.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 08:35:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDI AFB] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 31.mar.2009 21:58:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 16:46:23
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Witam!

Na początek kilka pierwszych logów, kolejne jak uporam się z crackowaniem Vaga.

Oto i one
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b15 ... 5319f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b82 ... 248be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3d ... 66d28.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/130 ... 4b100.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/296 ... fe13e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fac ... 79348.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d76 ... 1895a.html

I błędy jakie wyskoczyły:

1375 - Zawór stała wartość na wyjściu lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
522 - Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
1441 - Nie znany kod błędu przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
17978 - Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1442 - Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Czujnik temperatury już jest w drodze, oraz odma w niedługiej przyszłości.


Za wszelkie rady z góry dziękuję.


Ostatnio edytowano 06.kwi.2009 18:39:43 przez wrzaskun17, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.5 TDI AFB] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 01.kwi.2009 07:20:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zrobiles kilka logow i tylko statycznych, zamiesciles linki bez podpisu ktory link do ktorego logu. Temp podczas logowania 30stopni (czy wynika z niedogrzania czy "bo czujnik sie popsul" nie wiem)
Przeczytaj watek podpiety o diagnostyce i wykonaj logi (takze dynamiczne)!!!! oczywiscie nie przy 30stopniach!!!
Tzw "korekcje" poza norma
Probowawales skasowac bledy? Powracaja wszystkie?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 16:29:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 16:46:23
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Przepraszam za powyższe logi, już wymieniłem czujnik temperatury teraz temperatura jest właściwa na razie mam tylko logi statyczne ale postaram się w niedługim czasie wrzucić też dynamiczne.

Statyczne:

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

007
Obrazek

013
Obrazek

014
Obrazek

018
Obrazek

Basic Setting

000
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

011
Obrazek

Po skasowaniu płędów pojawił się tylko ten:

1375 - Zawór stała wartość na wyjściu lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 18:41:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie jest źle:
- przy okazji wymiany odmy zdemontuj EGR [zawór recyrkulacji spalin] i wymocz w czymś, co rozpuści nagar-wielki-jak-górę;
- jeżeli to maskymalnia temp. płynu chłodzącego, to termostat nadaje się do wymiany;
- pompa daje za dużą dawkę, lecz być może wynika to z niskiej temperatury płynu chłodzącego;
- 01375 dotyczy poduszki pod silnikiem - jeżeli poduszka nie cieknie i jendocześnie nie czujesz wibracji pochodzących od silnika, to zapomnij o tym błędzie.


reszta informacji pojawi się gdy okażesz logi dynamiczne.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 20:17:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 16:46:23
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
o to zapowiadane logi dynamiczne:

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

008
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek



Po wykonaniu logów wywnioskowałem że termostat jest na pewno do wymiany, teraz jeszcze czekam na wasze wnioski za które z góry dziękuję.

.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 20:40:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
na poczatek to chyba skarpeta do czyszczenia
jak dla mnie rowniez cos z turbo nie teges.
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 20:43:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lmm mierzy na granicy obcinania dawki - za 2 miesiące powinineś je przeczyścić jeżeli zacznie ciąć dawkę.

T ma skłonność do dosyć sporawego OB - wybierz się tym samochodem na autostradę i przejedź z wysoką prędkością obrotową i kilometrową [200 km/h] odcinek 30-40 km. to powinno rozruszać kierownice.


generalnie: OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 20:53:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 16:46:23
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Meszrum wielkie dzięki, w święta jadę nad morze to postaram się rozruszać kierownicę. Imm czyściłem nie tak dawno, ale może za słabo się przyłożyłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 21:01:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wrzaskun17 napisał(a):
Meszrum wielkie dzięki, w święta jadę nad morze to postaram się rozruszać kierownicę. Imm czyściłem nie tak dawno, ale może za słabo się przyłożyłem.



wiem, że czyściłeś - moje czyszczone mierzy bardzo podobnie. jest szansa, że je zakonserwujesz na dłuższy czas czyszcząc co miesiąc.
w chwili obecnej nie ma wpływu na osiągi.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: