.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 21:03:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2010 17:03:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
Simpson napisał(a):
giganteusz napisał(a):
mieć 22 lata furę za 300 tys to chyba do lansowania a co innego robić jeździć jak dziadek :):

Czyli mając 22 lata powinien kupić B4 1.9TDI zamiast fajnej fury na jaką go stać? Obojętnie czego by nie wybrał to i tak będzie postrzegane jako lansowanie się w oczach wielu...


wynika to raczej z zazdrości i leczenia kompleksów patrząc na swoje 1.9 TDI w garażu :)

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2010 20:10:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Simpson napisał(a):

PS. zioolko z martabem w dyskusji nt mercedesa jesteś na straconej pozycji :): :peace:



Eee tam- ja się poddaje, bo jak mi ktoś porównuje CLS-a do S5 to brak mi argumentów :diabel:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2010 22:57:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
martab99 napisał(a):
Simpson napisał(a):

PS. zioolko z martabem w dyskusji nt mercedesa jesteś na straconej pozycji :): :peace:



Eee tam- ja się poddaje, bo jak mi ktoś porównuje CLS-a do S5 to brak mi argumentów :diabel:


nie porównuje tych aut - CLS jest po prostu fajniejszy :diabel:
btw siedziałem dzisiaj w autku znajomego MB S klasse z 95 roku V12.
W środku jak w 124 ale to V12 - poezja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2010 06:51:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 15:05:26
Posty: 53
Simpson napisał(a):
giganteusz napisał(a):
mieć 22 lata furę za 300 tys to chyba do lansowania a co innego robić jeździć jak dziadek :):

Czyli mając 22 lata powinien kupić B4 1.9TDI zamiast fajnej fury na jaką go stać? Obojętnie czego by nie wybrał to i tak będzie postrzegane jako lansowanie się w oczach wielu...
22 lata fura na którą mało kogo stać, co bys nie napisał 95% ludzi będzie to postrzegało jako synka bogatego tatusia (lub mamusi ;) )
a będzie to złe postrzeganie ? Nie, bo taka jest prawda.
chyba ze łepek trafił w totka albo ukradł :): ale takich to nawet na palcach jednej ręki próżno liczyć ;)
tata daje to trzeba brać, dobre rozumowanie :diabel:
ja bym celował w e92 (tylko czy zapewni odpowiedni lans i prestiż ? ) oczywiscie jesli tył napęd nie straszny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2010 09:35:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2009 08:11:56
Posty: 56
Lokalizacja: Wielkopolska
dest i reszta, po porstu proponuje zatrzymać sobie tego typu uwagi dla siebie, bo naprawdę narazie to Wy zachowujecie się jak byście mieli 22 lata i i może mniej, poskromcie swoje ego i tą zazdrość i albo służcie radą albo po prostu nic nie piszcie.
Ktoś wspomniał o BMW to E92 też kopie dupsko :peace:
http://moto.allegro.pl/item994267909_bmw_m3_ideal_i_bestia_w_jednym.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10152931
Oj trudny przed kolegą wybór, ja bym zwariował bo wiem ile taka kwota daje możliwości, praktycznie kupisz większość samochodów (używanych).
Pozdrawiam.

_________________
A8 d2 2.8 FL


Ostatnio edytowano 18.kwi.2010 11:07:18 przez raptor90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2010 10:44:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 15:05:26
Posty: 53
raptor90 dostałes czkawki a ja tylko wyraziłem swoje zdaniem, od tego jest forum, możesz sie ze mną nie zgadzać i tyle, pokaż mi gdzie komuś czegoś zazdroszczę ? była mowa o postrzeganiu to napisałem prawde
trzeba miec w głowie a nie w portfelu...

przerabiałem na forum juz wielu cwaniaczków, broń Boże za takiego nie uważam autora tego tematu, ale był juz taki co jechal po f01 do monachium (wczesniej fantazjując czego to on nie kupi za poł banki), był taki który miał m5 a tak naprawde miał dużo czasu i youtube itp...

Nie ma sensu sie spinać, zresztą samochód kupuje sie pod siebie a nie pod sąsiada, bądź piczki spod uczelni :): ma sie tobie podobać a nie robić prestiż....
z mojej strony koniec tematu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2010 10:55:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2009 08:11:56
Posty: 56
Lokalizacja: Wielkopolska
dest po prostu drażni mnie ta cała dyskusja ile ma lat, z kąd ma kasę i czy jest przygotowany na taki samochód, od tego typu tematów znajdzie sobie inne forum ;)
Tutaj zajmijmy się motoryzacją, samochodami godnymi polecenia tak aby była z nich frajda jeśli ktoś się na jedno z nich zdecyduje.

Znalazłem jeszcze jedną propozycję, dość drogo ale rocznik 2010 100km przebiegu tak więc nówka, używka pewnie będzie w granicach 200k zł.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11741192

http://www.youtube.com/watch?v=zGQCDFFXA5U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=fAG2KLZtFnc&feature=related aż człowiek ma ciarki na plecach :peace:

_________________
A8 d2 2.8 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2010 10:56:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
a ja z innej beczki tak ,bo s5 jest coraz więcej a tego coraz mniej http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=3
wiec jako auto i lokata kapitalu same plusy

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2010 13:03:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Ja też jestem zwolennikiem klasyka.
Tylko jest jeden problem, chłopak chce tym autem jeździć a takim sportem to grzech jeździć na co dzień no i lans słaby, bo to przecież stare Audi :)

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2010 13:25:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2009 15:29:02
Posty: 47
Lokalizacja: Olsztyn | Gdańsk
Za 300tys. to można już jakieś Porsche911 znaleźć :peace:


http://moto.allegro.pl/item1004750561_p ... 1_gt3.html

CL500 prawie nówka sztuka '09

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12592952


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2010 14:51:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
zserty napisał(a):
Ja też jestem zwolennikiem klasyka.
Tylko jest jeden problem, chłopak chce tym autem jeździć a takim sportem to grzech jeździć na co dzień no i lans słaby, bo to przecież stare Audi :)


klasyka można mieć jako drugie auto - szału nie ma - dziewczyny nie gryzą klamek ;)
A jak jest młody to mu lokata kapitału nie potrzebna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2010 20:54:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2010 10:35:52
Posty: 15
Lokalizacja: Nysa
Temat sie rozwinał i zyskalem wielu przeciwnikow :D
Nie wiem w czym jest problem, czy w moim wieku, czy w wartosci auta, ale wiem jedno ja tych pieniedzy nikomu nie ukradlem, od nikogo nie dostalem tylko uczciwie zarobilem, wiec prosze bez takich sugestii !! Nie oszukujmy sie wiem jak bede postrzegany w takim aucie i mam to gdzies, ale mialem nadzieje ze na takim forum sa normalni ludzie "fani motoryzacji". Tymczasem przez wielu przemawia zawiść...
Nikt mi nie musi tez wierzyc, to jego problem :D a ja i tak sobie kupie sportowa fure czy to sie komus podoba czy nie...

dzieki za pomoc...

_________________
Gdzie jest granica adrenaliny? nie ma xD to juz tylko strach ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2010 22:12:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
zserty napisał(a):
Ja też jestem zwolennikiem klasyka.
Tylko jest jeden problem, chłopak chce tym autem jeździć a takim sportem to grzech jeździć na co dzień no i lans słaby, bo to przecież stare Audi :)

zamiast rwać głupie małolaty bedzie rwal małolaty co sie znaja na rzeczy

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 05:23:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2010 04:23:32
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Czytam, czytam... i aż musiałem się zalogować :)
Koledzy, czy ktoś z Was jedził S4, RS4, S5 lub 645? Marudzicie zamiast chłopakowi doradzić i opowiadacie głupoty...
Generalnie mam S4 w cabrio, jeździłem 2 latka RS4 też w cabrio ale do zabawy przesiadłem się na EvoIX. Przymierzam się do zmiany S4 na RS5 też w cabrio. Wyjdzie jeszcze w tym roku.
Ale, zanim kupiłem S4 pojeździłem też 645 kumpla. Moje wrażenia są takie: zbiera się trochę wolniej niż S4 (testowałem wersję cabrio bo takie mnie interesowało), przy jeździe 645 czuć dużą masę samochodu, na lekko morkej nawierzchni przyspieszenie spada do ok 7 - 7,5s (elektronika stabilizuje koła), jest znacznie twardszy od S4 co szybko się odbija na skrzypieniu całego wnętrza. S4 jest znacznie pewniejsza w prowadzeniu. Osobiście uważam, że ośka jest fajna ale do upalania oraz dla doświadczonych kierowców. Wybacza znacznie mniej błędów i jest chwilami wkurzająca w zimie. W przypadku 4x4 moc musi być powyżej 200KM inaczej samochód przy 180 - 200km/h dostaje zadyszki a przyspieszenie w wyższych prędkościach jest dramatycznie słabe (testowałem B6 1.8T Quattro 163KM). Pozostaje jeszcze kwestia spalania jeśli to kogoś interesuje - w Quattro zawsze wyższe niż w ośce o ok 2L.
Co bym kupił... S5 ale w automacie. Dlaczego? BMW jest ciężkie (optycznie i w jeździe), ma wg mnie dużo gorzej wykonane wnętrze i więcej pali.
Nie chodzi tu o koszty ale dla mnie osobiście męczące jest jak na baku paliwa robię po mieście 260-280KM (znajomosc topografii miasta po lokalizacji stacji benzynowych) a trasę Wawa - Gdańsk jak przycisnę to muszę robić z międzytankowaniem.... Poza tym Audi jest sztywne ale nie twarde. Jest komfortowe ale też bezpieczne przy dużych predkościach (nie wyrywa nerek ale też nie przechyla się w łukach). Kto nie wie o czym mówie, niech zaloży sobie zawiasy bilsteina10 i kola 19" lub 20". Mam bilst10 i 19" w swoim S4 - jest naprawde ok. W BMW byłby dramat...
Dlaczego automat? Dlatego, że jest dużo szybszy od manuala, pozwala zachować w całości podpory wału korbowego i bez sensu męczyc się z manualem!!!
Jeśli ktoś myśli, że będzie robić S5 piruety, to strasznie się myli. To dość delikatne samochody. I nie chodzi tu o automat - nim można się bawić bez większych problemów ale w trybie ręcznym a nie na D lub S. Bawiłem się na torach RS4 w sedanie i były ciągłe naprawy. Bez przerwy jakaś usterka - napęd, silnik, zawiasy, chłodzenie. Jak zamieniłem na Evo skończyly się problemy. Dlatego też sprzedałem swoje RS4 w cabrio bo było w manualu (innych nie robili). A jak sam się przekonalem w jeździe po mieście lub na trasie te 100KM mocy nie ma aż takiego znaczenia. Mierzyłem przyspieszenia i 0-100 RS4 robiło w 5,3 - 5,6 a S4 robi w 6,2-6,3. Różnice przy 180 - 230 km/h są znikome. Tyle, że wsiada się w S4 i jedzie a RS4 trzeba się dobrze nauczyć jeździc bo inaczej przyspieszenia sa niemal jednakowe.
Jak wiadomo silniki nie trzymaja mocy (nie tylko w Audi, BMW, MB, LEXUS - kumpla ISF ma 370 zamiast 420...).
Moje S4 ma 360KM po kilku przeróbkach. Wyjściowo miało 310KM.
RS4 miał 380 a nie 420 więc też trzeba było go pociągnać tyle, że było turbo, to dostał 470KM :D
Teraz o S5. Jest trochę cięższe od S4 w sedanie. Z deklarowanych 354KM będzie pewnie ok 300 - 320 i bez sporej ingerencji nie da się tego podciągnąć. Skrzynie, to nadal Tiptronic ale w szybszym oprogramowaniu S lub siermiężny manual... Na nowego DSG-S trzeba bedzie poczekać aż pojawi sie w RS5. Ma piękne wnętrze, bardzo dobrej jakosci materiały, jest świetnie wyważony co przeklada się na jego prowadzenie, obsluga jest intuicyjna.
Była też mowa o M6 - życzę powodzenia w jeździe na polskich drogach. Jest twardy jak deska. Nie nadaje się komletnie do uzytkowania w Polsce. Mam porównanie bo muszę się dostac czasami na tor swoim EVO a jest na bilst 14...
Porównania A4 - BMWseria3, A5 - BMWseria6 czy S5 - CLS...
A5 jest MNIEJSZA od A4. Płyta podłogowa jest znacznie krótsza.
BMWseria6 to bardziej nie istniejące narazie RS4. CLS, to typowa A6. Nie wszystkie modele mają odpowiedniki i o to własnie chodzi żeby klient kupowal coś, czego nie da się bezpośrednio porównac z konkurencja... To chyba proste?
Pozdrawiam wszystkich

_________________
B7 S4 cabrio - jest
Evo IX - jest
RS5 cabrio - bedzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 06:56:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Niko1973 napisał(a):
Nie wszystkie modele mają odpowiedniki i o to własnie chodzi żeby klient kupowal coś, czego nie da się bezpośrednio porównac z konkurencja... To chyba proste?


Porównanie, to taka uproszczona forma analizy. Bierze się do ręki "Auto Świat", przyporządkowuje dwa modele różnych producentów, porównuje czas do setki i już wiadomo, które auto jest lepsze. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 09:08:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Kolego Niko nie wszystkie audi mają takie przekłamania mocy. Mój znajomy ma S8 D2 i na hamowni mu wyskakuje 362km, S6 339km, S4 2.7T 264km, moj po 200tkm wywalił 306km...co do automatu, może nowe są szybkie, ale nigdy nie bedą tak bez problemowe jak manuale, nigdy nie sprawią tyle frajdy z jazdy, bo co to za sportowa jazda bez bawienia się skrzynią?. Ja polecam S5, albo S4 B7 (B6 miały problemy z chłodzeniem), oczywiście manual.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2010 12:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2010 04:23:32
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Wiesz, z tą mocą jest jednak problem. To trochę tak jak z prędkościomierzem. Żaden samochód nie pokazuje więcej niż jedziesz a tylko nieliczne pokazują "prawie dokladnie".
Nie wnikam tu w Twoich kolegów, nie wątpie też w ich pomiary chociaż po 200 tys nawet jakbyś jeździł bardzo delikatnie, to i tak będzie spadek mocy. I to pewnie nie mały. Nie wnikam też w jakość pomiarów ponieważ 90% właścicieli "szybkich" samochodów znacznie podciąga parametry w swoich opowieściach. Wiedzą, że bez hamowni jest to nie do sprawdzenia.
Jednak to co twierdzę opieram na na opinii kilku osób zajmujących się tym profesjonalnie. Mam znajomego specjalizujacego się w modyfikacji softu. Nie chiptuningu ale napisanego programu dla danego samochodu w oparciu o bezpieczniki termiczne dla każdego typu silnika.
Firma Master-Tuning. Jak oglądałeś zabawy na 1/4 mili to na pewno ich znasz. Długo byli mistrzami Polski.
Niemniej właśnie oni hamują i podkręcaja codziennie kilka samochodów. Hamują zawsze przed, określają jaki program ma byc wgrany, ewentualna modyfikacja pod klienta i hamowanie z nowym softem.
Różne marki i typy silników - diesle i benzyny.
Jeden z dielerów podsyłał do niego nowe samochody jak klient chciał zrobić modyfikację i nie tracić gwarancji...
Ich opinia jest taka - 10 do 15% SAMOCHODÓW TRZYMA MOC. Reszta ma sporo zaniżone wartości. Fabryki dopuszczaja różnice na poziomie 10-12%. W przypadku S4 daje nam to z 344 ok 310KM? I wg producenta nie ma powodu do bólu. Sam byłem świadkiem hamowania RS6 C5 gdzie zamiast deklarowanych 450 mialo 395. Q7 3.0 TDI miało zamiast 240KM tylko 217KM.
Teoretycznie jak nie wiesz, nie marudzisz.
Co do przegrzewania B6. B6 i B7 to w zasadzie to samo. Osprzęt jest dokladnie ten sam, różnica jest jedynie na zewnątrz. Nie słyszałem o przegrzewaniu tych jednostek jeśli są normalnie użytkowane. Co tu dużo gadać S poza S2 nie jest samochodem sportowym ale usportowionym. I nie chodzi tu tylko o sinik, który jest wysokoobrotowym ssakiem ale o przełożenia skrzyni, układu kierowniczego, charakterystykę zawiasów oraz żywotność elemtów napędowych (półosie, przeguby itp.). Tak więć kupowanie S4 czy S5 do rajdu, to pomyłka, która będzie potem bardzo kosztowna. Dlatego też automat jest bardzo wskazany. Nie daje frajdy z jazdy? Manetki przy kierownicy dają znacznie większą niż lewar.
Swoją drogą 2,7 biturbo i 305KM.... Firmowe 250 KM to już było dla tego silnika za dużo. Wieczne punktowe przegrzewanie, problemy z małą turbiną i spalanie na poziomie V8 4,2. No i oczywiście pneumatyka która wiecznie nawala w Allroadach. :diabel: [/list]

_________________
B7 S4 cabrio - jest
Evo IX - jest
RS5 cabrio - bedzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2010 13:17:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Jakie problemy z przegrzewaniem, jakie małe turbiny, jakie spalanie na poziomie V8? zdaje mi sie, że nigdy nie prowadziłęs auta z tym silnikiem...te silniki są uwazane za jedne z najlepszych silników audi i nie pisze tego dlatego, ze posiadam taki, ale na podstawie opini b. wielu ludzi. Jeżeli uwazasz, ze spalanie 13L w mieście to poziom 4.2 to ok...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2010 03:31:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2010 04:23:32
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Ujmę to tak, doświadczenia z Allroad w wersji 2,7 biturbo miałem w 4 egzemplarzach. Dwa kupiliśmy nowe na firmę pod koniec 2004, a dwa jeździly u moich znajomych. Wszyscy baliśmy się śmieciowych 2.5 TDI więc padło na benzynę. Moje fabrycznie nowe a tamte z przebiegami po ok 50-80 tys. W dwóch poleciały turbiny (jeden mój po przebiegu 18 tys km...!!!) a pneumatyka pieprzyła się we wszystkich. Spotykaliśmy się niemal jak kierowcy Alfa Romeo - co 3 dni w serwisie. Nowymi jeździła moja żona i ojciec więc nie ma mowy o ostrej jeździe.
Oboje uważają, że to najgorsze samochody jakie mieli. Niestety leasing zmuszał do trzymania ich przez 3 lata. Zresztą kumple też szybko pozbyli się swoich egzemplarzy. O częstym punktowym przegrzewaniu wiem z dwóch źródeł: mój mechanik, który wg mnie jest bardzo dobry oraz jeden z warszawskich dielerów Audi.
Spalanie - trasa do 180 km/h ok 12-13L, miasto 16-18L a nawet 20L w dużym korku. To podobne opinie z 4 egzemplarzy.
Moje V8 4.2 sciaga w miescie ok 15-17L i 20L w ciaglym korku a na trasie (np. dystans Warszawa - Chorwacja) ok 13L przy średniej 120km/h więc dość wysokiej (no jak jade po 250 i 270, to pali też 22-24L).
Nie chcę być złośliwy ale albo trafiłeś wyjątkowo dobry egzemplarz albo ... :)
Wiesz dobre silniki z tamtego okresu, to: 1.8T, 1.9 TDI, 3.2 V6 i 4.2 V8 niektórzy mówią jeszcze o 3.3 V8 TDI ale widziałem już A8 D2 z pęknięta głowicą po 150 tys...

_________________
B7 S4 cabrio - jest
Evo IX - jest
RS5 cabrio - bedzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2010 11:24:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2010 10:35:52
Posty: 15
Lokalizacja: Nysa
Wybralem i kupilem xD
...Audi S5
Pozdr

_________________
Gdzie jest granica adrenaliny? nie ma xD to juz tylko strach ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: