.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 16:04:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 06:27:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Ano udało się kwatera wyposażona w kabelek UTP...

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 09:54:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
stary kibel z 350 kkm na blacie za wiadro pieniedzy ... :): [ w tej cenie to juz jakies S2 w Avancie mozna kupic :D ]

no ale moze trafi sie jeleń :peace:

p.s skąd ludzie biorą te ceny ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 10:47:13 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
może i stary, ale chyba jeszcze nie kibel :> A co do ceny, to faktycznie z d... wyjęta :):

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 11:06:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 10:22:38
Posty: 313
Lokalizacja: Bolesławiec
na a6 klub juz sie ktos o niego pytal
ciekawe czy naprawde ktos jest zainteresowany czy tylko dla jaj sie pyta :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 13:00:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
W czerwcu tamtego roku powaznie rozwazałem zakup tego auta od poprzedniego wlasciciela (emge).
Ale po kilku PW , rozmowie telefonicznej i przemysleniu na chlodno sprawy - kupiłem B5q. :)
Wyszło pare szczegołów ktore mocno osłabiły moj zapał do tego auta.
Uprzedzam od razu czytajacych zeby nie wyciągali pochopnych wniosków - to byly moje osobiste odczucia zwiazane z samym autem , broń Boze
z włascicielem :)
Cena wtedy byla sporo niższa ale i tak wysoka jak na auto z 1995 roku.

Reasumując - fura jest godna uwagi i ten kto ją kupi bedzie zadowolony... ale nie za taką kase.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 14:12:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Też tak myślę. Fakt zmieniło się co nieco od czasu jak ja miałem, ale nie bał bym się kupić go drugi raz (oczywiście za rozsądną cenę). Chwilę dumałem co by było gdyby, ale jednak AEL nie jest dla mnie :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2011 23:40:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 18:16:43
Posty: 85
no i żaden napaleniec się nie trafił jeszcze :D nie wiem ale skąd te ceny ludzie biorą na blacie już ponad 300tyś więc małymi krokami należało by pomyśleć że w niedalekiej przyszłości turbinka i pompa do regeneracji nie mówiąc już o silniku bo każde autko się starzeje i wymaga odrobinę regeneracji a tu taka cena z kosmosu. Ciekawe czy jakiś napaleniec się znajdzie :?:

Moim zdaniem autko góra 17tys warte.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 00:04:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
koledzy nie przesadzajcie że 300k dla aela to dużo i że trzeba remont robić , miałem takiego z 700k na blacie i nic się poważnego nie działo , do wymiany były wtryski i pompa , czy to duzo do wymiany przy takim przebiegu ?


remont kosztował grosze w porównaniu do nowych tdi i na taki przebieg


Pewnie śmiga po PL z magicznym przebiegiem 220tys z nowym środkiem :) bo juz było deko podjechane


16k za tą z tematu bym dał bo wiem że tyle ma najechane +-10% :) ( w końcu była moja )

edit :
o czizus dopiero teraz zobaczyłem nowe fotki na ogłoszeniu
co się stało z tym fotelem kierowcy ?

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 10:00:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2010 15:13:30
Posty: 721
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: C5 1.8T, B6 1.8T
Czy któryś z Panów "Ex" tej A6 może powiedzieć, co to za czerwony wąż pod maską się znajduje?
Fotek kierowcy faktycznie kibel straszny... :):

_________________
Pozdrawiam,
Janek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 10:09:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Fotel kierowcy ponoć przerwany, no i brudny jak widać, miał wymieniać skórę z tego co wiem.
To czerwone to tylko izolacja (nie ja robiłem, ale za moich czasów było) :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 10:32:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
O jezus jakie zdjęcia... Fotek kierowcy faktycznie nie wygląda najciekawiej.Z takimi zdjęciami to on 18.000 nie dostanie... a Szkoda bo ładne Autko.Fakt faktem że 25.000 za samochód z 95'r to naprawdę gruba przesada :): Sam szukałem AELa quattro ale Ceny spowodowały że odstawiłem ten zakup

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 10:43:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
Yasiek napisał(a):
Czy któryś z Panów "Ex" tej A6 może powiedzieć, co to za czerwony wąż pod maską się znajduje?
Fotek kierowcy faktycznie kibel straszny... :):

ja tego węża nie zdobiłem , pytać Prezesa z AKP

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 11:03:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
i wyłazi historia auta :diabel:
Tak jak TymoOon pisze, chyba te auta są przewartościowane, łatwiej wyszukać Pb i zagazować lub kupic zagazowane.
Mi akurat charakterystyka AEL-a nie przypadła do gustu. Po mieście lepiej mi się jeździło 1.9TDI (choć dźwięk nie ten). Na trasy co innego.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 16:56:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Megster napisał(a):
elmi_k napisał(a):
mcx4 napisał(a):
jak nie działała temp oleju trzeba było puknąć w licznik i się podnosiło i


u mnie tez czasem sie to dzieje... moze wie ktos jak to rozwiazac? Sorki za OT.


Mam to samo. Może czas wymienić wskaźnik?


Może to nie jest najlepszy wątek, ale naprawiłem wskaźnik temp. oleju przy okazji wymiany żaróweczki termometru zew. Problem sam się ujawnił. Otóż okazuje się że wskaźniki są porządne (typu miliamperomierza) więc nie nawalają. Przewód pomiarowy jest dołączony do licznika na czarnej kostce bezpośrednio za wskaźnikiem. Otóż pin kontaktowy "obrywa" się z płytki co daje tzw. zimny lut. Po przelutowaniu działa bez przerw (niestety trzeba wymontować cały zestaw trzech wskaźników i zdjąć przynajmniej wskaźnik napięcia i temperatury oleju, żeby wymontować płytkę).
Niestety temat był szybki (miała być tylko żaróweczka temp. zew.) więc nie miałem możliwości zrobienia "fotostory". Jednakże może któryś z kolegów przy okazji naprawy wykona taką instrukcję, myślę że wszystkie C4 mają ten problem jeżeli mają wskaźnik temperatury oleju.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: