Witam
Dzieki forum udalo mi sie zlokalizowac i rozwiazac wiele problemow ale do tego w tytule nie mam sily i prosze o sugestie i pomoc w rozwiazaniu.
(Wstep) Auto odkupilem od wuja ktory mial juz go dosyc i postanowilem je przywrocic do normalnosci. Od samego poczatku praca auta pozostawiala wiele do zyczenia (mimo rzeczywistego 150k przebiegu), jak byl zimny z rana auto odpalalo i przechodzilo w tryb awaryjny, po 3 minutach wylaczenie i wlaczenie usuwalo usterke. Okazalo sie jednak ze w trakcie jazdy tez mu sie zdarzalo wpasc w tryb awaryjny i czasem to co pare kilomerow...a szkoda jezdzic i ruszac z 4ki non stop. Dodatkowo auto zostawialo male plamy oleju i ogolnie jednostka byla nieszczelna. Do tej pory zrobione:
Wymieniona odma
walki i hydraulika (na lewej glowicy 2 popychacze urwane lepki, peknieta dzwigienka, walki wytarte na kilku krzywkach)
rozrzad
Praca silnika znacznie sie polepszyla, nie wpada w awarie w trakcie jazdy ale ....co rano w nadalodpala w awarii.. (00550- kat wtrysku na ECU a na ster. skrzyni 18265-error message from ecu) Podpinalem interfejs i ustawialem wielokrotnie kat wtrysku w tym momencie w grupie 004 BS na late jest 1,8*ATDC przy 100% wysterowaniu pompy a w grupie 004 wartosci 2 i 3 sa prawie jednakowe. Wnioskuje ze jest dobrze wiec tak naprawde nie wiem co powoduje ten blad. Pozniej moge jezdzic caly dzien bez problemu a rano problem powraca. Nie wiem gdzie szukac juz przyczyn tego, pomozcie lub prosze o polecenie kogos w Łodzi kto by sie fachowo przyjzal temu problemowi. Jesli potrzbne do analizy logi ktorejs z grup powiedzcie ktorej to zloguje i wkleje linka z wartosciami.
Z gory dziekuje i pozdrawiam szanownych forumowiczow
_________________ A6 2,5 tdi AFB 98r.
|