.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 05:39:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 2.0ben]Kontrolka Engine managment - problem - NAPRAWIONO
PostNapisane: 10.lip.2009 18:02:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2009 21:01:31
Posty: 11
Mam problem, wróciłem z pracy swoim Audi (A4 2.0 benzyna 2001r) bez problemu, wysiadłem zamknąłem jest OK. Po godzinie wsiadam odpalam autko wybierając się w drogę, wrzucam 1 bieg, gaz i ??? właśnie brak mocy przejechałem 50 metrów zatrzymuje się, obroty jak normalnie były na poziomie 900 teraz delikatnie mniejsze i szarpie samochodem - kołysze się, po 30 sek. zaczyna mrugać żółta kontrolka silnika (Engine managment) Silnik pracuje jakby nie palił na 2 gary. Cóż to może być ?

_________________
>>>===GTi==>>


Ostatnio edytowano 11.lip.2009 12:11:50 przez MoquellGTi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2009 18:44:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Być może cewka zapłonowa.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2009 12:11:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2009 21:01:31
Posty: 11
szogun0 napisał(a):
Być może cewka zapłonowa.

P.S. Każda świeca ma swoją własną cewkę a dokładnie głowicę cewki
Problem rozwiązany. Napisze co było przyczyną, być może komuś się to przyda. Zacząłem oględziny wzrokowe (bo co można zrobić w samochodzie naszpikowanym elektroniką) zacząłem od świec i od razu znalazłem awarie, pierwsza świeca tak zardzewiała że aż zrobił się na niej zielony osad.( Dodam tylko że mam ten samochodzik od 4 tygodni i serwisowany był w servisie Audi od samego początku) Zakupiłem komplet nowych świec NGK i wymieniłem, rozczarowany byłem kiedy po odpaleniu samochodu usterka nadal występowała, zacząłem wtedy po kolei zdejmować zasilanie z głowic cewki przy pierwszej tej z uszkodzoną świecą 0 reakcji, przy kolejnych samochód gasł, więc mamy przczyne, spaliła sie elektronika w głowicy cewki. zakupiłem nową firmy BREMI, założyłem i Naprawione, silniczek chodzi jak ta lala.

Podsumowanie:

Komplet świec NGK + klucz do świec ===> 19.90 funtów(ok 3.50 szt)
Głowice cewki BREMI ===> 27.60 funtów
Razem:47.50
Czas wymiany nie licząc 2 x dojazd do sklepu ===> 15 min.

Dzięki za pomoc

_________________
>>>===GTi==>>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: