SebastianS napisał(a):
Dokładanie do Prinsa nie ma kompletnie żadnego uzasadnienia w żadnym przypadku użycia Staga z Hanami i dobrym reduktorem. Napisałem wyraźnie, co w podanym zestawie nie jest optymalne dla tego konkretnie przypadku samochodu, a że tak się składa, że zajmuję się montowaniem gazu i zaufało nam już bardzo wiele osób z niemal całej Polski, czasem z bardzo trudnymi furami - to co mówię opieram nie na przykładzie jednego samochodu, o którego parametrach pracy silnika wiem tylko tyle, ile zdołam zobaczyć na desce rozdzielczej, tylko na doświadczeniu z bardzo różnorodnymi przypadkami i mocami silników nawet rzędu 500KM, którym miałem okazję założyć i poprawnie wystroić LPG.
Co do reduktora AC R-01 - wiem aż za dobrze, gdzie leży granica jego termicznej wydajności i jakie sa jego ograniczenia konstrukcyjne, skoro przeprowadzałem jego testy dla AC jeszcze gdy był w fazie przedprodukcyjnej, a następnie szukałem metod na zwiększenie jego możliwości przy użyciu już wyprodukowanych komponentów. Idę o zakład, że jadąc 200 km/h w warunkach autostradowych przy temperaturze -10 stopni (całkiem realna sytuacja, zima nie oznacza że na hajłeju musi być ślisko), w szybkim tempie dojdzie do pracy na gazie o temperaturach zbliżonych do zera. Nie jest to sytuacja korzystna ani dla trwałości samych reduktorów, ani dla wtryskiwaczy. A jazda naprawdę ostra z wykorzystaniem pełnej mocy zmrozi gaz do poziomu skutkującego przełączeniem na benzynę. Przynajmniej, jeśli mówimy o reduktorach AC R-01 seryjnych, wyjętych z pudełka.
Dalej - już pisałem powyżej dlaczego niebieskie Hana a nie zielone.
I pisałem, dlaczego Plus a nie Premium.
Rozmawiałem z wieloma gazownikami bardzo kumatymi i z dobrymi opiniami i spokojnie to moją motorownie wykarmi ja jestem zadowolony bardzo ze swojej instalacji nie mam żadnego problemu z nią na tą chwile 6000 km zresztą max 2 lata będe jezdził tym autkiem i mam tyle gwarancji ogólno polskiej na tą instalacje także reszta mnie nie obchodzi odnośnie ac r01 początkowo one były do 250 km i tam coś się podobno działo z tymi reduktorami dlatego obniżyli moc do 150 km na papierze a w praktyce 170 bez problemu oczywiście inne instalacje mają sens czy to BRC landi renzo prins i temu podobne ja tak nie powiedziałem tylko w moim rejonie muszę zapłacić 6800 zł za takie coś i w moim przypadku się to nie opłacało dlatego zdecydowałem się na taki zestaw jaki mam