.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 19:43:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Program do 2.0 TFSI 211 KM
PostNapisane: 30.sty.2011 17:49:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2008 14:34:34
Posty: 41
Lokalizacja: z daleka
Witajcie,

Przymierzam sie do A4 B8 z tym silnikiem , i zastanawiam sie czy sa tu moze jakies osoby ktore robily program w tym motorze.Jesli tak to gdzie w PL i jakie wyniki sa osiagalne.Zrobilem rozeznanie ale rozrzut jest dosc duzy , od 250 KM i 380 Nm do 275 KM i 420 Nm.Co ciekawe paru tunerow powiedzialo ze dadza rade pod 270KM ale z wymiana wydech , i ze samym programem nie da rady.
Macie jaies doswiadczenia z tym silnikiem , wiem ze pije sporo oleju czy cos jeszcze go gnebi ?
Dzieki za pomoc !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 20:15:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Czego się spodziewałeś po odpowiedziach od tuunerów?
Przecież wiadomo , że programy można napisać różne. Jeden soft będzie lajtowy i będzie mieć 220 PS inny hardcorowy i będzie 280 (przykładowe liczby). Zawsze będzie jakiś rozrzut. Sporo też zależy od tego stanu silnika , a przede wszystkim osprzętu.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 21:01:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2008 14:34:34
Posty: 41
Lokalizacja: z daleka
Nie wiem czy wystarczajaco jasno sie wyrazilem lub ty nie przeczytales tego ze zrozumieniem chcial bym wiedziec gdzie w PL najlepiej to zrobic ,a jesli sa konkretne miejsca to moze kots dysponuje wykresem lub ma jakies doswiadczenia.Podane prze ze mnie dane pochodza od zagranicznych tunerow.
Auto planuje kupic nowe , wiec nie musze sie martwic o stan silnika , bo jesli tylko nie ma wad ukrytych knstrukcji ( to branie oleju ......? ) to wiem jak zadbac o taki motor-to nie pierwsze mocniejsze auto z turbo jakie mam/mialem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 21:48:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Nie pisałeś nic o tym , ze chcesz nowe auto. Nie dziw się więc części mojej odpowiedzi.
VTG robi to na 240 i 400 nm u innych tunerów nie znalazłem jakiegoś info. (szukane pobieżnie)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 22:26:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
IMO tylko Compsport :peace: Sąsiad w S3 robiony tylko program i ma 320PS/440NM. Zamiata aż miło. Zastanawiał się nad firmami z W-wy i okolic ale zdecydował się jechać do Bielska, czego nie żałuje i mówi że każde następne auto będzie tylko u nich robił :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 22:41:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Ale w a4 tyle nie będzie co w S3.
Niestety tutaj wadą jest wzdłużnie umieszczony silnik. :(

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 22:42:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
szogun0 napisał(a):
Ale w a4 tyle nie będzie co w S3.
Niestety tutaj wadą jest wzdłużnie umieszczony silnik. :(


To ja wiem że nie aż tyle, ale pytał czy ktoś ma doświadczenie to napisałem że mój sąsiad ma i megazadowolony :peace: I po tym jak jeździ jego auto jakoś mu ufam ( i Compsportowi też ) :):

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 23:53:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Ja kolego miałem co prawda b7 z 2.0tfsi i program zrobiony w wspomnianych wcześniej compotach, u mnie wyszło jeśli dobrze pamiętam dokładnie 242km i 348Nm. Jak odbiorę eske to zapewne znów chłopaków odwiedze, tak poza tematem wie ktoś ile można spokojnie wycisnąć samym programem z 3.0?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2011 17:36:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2008 14:34:34
Posty: 41
Lokalizacja: z daleka
Cytuj:
szogun0 napisał:
Ale w a4 tyle nie będzie co w S3.
Niestety tutaj wadą jest wzdłużnie umieszczony silnik.


To ja wiem że nie aż tyle, ale pytał czy ktoś ma doświadczenie to napisałem że mój sąsiad ma i megazadowolony I po tym jak jeździ jego auto jakoś mu ufam ( i Compsportowi też )


sa juz K04 dostepne do wzdluznego silnika , ale niestety nie da rady takich mocy jak z S3 to jednak inny silnik.Z K04 + kompletny wydech i moze 300 peknie ale tez nie koniecznie.

A ma ktos jakies doswiadczenia z Kocar z poznania ? Sa ponic przedstawicielem OETTINGERa na polske ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Program do 2.0 TFSI 211 KM
PostNapisane: 02.lut.2011 13:36:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2008 21:27:20
Posty: 12
Lokalizacja: Białystok
turdzi napisał(a):
Witajcie,

Przymierzam sie do A4 B8 z tym silnikiem , i zastanawiam sie czy sa tu moze jakies osoby ktore robily program w tym motorze.Jesli tak to gdzie w PL i jakie wyniki sa osiagalne.Zrobilem rozeznanie ale rozrzut jest dosc duzy , od 250 KM i 380 Nm do 275 KM i 420 Nm.Co ciekawe paru tunerow powiedzialo ze dadza rade pod 270KM ale z wymiana wydech , i ze samym programem nie da rady.
Macie jaies doswiadczenia z tym silnikiem , wiem ze pije sporo oleju czy cos jeszcze go gnebi ?
Dzieki za pomoc !



Widze że nie tylko ja miałem takie dylematy sam prawie 1,5 roku szukałem kogoś kto w PL robił program do CDNC (A4 b8, A5 , Q5) , bez efektu.

Nadmienie tylko że obdzwaniając wszytkich znanych tunerów w PL jak mówiłem ze to silnik z A4 b8 często slyszałem odpowiedz " nie tego nie robiliśmy ale robiliśmy golfa 6 gti , a tam jest identyczny silnik jak w A4 b8"

Góra silnika jest całkiem inna z powodu AVS, a i na dole pewnie pare różnic by się znalazło.

Jak sie póżniej okazało różnica w budowie silnika odzwierciedlała róznice mocy między silnikiem z golfa 6 gti a CDNC z b8.


Tu są zasady działania AVS:

http://www.youtube.com/watch?v=gWrrS4FoAQI&feature=fvw

Twierdzenie że CCZB (gti 6 i inne ) z CDNC są identyczne tak jak powiedziec ze Audi S5 jest prawie identyczne z RS5 :)

Nawet wstępnie zapisałem się na wizyte do MTM u Niemców na moda , ale odradzono mi tego na tym forum i słusznie zresztą.

W związku że kasy spora chcą za usługe ,a wgrywają gotowca i po 20 min jest juz po zabawie.

Polecam dwie firmy które ogarną ten temat Jetronik z Wrocławia, oraz Compsport z Bielska Białej.

Ja moje auto robiłem w Jetronik-u dlatego że w owym okresie dysponowali hamownią , a Compsport jeszcze wtedy jej nie posiadał.


Tu jest wykres seryjny:

Obrazek

A tu po modach:

Obrazek

A jeśli chodzi o spalanie oleju to każdy silnik spala olej jak go ciągle dociskasz nie wspominając już o silnikach z turbiną.

Ja autem przejechałem od nowści 23300km i spala mi maksymalnie 1,5 litra na 10000km.

Co jest wynikiem bardzo dobrym , bo 4,2 v8 w s4 i w rs4 spalaja min 3 do 5 litrów na 10000km.

A jeśli chodzi o inne usterki to na gwarancji przy przebiegu 11000km wymienili mi tylko pompe wody.

_________________
było A4 2.0T QUATTRO B8 CDNC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 20:55:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2008 14:34:34
Posty: 41
Lokalizacja: z daleka
mr dzieki za info , niezla seria :)
Robiles sam program a reszta auta jest seryjna czy masz moze cos jeszcze zmienione np: wydech ze sportowym kataizatorem.Pytam bo wedle zaufanch informacji 270 km to max co mozna wyciagnac juz ze sportowym wydechem , bo zwyczajnie turbo sie konczy i nie napompje wiecej.Jesli seria to niezly przyrost :!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 21:05:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2008 14:34:34
Posty: 41
Lokalizacja: z daleka
A masz moze jakies filmii jak to jezdzi po tym programie , bo przyznam szczerze ze jezdzilem paroma 2.0 TFSI B8 i do 100 jest spoko i sprawnie ale powyzej to z quattro troche slabo ro jechalo.mam wrazenie ze moje B7 2.0 TDI tez z Q podkreconena 200 KM jedzie lepiej.jezdzilem tez 3.0 TDI B8 i do tego ten 2.0 TFSI to wogle nie ma podejscia.Jak twoje wrazenia ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 00:25:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2008 21:27:20
Posty: 12
Lokalizacja: Białystok
Zapomniałem dodać że mam zainstalowany homologowany wydech końcowy supersprint-a .

A tak pozatym w 100% seria.

Więc na jakiś wielki wzrost mocy nie ma co liczyć .

A po wymianie całego wydechu czyli pozbyciu się katalizatora oraz 3 tłumików można smiało spodziewać się 290 KM.

Z tego co widziałem i z tego co usłyszałem w Jetronik-u to bezpieczne max. dla tego silnika i osprzętu , bo powyżej tego tak jak napisałeś turbo się kończy.

Są trzy możliwosci jeśli wydaje ci się ze twoje b7 jeżdzi szybciej :
1. z tamtymi b8 było coś nie tak
2. masz u siebie nie 200km tylko 300km.
3. to tylko wrażenie bo ropniaki zbierają się swietnie od samego dołu , a silnik CDNC ma to do siebie że zbiera się dopiero od 3500 obr.
Zresztą ja miałem to samo wrażenie kiedy się przesiadłem z bmw 530d.


Potwierdzam że do 3.0 tdi nie ma podejścia , ale po modach z A5 3.0 tdi do 110km/h jedzie identycznie.

Ale jeśli chodzi o mniejsze ropniaki to kolega ma b7 tdi 170km po modach na 202 KM tyllko że bez quattro (80kg lżejszy od Q) z jego autem swoja serią sobie radze ,nie wspominając juz o aucie po modach.

Nie wspominając o seryjnymch 170KM tdi w passatach superbach itp bo na te auta seria w 100% wystarcza.

Mod do CDNC daje to że nie odstajesz od 3 litrowych diesli.

_________________
było A4 2.0T QUATTRO B8 CDNC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 20:53:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2008 14:34:34
Posty: 41
Lokalizacja: z daleka
I o to mi mniej wiecej chodzi.A ten wydech to masz jaki ? Od katalizatora ? czy tylko same koncowe tlumiki ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: