.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 17:03:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 22:02:15 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Detail napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
Detail napisał(a):
Mysle, ze koszt uzytkowania tego samochodu jest bardzo zblizony do wersji 2.8 (zreszta ten silnik sie od niego wywodzi).


bez przesady. Wymieniłem co tylko mogłem w swoim 2.8 i jakoś nie widzę ubywających tysięcy PLN


A dlaczego mialbys widziec? Przeciez nie masz 300 koni pod macha zeby z tego powodu dokonywac zmiany/modyfikacji sprzegla. Twoj silnik nie ma turbin wiec koszt ich naprawy tez odchodzi ale tez i odchodzi frajda z ich uzytkowania...


Spokojnie kolego, nie musisz się tak bulwersować. Przez swoją wypowiedź chciałem tylko dać do zrozumienia, że chęć posiadania więcej KM (za sprawą uturbionego V6) pociąga za sobą większe koszta niż zwykła eksploatacja wolnossącego V6. Coś za coś. Decydując się na uturbionego benzyniaka masz otwartą furtkę do rozwijania mocy, ale do tego musisz też mieć zapas gotówki....
.... I nie pisz mi, że w eksploatacji te silniki niewiele się różnią...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 06:50:28 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
A propo gazowania 2,7BiT, zagazować podobno się da, ale wtedy jak czipujesz to gazownia do gruntownej przeróbki wraz z przyrostem mocy (np. inne wtryski i podobne graty gazowe)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 08:24:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2008 19:34:23
Posty: 128
Lokalizacja: Wrocław
Rozmawialem z moim gazownikiem i powiedzial że Vankla da sie zagazowac a co dopiero 2,7 bit :D

podpytalem i wiem co nieco
sa juz reduktory do 280 KM ( jak bedzie potrzeba mozna dwa )
wtryski Magic Jet ( z jednego do 80 KM )

pS. na tych wtryskach pojechal Lancer EVO VII :):

_________________
A6 Avant 2.8 Q ,AQD [ C5 ] plus STAG 300 plus MAGIC JET


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: