.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 04:14:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2010 21:21:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
rodzynek napisał(a):
[...]

Mam dwa tłokowe Magiki. Spadek ciśnienia niezauważalny ;)

Czyli mogę zakupić taki model:
http://allegro.pl/item1093176505_redukt ... _nowy.html

Mastacrx, wtryskiwacze zostaną narazie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2010 18:01:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Marianb napisał(a):
rodzynek napisał(a):
[...]

Mam dwa tłokowe Magiki. Spadek ciśnienia niezauważalny ;)

Czyli mogę zakupić taki model:
http://allegro.pl/item1093176505_redukt ... _nowy.html

Mastacrx, wtryskiwacze zostaną narazie ;)


Nie bo to jest stara wersja, chyba, że zdjęcie tylko pozostało, trzeba się pytać sprzedawcy, wtryski badziew. Przydało by się je z reduktorem zmienić.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 17:32:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:34:00
Posty: 190
Lokalizacja: Bramsche
Sorry że tak się wcinam ale czy może mi ktoś podać namiary,kontakt z warsztatem SEBASTIANA S. Albo samym nim. Instalacja gazowa się sypie a mam cholernie pilny wyjazd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 18:21:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
http://www.gzw.pl/

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 15:51:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Sprzedający trochę nieobeznany, więc mam tylko cząstkowe dane: czy stag300 +jeden reduktor do 500KM podobno nada się do S8 340KM? Wtrysków i fi miedzi niestety nie znam :(

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 21:12:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Bez ściślej sprecyzowanego pytania ciężko odpowiedzieć - o jakim reduktorze mówisz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 21:18:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
sprzedający pewnie sam nie wie, mroova może prześle Ci gość jakieś dobre fotki reduktora to może da sie go zidentyfikować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2010 08:45:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
mroova81 napisał(a):
Sprzedający trochę nieobeznany, więc mam tylko cząstkowe dane: czy stag300 +jeden reduktor do 500KM podobno nada się do S8 340KM? Wtrysków i fi miedzi niestety nie znam :(


Moje Ex A8 310KM ... instalacja właśnie STAG300... tylko jeden reduktor (niestety nie wiem jaki) ale jeździł bez problemu w całym zakresie obrotów.

Moje S8 360KM+ mam BRC i też na jednym reduktorze... jeździ bez problemów w całym zakresie obrotów ;)

Wszystko zależy od instalatora bo schrzanić można robiąc nawet na najlepszych gratach.

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2010 23:20:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
mroova81 napisał(a):
Sprzedający trochę nieobeznany, więc mam tylko cząstkowe dane: czy stag300 +jeden reduktor do 500KM podobno nada się do S8 340KM? Wtrysków i fi miedzi niestety nie znam :(

kme gold turbo (podobno dedykowany do silników o mocy do 500KM )+ wtryskiwacze rail/waltec. Czy teraz można coś już więcej na ten temat?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2010 07:06:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mroova81 napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Sprzedający trochę nieobeznany, więc mam tylko cząstkowe dane: czy stag300 +jeden reduktor do 500KM podobno nada się do S8 340KM? Wtrysków i fi miedzi niestety nie znam :(

kme gold turbo (podobno dedykowany do silników o mocy do 500KM )+ wtryskiwacze rail/waltec. Czy teraz można coś już więcej na ten temat?


mroova zerknij na pierwszą strone i będziesz wiedział, wszystko do wymiany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2010 16:14:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
hubos21 napisał(a):
mroova81 napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Sprzedający trochę nieobeznany, więc mam tylko cząstkowe dane: czy stag300 +jeden reduktor do 500KM podobno nada się do S8 340KM? Wtrysków i fi miedzi niestety nie znam :(

kme gold turbo (podobno dedykowany do silników o mocy do 500KM )+ wtryskiwacze rail/waltec. Czy teraz można coś już więcej na ten temat?


mroova zerknij na pierwszą strone i będziesz wiedział, wszystko do wymiany

W sumie w LPG nigdy nie gustowałem... Czyli na takim setupie da się jeździć delikatnie, przy pałowaniu, lepiej samemu za wczasu przełączyć na Pb, co by nie było niespodzianek, czy tak? Czy może zbyt uboga mieszanka mogłaby spowodować jakieś spustoszenia w silniku (wiadomo, jak za dużo tlenu to temp idzie w górę), czy tak? Nie chciałbym skreślać furaka, do którego mam prawie 300km, a którego graty za <1tyś PLN są źle dobrane... :|

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2010 17:56:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mroova81 napisał(a):
hubos21 napisał(a):
mroova81 napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Sprzedający trochę nieobeznany, więc mam tylko cząstkowe dane: czy stag300 +jeden reduktor do 500KM podobno nada się do S8 340KM? Wtrysków i fi miedzi niestety nie znam :(

kme gold turbo (podobno dedykowany do silników o mocy do 500KM )+ wtryskiwacze rail/waltec. Czy teraz można coś już więcej na ten temat?


mroova zerknij na pierwszą strone i będziesz wiedział, wszystko do wymiany

W sumie w LPG nigdy nie gustowałem... Czyli na takim setupie da się jeździć delikatnie, przy pałowaniu, lepiej samemu za wczasu przełączyć na Pb, co by nie było niespodzianek, czy tak? Czy może zbyt uboga mieszanka mogłaby spowodować jakieś spustoszenia w silniku (wiadomo, jak za dużo tlenu to temp idzie w górę), czy tak? Nie chciałbym skreślać furaka, do którego mam prawie 300km, a którego graty za <1tyś PLN są źle dobrane... :|


pewnie, że jeździć się da tylko jest przepaść między osiągami na PB a LPG na tych wtryskach, graty tak jak piszesz, 1000-1500zł i jest wszystko jak trzeba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2010 00:05:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Witam.
Niedawno założyłem instalacje gzową do S6 C4 .
Instalacja na reduktorze KME gold, wtryski Apis , przewody elastyczne jak instalator twierdzi prawie fi 10 , sterownik Agis .
Jak już w temacie było kme gold zamraża gaz ,tak sie dzieje i u mnie.
Docelowo miały iść dwa reduktory , ale webasto zabiera miejsce na drugi reduktor dlatego siedzi kme .Jest już dogadane że zmieniamy reduktor na dwa małe Magic Ject III , lub dwa Magic Ject Power o ile będą do dostania.
I pytanie do was , czy te reduktory dadzą rade z wydajnością i nie będą marznąć ?
Jak jest ze spalaniem przy dwóch reduktorach prawidłowo ustawionych itd. ?

Jak na razie u mnie na kme przy spokojnej jeździe nie zejdę poniżej 20 l , nawet te 20 ciężko zrobić w mieście.

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2010 05:24:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
BART.W napisał(a):
Witam.
Niedawno założyłem instalacje gzową do S6 C4 .
Instalacja na reduktorze KME gold, wtryski Apis , przewody elastyczne jak instalator twierdzi prawie fi 10 , sterownik Agis .
Jak już w temacie było kme gold zamraża gaz ,tak sie dzieje i u mnie.
Docelowo miały iść dwa reduktory , ale webasto zabiera miejsce na drugi reduktor dlatego siedzi kme .Jest już dogadane że zmieniamy reduktor na dwa małe Magic Ject III , lub dwa Magic Ject Power o ile będą do dostania.
I pytanie do was , czy te reduktory dadzą rade z wydajnością i nie będą marznąć ?
Jak jest ze spalaniem przy dwóch reduktorach prawidłowo ustawionych itd. ?

Jak na razie u mnie na kme przy spokojnej jeździe nie zejdę poniżej 20 l , nawet te 20 ciężko zrobić w mieście.


a czemu nie Skropion ST x 2, układ pewny i sprawdzony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2010 08:31:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Niema miejsca na dwa duże reduktory dlatego że jest webasto.

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2010 11:40:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
2 zwykłe Magic III dadzą radę tylko pewnie jeszcze nie dostaniesz u nas tych nowych po małej modernizacji. I nie wiadomo czy twój gazol poradzi sobie z tymi reduktorami.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2010 19:55:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jeden magic z przerobionym wejsciem da rade do 300ps u mnie daje

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 06:59:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2003 07:40:57
Posty: 102
Lokalizacja: Lubin
Może ktoś podać tel. i adres do warsztatu SebastianS

Pozdrawiam :peace:

_________________
było:
Opel Senator 2,5E Automat
Audi 200 20V
jest:
Vectra A 2000 GT
Audi S6 V8 manual
Obrazek
S6-V8 brak słów jak mruczy;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 07:17:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
20020v napisał(a):
Może ktoś podać tel. i adres do warsztatu SebastianS

Pozdrawiam :peace:

http://gzw.pl/

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 07:46:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2003 07:40:57
Posty: 102
Lokalizacja: Lubin
Ślicznie dziękuję za ekpresssss :peace:

_________________
było:
Opel Senator 2,5E Automat
Audi 200 20V
jest:
Vectra A 2000 GT
Audi S6 V8 manual
Obrazek
S6-V8 brak słów jak mruczy;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: