.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 03:51:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 ADR] Problem z odpaleniem - dławienie przy przygazówce
PostNapisane: 19.lip.2010 11:00:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2007 13:54:44
Posty: 46
Lokalizacja: Przemyśl
Od paru dni mam problem z odpaleniem auta i obrotami. Opiszę dokładnie objawy: Przychodzę rano, kręcę, nie mogę zapalić, przygazówka itd nie pomaga, po nastu sekundach kręcenia załapuje ale nie wolno przygazować bo od razu się dławi, jadę, wyczuwam wyraźnie dziury w mocy tak do 3-4 tys obrotów, gdy auto się nagrzeje to objawy jakby znikają lub są bardzo mało wyczuwalne. Tak rozgrzane auto gdy zgaszę i próbuję odpalić to historia rozpoczyna się od początku - naście sekund kręcenia rozrusznikiem, chwilę trzeba zaczekać żeby popracował i dopiero można śmiało gazować. Dodam, że nie zawsze taka sytuacja występuje, czasem normalnie zapali ale dławi się zawsze po starcie.
W aucie jest instalacja gazowa 4ej generacji (stag300) ale objawy dławienia się występują na obu rodzajach zasilania.
Może ktoś spotkał się z podobnymi objawami? Mam jakieś swoje przypuszczenia i typy od czego zacząć ale nie chcę tutaj nic sugerować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2010 16:29:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Jak dla mnie czujnik temperatury , niebieski 4 ro pinowy do sprawdzenia i wymiany jedynie na oryginał.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2010 22:10:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2007 13:54:44
Posty: 46
Lokalizacja: Przemyśl
@rookie: chodzi Ci o ten czujnik który jest przed króćcem wodnym za głowicą?

ps: patrzę na necie i ten czujnik do silnika ADR jest zielony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2010 09:21:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2007 13:54:44
Posty: 46
Lokalizacja: Przemyśl
Problemem był ten czujnik temperatury. Kupiłem zielony czujnik firmy EPS, tak znajomy sprzedawca mi poradził w dużym sklepie co również mają serwis, wymieniłem i wszystko wróciło do normy. Wcześniej mój czujnik mierzyłem omomierzem i parametry nie były zgodne z tym co w serwisówce piszą ale dużych odchyłów nie było więc nie sądziłem że to coś pomoże. Opiszę dokładniej objawy bo w poprzednim poście nieprecyzyjnie napisałem a może komuś się przyda:
- zimny silnik - silnik "załapuje", obroty do ok. 500 i gaśnie, tak 5-7 razy i odpala normalnie, potem siedławi do zagrzania się
- silnik całkowicie nagrzany - trzeba kręcić ok 5-10 sekund na wciśniętym pedale gazu, odpala i chodzi normalnie
- silnik lekko ochłodzony (50-60 stopni) - pali i pracuje normalnie

Wszystkiemu temu był winny czujnik temperatury :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2010 12:23:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Zazwyczaj jest niebieski , ale zdarzają się zielone. Ale tak jak pisałem czujnik temperatury cieczy. Pozdr.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: