lubin
rocznik 98 i przebieg ok 300kkm

nie wiem co ma jedno wspolnego z drugim ale po operacji wymiany odmy auto jedzie jak wsciekle wszystko ok .
dzieki za opisy wymiany odmy i odpowietrzenia.

jak bede mial mozliwosc to wrzuce logi :peace:

a jeszcze jedno pytanie ale o odpowiedz prosze kogos kto faktycznie na codzien grzebie przy 2.5 tdi w silniku mam zalany aral basic 10w 40.
czy przy w/w przebiegu lac olej syntetyczny czy juz sobie darowac i zostac przy polsyntetyku.
dodam ze z walkami po japonsku czyli jako-tako

_________________
Pozdrawiam
Rafał

A6 C5 2.5 TDI AFB '99


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: