.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 11:08:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 21:08:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
A czy ta audi nie byla z Tczewa, takie fioletowe kombi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 21:25:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
A czy ta audi nie byla z Tczewa, takie fioletowe kombi?


To pytanie do mnie?

Jezeli tak, to to Audi nie jest z Tczewa (w karxie pojazdu są inne polskie miasta), a kolor ma wiśniowy ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 21:29:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
nie chodzilo mi o tą C3 tylko tą remontowaną S4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 02:15:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Nie była z Tczewa i nie jest kombi, a już na pewno nie fioletowym :D

Jak ktoś będzie na prawdę zainteresowany to zapyta poza forum. Zresztą, podanie kosztów w żaden sposób nie odzwierciedli sytuacji, bo każdy ma inne możliwości jeżeli chodzi o zniżki na części i zaplecze warsztatowe. Dla "zwykłego" klienta taki remont przekroczy 10 tys zł.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 10:43:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
cieq napisał(a):
Dla "zwykłego" klienta taki remont przekroczy 10 tys zł.


Aha ... :galy:

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2009 16:46:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
eSka zrobiła 700 km od remontu i wypiła jedyne 0,3 l oleju. Każdy kilometr zrobiony tym autem utwierdza mnie w przekonaniu, że było warto :)

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 03:06:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 03:00:34
Posty: 5
Lokalizacja: łódz
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
A czy ta audi nie byla z Tczewa, takie fioletowe kombi?


siema a co chcesz sie dowiedziec o audi s4 z tczewa bo tak sie sklada ze kupilem to auto przejechalem nim na razie okolo 2000tysiecy km i jak narazie dolalem .05 l oleju i zrobilem hamulce bo serwo bylo wysrane a ogolnie auto w bdb stanie

_________________
1 audi 200 2.2 turbo 81r super auto
2aah coupe quattro jeszcze jest
3 audi s4 4.2 v8 avant masakra na kolach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 09:07:49 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
eSka zrobiła 700 km od remontu i wypiła jedyne 0,3 l oleju

Już prawie norma, nie mówię że źle (norma to do 1l/1000km) ale po remoncie spodziewałbym sie deczko mniej. Moja bez żadnych remontów chla tak 0.25-0.5 / 1000 km (w zależności jak jeżdżę)
Ale generalnie konsumpcja już w normie dla V8

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 09:26:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
A ja spodziewałem się więcej, dlatego że musi minąć trochę czasu (i kilometrów) żeby pierścienie porządnie się uszczelniły. Jestem prawie pewien że zużycie spadnie w okolice poziomu zużycia Twojej A8.
Jest jeszcze jedna rzecz - ABH to nie ABZ, zawsze będzie chlał więcej :diabel:

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 14:12:16 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
OK< w sumie racja, pozdrawiam
:peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 20:15:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:40:36
Posty: 153
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Czy nowsze 4,2 montowane w 2001/2002 roku (nie znam symbolu) też mają taką normę?

_________________
A6 Q AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 07:23:19 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Im nowsze 4.2 tym mniej chla oleju, ale każde chla

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 11:30:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Prawie 1000 km. Jutro wymiana oleju i filtra.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 20:03:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
2000 km po remoncie. Konsumpcja oleju spadła właściwie do zera.

eszkesz napisał(a):
Widzę ze robi Ci silnik fachman który się uczy dopiero więc tak jak już wcześniej pisałem. Szkoda twojej kasy.

eszkesz napisał(a):
(...) jeśli ktoś nie wie co to 40nm/60nm/90stopni/90stopni to wybacz że zrobi remont.

Mam nadzieje ze twój kolega wie ze rozrząd po wszystkim trzeba ustawić, a mając tak doświadczonego mechanika to pewnie z blokadami nie będzie problemu.


eszkesz napisał(a):
Mało który warsztat wymieni Ci głupi rozrząd w tym samochodzie, a Ty kolego(jeśli tak mogę napisać) podejmujesz się remontu i słuchasz gości którzy widzieli taki silnik na zdjęciach. Powodzenie Ci życzę.


Przypomniałem sobie i tak się zastanawiam, masz coś jeszcze do dodania w temacie? Może chciałbyś nam powróżyć albo powyzywać moich mechaników fachmanów?

eszkesz napisał(a):
Pogratuluję Ci z całego serca. Naprawde.

Jasne...

Gorąco zachęcam do działania na przekór wszystkim (w różnych dziedzinach życia). Jak wcześniej pisałem, odniesiony sukces daje podwójną satysfakcję.
Dzięki za uwagę. ;)

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 23:01:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Gratulacje :peace:
Ważne aby końcowym efektem był zadowolony właściciel, a pesymistów, wróżek itp. nie brakuje nigdzie ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 23:22:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
cieq napisał(a):
2000 km po remoncie. Konsumpcja oleju spadła właściwie do zera.


Hehe wymieniając pierścienie poprawiłeś fabrykę. :D Jeszcze ze 2000km i zacznie Ci go przybywać.
Ja Ci już napisałem swoje zdanie na ten temat.
Co z tego że masz satysfakcje że zrobiłeś "remont silnika" jak to i tak jest tylko jeden z pierwszych silników V8 wyprodukowanych przez AUDI, stary i zacofany do tego.

Teraz chodzisz i szukasz ukrytych pokładów mocy. Sprawdziłeś chociaż ile ma teraz z fabryki na jakiejś hamowni czy jeździsz tak w przekonaniu że wszystko jest git? Vagowałeś go po tym całym przedsięwzięciu czy nie, bo jestem bardo ciekaw czy nie wyskakuje ci przypadkiem pewien błąd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 00:17:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
A czy ta audi nie byla z Tczewa, takie fioletowe kombi?
moje jest z tczewa ale to s6 4.2 kupione z pod komendy i kolor ma granat

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 00:29:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Auto z założenia miało zostać w oryginale, póki tego nie zrozumiesz nie mamy o czym dalej rozmawiać. Tak, jeżdżę w przekonaniu że wszystko jest git. Jak będę miał wykres z hamowni to będziemy mogli razem brandzlować się cyferkami. Vagowałem auto wielokrotnie, nie wyskakuje mi (przypadkiem) żaden błąd.

eszkesz napisał(a):
Hehe wymieniając pierścienie poprawiłeś fabrykę. :D Jeszcze ze 2000km i zacznie Ci go przybywać.

Wolałbym żeby niektórym przybywało oleju w głowie. Żal mi Ciebie stary, na prawdę. Po każdej Twojej wypowiedzi utwierdzam się w przekonaniu, że nie masz nic ciekawego do powiedzenia.

A szukanie ukrytych pokładów mocy a kosmetyczne poprawienie serii, głównie dla osiągnięcia lepszego efektu akustycznego, to dwie różne rzeczy.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 08:27:40 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
to i tak jest tylko jeden z pierwszych silników V8 wyprodukowanych przez AUDI, stary i zacofany do tego.


Uwierz mi że wielu jest ludzi którzy nie zamieniliby tego starego, zacofanego V8 na najnowsze TDI CR (nowe i nowoczesne)
Powodów znaleźć można wiele, poszukaj na forum i zwórć uwagę ile jest postów o awariach "nowoczesnych" silników np. nowe TDI czy nowsze benzyny a porównaj to ze "starymi zacofanymi" TDI 1.9 np 1Z czy AFN albo benzynami w stylu old V8 4.2 czy V6 2.8 2.6 itp.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 09:45:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 06:07:59
Posty: 556
Lokalizacja: Olsztyn ...piekna Warmia
generalnie koszty delikatnie mowiac spore, grunt ze wlasciciel jest zadowolony ja osobiscie szukalbym innego silnika...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: