To trochę nie tak, że aż o ząbek. Ktoś ustawił wtrysk na zegar, dał 0,9 mm i takie skutki. Miałem to samo (tzn 180). Auto pali "na dotyk" , tak? Niestety AAT/AEL ma to do siebie , że "książkowe" parametry znacznie pogarszają odpalanie poranne. Fakt faktem że 200 to za dużo ustaw na 80-100 i będzie git!!!(niektórzy tu na forum zagrzmią, że to za wczesny...nie wierz im, tak właśnie trzeba ustawić - taki kompromis między książką, a rzeczywistością!! odsie (pompa) - przyśpieszasz, kse - opóźniasz. Jacek, bez przesady z tą blokadą w AEL-u, to nie v-ka! Po prostu wystarczy parę obotów wału kluczem i ponowna kontrola znaków ( co Tobie Drugi Jacku sugeruję
). Wszak wymiana rozrządu w AAT/AEL to budowa cepa.
Jak prawidłowo, ale bez dynamometru napiąć krótki pasek ze sztywnym ( bez sprężyny) napinaczem? Mi się czemuś po 2tkm poluzował....