.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 14:04:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 12:42:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
Levuss napisał(a):
przemekk74 ja nie za bardzo się na tym wszystkim znam. Sugerujesz, żebym zdjął to "życzenie" kierowcy i latał na seryjniaku? czy po prostu znaleźć kogoś kto te "życzenie" kierowcy doprowadzi do porządku tak jak powinno być??

ps. w jakiej okolicy powinien znajdować się kabelek prowadzony od boxa na VP?


powinny isc kabelki od ecu (pedalu gazu )do pompy wtryskowej do takich kabelkow na rogu patrzac od przodu lewy rog nie do calej duzej kostki i do akumulatora no i gdzies puszke powinienes znalezc tutaj masz przykladowo jak taki box wyglada

http://www.vtech.pl/powerboxy/powerbox- ... 55-37.html

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 13:16:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
najrozsądniejszym rozwiązaniem jest wizyta w sprawdzonym warsztacie zajmującym się tuningiem / wysyłka do Aliego ECU i powrót do serii.

następnie robisz porządek z całym silnikiem [ciśnienie/podciśnienie, czyszczenie EGR etc].

jeżeli uznasz, że auto nie jeździ, to wówczas prosisz Rogala o dobry program i cieszysz się 180konnym [albo 200] V6.



w chwili obecnej, ten silnik generuje ok. 135-145 PS.
[z uwagi na ciśnienie doładowania i wynikającą zeń masę powietrza, co obcina dawkę]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 14:38:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
meszrum napisał(a):


w chwili obecnej, ten silnik generuje ok. 135-145 PS.
[z uwagi na ciśnienie doładowania i wynikającą zeń masę powietrza, co obcina dawkę]

OK a powiedzmy, że zrobię porządek z ciśnieniem i znajdę winowajcę, wyeliminuję problem to autko ożyje?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 14:57:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Levuss napisał(a):
meszrum napisał(a):


w chwili obecnej, ten silnik generuje ok. 135-145 PS.
[z uwagi na ciśnienie doładowania i wynikającą zeń masę powietrza, co obcina dawkę]

OK a powiedzmy, że zrobię porządek z ciśnieniem i znajdę winowajcę, wyeliminuję problem to autko ożyje?


tak, ożyje. nie mniej jednak, bezpieczniej będzie poprawić program. zdrowa seria będzie sporo szybsza, niż to co Twój silnik generuje obecnie.
jeżeli uważasz, że jest to za mało - można kręcić.
najgorzej jest zostać z tym, co masz obecnie - to program bez głowy, który szkodzi [zbyt małe ciśnienie doładowania (czyli za mało powietrz) w stosunku do ilości paliwa].

to świetne i szybkie samochody, nie mniej jednak wymagają nieco wiedzy przy serwisowaniu [i worek €].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 15:12:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
meszrum napisał(a):
Levuss napisał(a):
meszrum napisał(a):


w chwili obecnej, ten silnik generuje ok. 135-145 PS.
[z uwagi na ciśnienie doładowania i wynikającą zeń masę powietrza, co obcina dawkę]

OK a powiedzmy, że zrobię porządek z ciśnieniem i znajdę winowajcę, wyeliminuję problem to autko ożyje?


tak, ożyje. nie mniej jednak, bezpieczniej będzie poprawić program. zdrowa seria będzie sporo szybsza, niż to co Twój silnik generuje obecnie.
jeżeli uważasz, że jest to za mało - można kręcić.
najgorzej jest zostać z tym, co masz obecnie - to program bez głowy, który szkodzi [zbyt małe ciśnienie doładowania (czyli za mało powietrz) w stosunku do ilości paliwa].

to świetne i szybkie samochody, nie mniej jednak wymagają nieco wiedzy przy serwisowaniu [i worek €].

Rozumiem niedługo podmienię ten zawór N75 od znajomego AFB'ka tylko powiedz mi gdzie ten zawór się znajduje i czy wyciągając go z kolego silnika jego motor nie nałapie błędów?. Przyjmijmy ze padnięty będzie zawór N75 i czujnik G71 i jeśli je wymienię wtedy autko znacząco ożyje jednak nawet seryjna 150-tka będzie szybsza?. Ile może kosztować poprawienie mojego obecnego programu?. Co do ostatniego zdania to zgadzam się z Tobą w 100% jednak niestety ja Tym autem nie jeźdzę od nowości i teraz muszę je dopieścić.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 16:59:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
Levuss napisał(a):
meszrum napisał(a):
Levuss napisał(a):
meszrum napisał(a):


w chwili obecnej, ten silnik generuje ok. 135-145 PS.
[z uwagi na ciśnienie doładowania i wynikającą zeń masę powietrza, co obcina dawkę]

OK a powiedzmy, że zrobię porządek z ciśnieniem i znajdę winowajcę, wyeliminuję problem to autko ożyje?


tak, ożyje. nie mniej jednak, bezpieczniej będzie poprawić program. zdrowa seria będzie sporo szybsza, niż to co Twój silnik generuje obecnie.
jeżeli uważasz, że jest to za mało - można kręcić.
najgorzej jest zostać z tym, co masz obecnie - to program bez głowy, który szkodzi [zbyt małe ciśnienie doładowania (czyli za mało powietrz) w stosunku do ilości paliwa].

to świetne i szybkie samochody, nie mniej jednak wymagają nieco wiedzy przy serwisowaniu [i worek €].

Rozumiem niedługo podmienię ten zawór N75 od znajomego AFB'ka tylko powiedz mi gdzie ten zawór się znajduje i czy wyciągając go z kolego silnika jego motor nie nałapie błędów?. Przyjmijmy ze padnięty będzie zawór N75 i czujnik G71 i jeśli je wymienię wtedy autko znacząco ożyje jednak nawet seryjna 150-tka będzie szybsza?. Ile może kosztować poprawienie mojego obecnego programu?. Co do ostatniego zdania to zgadzam się z Tobą w 100% jednak niestety ja Tym autem nie jeźdzę od nowości i teraz muszę je dopieścić.



koledze nic sie niestanie zadnych bledow niezlapie pod warunkiem ze silnika nie bedzie odpalac zawory (dwa) znajduja sie po lewej stronie podszybia kolo filtra powietrza ida dwie kostki i wezyki podcisnieniowe do nich szary jest od sterowania turbina a czarny od egr mozesz podmienic je (zamienic miejscami)na probe i zalogowac moze turbina odzyje a jak nie to przeczyscic wd 40 wlac przedmuchac podejzewam ze wyleci z nich kupa czarnego syfu mozesz sprawdzic tez wezyki katowe ktore sa na tych zaworach moga lekko popuszczac podcisnienie ja tak mialem zakupilem wszystkie nowe i turbinka mi odzyla tez slabo pompowala mysle ze jak doprowadzisz auto do ladu to na tym programie bedzie szybsze niz seryjne afb ale jest to moje zdanie zreszta jak kolega ma to porownasz :peace: seryjny program nie jest drogi 300 - 400 zl

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 18:03:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
badyl dziękuję za odpowiedź. Jutro spróbuje przełożyć oba miejscami i zalogować a potem skołować inny N75 i zamienić go z moim i znowu zalogować. Wtedy będzie wiadomo czy to wina N75 czy nie(czy czarna kostka od EGR jest identyczna i ma takie same napięcia jak ta od N75?). Wszystko oczywiście wyczyszczę. A czy błąd czujnika G71 może powodować taki stan jaki mam w aucie z tym podciśnieniem?

N75 jest tutaj?
Obrazek
Obrazek
czy tutaj?
Obrazek

Wydaje mi się, że jest on na pierwszym zdjęciu

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 18:47:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2008 17:28:53
Posty: 157
Lokalizacja: Gdynia
N75 to dokładnie ten który pokazałeś na pierwszym i drugim zdjęciu

_________________
A6 C5 Sedan 2.5TDi V6 AKE 180KM 2000/01r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 22:08:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
tak to jest dokladnie n75 a drugi czarny od egr teraz zamien wezyki (te z niebieskimi paskami) od gruszki od turbiny i egr takie dwa sa na wierzchu silnika pod pokrywa poprostu zamien je miejscami i przeloz wtyczki szara na czarny zawor a czarna na siwy zawor tylko pamietaj o tych wezykach :!: :!: :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 22:41:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
badyl napisał(a):
tak to jest dokladnie n75 a drugi czarny od egr teraz zamien wezyki (te z niebieskimi paskami) od gruszki od turbiny i egr takie dwa sa na wierzchu silnika pod pokrywa poprostu zamien je miejscami i przeloz wtyczki szara na czarny zawor a czarna na siwy zawor tylko pamietaj o tych wezykach :!: :!: :!:

Czyli wężyki idące do turbiny i EGR mam zamienić miejscami po czym tylko zamienić wtyczki?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 22:50:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
Levuss napisał(a):
badyl napisał(a):
tak to jest dokladnie n75 a drugi czarny od egr teraz zamien wezyki (te z niebieskimi paskami) od gruszki od turbiny i egr takie dwa sa na wierzchu silnika pod pokrywa poprostu zamien je miejscami i przeloz wtyczki szara na czarny zawor a czarna na siwy zawor tylko pamietaj o tych wezykach :!: :!: :!:

Czyli wężyki idące do turbiny i EGR mam zamienić miejscami po czym tylko zamienić wtyczki?


tak dokladnie

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 23:11:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
OK jutro się za to zabieram. A może mi ktoś powiedzieć jednoznacznie czy na to co się dzieje w moim AFB może mieć wpływ walnięty czujnik G71?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2008 07:30:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zamiana miejscami N75 i N18 w tym przypadku na niewiele się zda.
zamieniamy miejscami, gdy na skutek złego działania N75 ECU włącza tryb awaryjny.

N18 na miejscu N75 nie będzie poprawnie sterować T - ciśnienia będą zbyt małe.
jedynym wyjściem jest podmiana N75 na inne N75.



Levuss napisał(a):
OK jutro się za to zabieram. A może mi ktoś powiedzieć jednoznacznie czy na to co się dzieje w moim AFB może mieć wpływ walnięty czujnik G71?


jednoznacznie nikt nie udzieli Ci odpowiedzi. i tak, i nie.
najlepiej jest podmienić i zalogować.
nie zapomnij zrobić tego, co napisałem kilka postów powyżej.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2008 18:24:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Hmm dzisiaj przeglądałem przewody i są na nich lekkie przetarcia, ale nie dziury. Dolot od strony pasażera wygląda OK. Od strony kierowcy przyjże się jak zdejmę zderzak i zrobię ten nieszczęsny czujnik G71. Najprawdopodobniej problem wyniknie z kablem a nie samym czujnikiem, ponieważ już po izolacji widać tak jakby brakowało tej wtyczki którą zakończona jest wiązka wchodząca w G71 czyli coś już było tam kiedyś grzebane. Jutro postaram się również zapożyczyć N75 i podmienić na chwilkę, ale nie wiem czy to coś da, skoro jest uszkodzony czujnik powietrza zasysanego (?) dobrze to nazwałem?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2008 18:38:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Levuss,

skoro nie ma wtyczki, to musisz zacząć od jej skonstruowania - powinieneś ją kupić w ASO razem z pinami [kupuje się je oddzielnie].
całość będzie kosztować ok. 30PLN.

być może tylko wtyczka jest uszkodzona.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 12:56:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
meszrum napisał(a):
Levuss,

skoro nie ma wtyczki, to musisz zacząć od jej skonstruowania - powinieneś ją kupić w ASO razem z pinami [kupuje się je oddzielnie].
całość będzie kosztować ok. 30PLN.

być może tylko wtyczka jest uszkodzona.

A czy jesteś pewien, że kompletna wtyczka w ASO kosztuje 30zł? bo powiem prawdę, że głupia ramka do Climatronicka kosztuje 80zł :<. Tak czy siak będę musiał kupić wtyczkę bo już widzę, że jej tam nie ma :/

Jak wyjąć N75? na drodze przeszkadzają mi przewody paliwowe ale za bardzo nie chcę ich odkręcać, aby układ się nie zapowietrzył.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 14:29:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
Levuss napisał(a):
meszrum napisał(a):
Levuss,

skoro nie ma wtyczki, to musisz zacząć od jej skonstruowania - powinieneś ją kupić w ASO razem z pinami [kupuje się je oddzielnie].
całość będzie kosztować ok. 30PLN.

być może tylko wtyczka jest uszkodzona.

A czy jesteś pewien, że kompletna wtyczka w ASO kosztuje 30zł? bo powiem prawdę, że głupia ramka do Climatronicka kosztuje 80zł :<. Tak czy siak będę musiał kupić wtyczkę bo już widzę, że jej tam nie ma :/

Jak wyjąć N75? na drodze przeszkadzają mi przewody paliwowe ale za bardzo nie chcę ich odkręcać, aby układ się nie zapowietrzył.


musisz sciagnac oba zawory sa na takiej wsuwanej gumie odlaczyc kostki wyjac zaworki z tej gumy wtedy delikatnie posciagac wezyki i wszystko uwazaj przy sciaganiu wezykow zebys rurek od zaworkow niepolamal :!: :!: lubia dosc mocno sie trzymac

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 18:01:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
badyl napisał(a):
Levuss napisał(a):
meszrum napisał(a):
Levuss,

skoro nie ma wtyczki, to musisz zacząć od jej skonstruowania - powinieneś ją kupić w ASO razem z pinami [kupuje się je oddzielnie].
całość będzie kosztować ok. 30PLN.

być może tylko wtyczka jest uszkodzona.

A czy jesteś pewien, że kompletna wtyczka w ASO kosztuje 30zł? bo powiem prawdę, że głupia ramka do Climatronicka kosztuje 80zł :<. Tak czy siak będę musiał kupić wtyczkę bo już widzę, że jej tam nie ma :/

Jak wyjąć N75? na drodze przeszkadzają mi przewody paliwowe ale za bardzo nie chcę ich odkręcać, aby układ się nie zapowietrzył.


musisz sciagnac oba zawory sa na takiej wsuwanej gumie odlaczyc kostki wyjac zaworki z tej gumy wtedy delikatnie posciagac wezyki i wszystko uwazaj przy sciaganiu wezykow zebys rurek od zaworkow niepolamal :!: :!: lubia dosc mocno sie trzymac

Tak ja właśnie próbowałem tak robić jak piszesz, ściągnąłem tą gumową osłonę zaworami z tej metalowej obejmy i niestety żeby odłączyć, trzeba wcisnąć rękę pomiędzy przewody paliwowe, a niestety małej ręki nie mam i przeszkadzają mi przewody paliwowe idące do filtra paliwa.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 19:23:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
jak wyjales zawory to porozlaczaj przewody i tyle moze chodzi ci o ten trojnik co jest najnizej :?: ja odlaczylem od zaworkow te katowe delikatnie podwazajac malym srubokretem

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 10:32:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
badyl napisał(a):
jak wyjales zawory to porozlaczaj przewody i tyle moze chodzi ci o ten trojnik co jest najnizej :?: ja odlaczylem od zaworkow te katowe delikatnie podwazajac malym srubokretem

Nie chodzi mi o to, że przewody paliwowe(czerwona strzałka)) kolidują z moją "rączką" i nie mogę wyjąc min. tych przewodów z trójnika a nie chcę na "chama" by niczego nie rozwalić.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8f67ae461e
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... ff46fded51
Czy ten czarny przewód nie powinien być taki sam jak ten z lewej strony (z zielonym paseczkiem)
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... cc90fdb808

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: