szogun0 napisał(a):
Być może cewka zapłonowa.
P.S. Każda świeca ma swoją własną cewkę a dokładnie głowicę cewki
Problem rozwiązany. Napisze co było przyczyną, być może komuś się to przyda. Zacząłem oględziny wzrokowe (bo co można zrobić w samochodzie naszpikowanym elektroniką) zacząłem od świec i od razu znalazłem awarie, pierwsza świeca tak zardzewiała że aż zrobił się na niej zielony osad.( Dodam tylko że mam ten samochodzik od 4 tygodni i serwisowany był w servisie Audi od samego początku) Zakupiłem komplet nowych świec NGK i wymieniłem, rozczarowany byłem kiedy po odpaleniu samochodu usterka nadal występowała, zacząłem wtedy po kolei zdejmować zasilanie z głowic cewki przy pierwszej tej z uszkodzoną świecą 0 reakcji, przy kolejnych samochód gasł, więc mamy przczyne, spaliła sie elektronika w głowicy cewki. zakupiłem nową firmy BREMI, założyłem i Naprawione, silniczek chodzi jak ta lala.
Podsumowanie:
Komplet świec NGK + klucz do świec ===> 19.90 funtów(ok 3.50 szt)
Głowice cewki BREMI ===> 27.60 funtów
Razem:47.50
Czas wymiany nie licząc 2 x dojazd do sklepu ===> 15 min.
Dzięki za pomoc