Heveliusz napisał(a):
Puknięcie pojawia się najprawdopodobniej od zużytego elementu zawieszenia (swożeń, końcówka drążka??).
Czy problem ze wspomaganiem powstał po wymianie płynu i nie było go przedtem??
Jeśli tak, to masz zapewne zapowietrzony układ. Odkręć korek i kręć kierownicą od deski do deski kilka razy. Płyn zacznie się pienić i stopniowo wspomaganie wróci...
od zawieszenia raczej nie bo ewidentnie słychac to na kierownicy i tylko jak na postoju ruszę kierownicą to jest taki jeden puk nie zależnie w którą stronę ruszę ale tylko na samym początku ruchu kierownicą przy dalszym kręceniu nie ma już tego puknięcia przed wymianą płynu też tak się działo dlatego myślałem że może już płyn stary i wymieniłem układ był dobrze odpowietrzony
tylko dziwne na miejscu leciutko chodzi tak jak powinno a podczas powolnej jazdy jak kręcę np w ulicę to działa ciężko
dodam że pompa nie wyje chodzi cicho