.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 07:51:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.3 20v problem z odpaleniem po cofniecu LPG
PostNapisane: 18.lis.2009 18:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2009 18:11:02
Posty: 3
Lokalizacja: dolnyslask
Witam mam problem a raczej szwagier mial podobno wystrzal gazu i po tym incydenciej nie mozna odpalic znaczy sie odpala ale na 3sec i gasnie. Wiec kazali wymienic gume na przeplywomierzu wiec kupilismy oryginalna audi ale i tak nic nie dalo zapala na chwilke i gasnie czy moze to byc spowodowane przepustnica na przeplywomierzu i zaduzo daje powietrza czy silnik krokowy moze byc przyczyna nie wiem od czego zaczac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2009 21:41:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
bardzo mozliwe ze przepływka jest nie bardzo...

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2009 22:24:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Oczywiscie ze najprawdopodobniej uszkodzilo przeplywke. ALE-
-Nie wiem jak tam w 20V ale w 10V przy strzale gazu portafilo wyrwac lub uszkodzic rurke od odmy. Zasysalo lewe powietrze i efekt byl podobny - odpala i odrazu gasnie. Dokladnie sprawdz szczelnosc calego dolotu.
A co z odpaleniem na LPG?

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2009 22:48:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2009 18:11:02
Posty: 3
Lokalizacja: dolnyslask
jesli chodzi o odpalanie na lpg to podobno tez nie chodzilo wiec zdemontowali przerabiana gume od preplywomierza na oryginalna bez podpinania gazu czyli chcieli najpierw uchomic silnik na benzynie i pozniej isc dalej wiec teraz lpg jest odlaczone w sensie dolotu do kolektora. i mam pytanie o co chodzi z ta rurka od "odmy" gdzie tego szukac co to jest dokladniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 00:58:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
W 2.3 10V rurka odmy(odpowietrzenie komory korbowej) wychodzi z lewej strony bloku silnika i wpina sie do gumy przed przepustnica. Nie mam ETKI i nie wiem jak bedzie w 20V ale sadze ze podobnie.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 18:15:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie mąć chłopu w głowie :/ 20v z 10v to jak porównanie betoniarki do stettera a odma nie ma tutaj nic do tematu.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 18:44:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Mauzer napisał(a):
nie mąć chłopu w głowie :/ 20v z 10v to jak porównanie betoniarki do stettera a odma nie ma tutaj nic do tematu.


Ze niby co :?: Pisalem ze na bank przeplywka lub nieszczelny dolot a o odmie wspomnialem jako o skrajnym aczkolwiek mozliwym przypadku. A jak tu sie lepiej znasz na betoniarkach to pomyliles watki.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 20:56:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2009 18:11:02
Posty: 3
Lokalizacja: dolnyslask
Witam audi juz smiga od wczoraj wieczorem wkoncu po 4tygodniach u mechanikow jeden sie znalazl i w ciagu 4godzin doszedl do wszystkiego nie wiem jeszcze co bylo ale napisze moze komus sie przyda pozdrawiam i dziekuje za pomoc wszystkim pozdrawiam!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2009 17:49:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
opperator napisał(a):
Mauzer napisał(a):
nie mąć chłopu w głowie :/ 20v z 10v to jak porównanie betoniarki do stettera a odma nie ma tutaj nic do tematu.


Ze niby co :?: Pisalem ze na bank przeplywka lub nieszczelny dolot a o odmie wspomnialem jako o skrajnym aczkolwiek mozliwym przypadku. A jak tu sie lepiej znasz na betoniarkach to pomyliles watki.


Nie tak ostro, nie tak ostro.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: