martab99 napisał(a):
A z ciekawości- jest różnica czy pełny czy pusty zbiornik LPG?
Zacznij od świec- u mnie podobne objawy przeszły po ich wymianie jak ręką odjął. Pamiętaj że LPG wymaga instalacji elektrycznej i zapłonu w bdb stanie.
Podobne objawy jak jest za słabe ciśnienie na reduktorze/reduktorach. Nie znam się na tym, ale u mnie pogmeranie imbusem przy reduktorach załatwiło sprawę (nie mam pojęcia na czym polegało, po prostu to widziałem

). Sprawdź też czy masz zmodyfikowany wielozawór przerobiony w celu uniemożliwienia przydławienia przepływu w sytuacji gwałtownego wzrostu zapotrzebowania.
Nie ma różnicy właśnie czy pełny czy pusty bo jeździłem na 10l i 53l gazu.
W sobotę się za to wezmę bo teraz nie ma czasu niestety.
Co do świec i układu el. to by pasowało zwłaszcza, że poprzedni właściciel nie wyglądał na serwisanta i nie dokładał do niej...zapewne ani świece ani kable nie były wymieniane.
Co do cyklonu to się niestety nie znam..
Powiedz coś więcej o tym wielozaworze, z tego co piszesz to ja zrozumiałem, że w każdej chwili ma być dostępna nawet b. duża ilość gazu?o to chodzi....bo jeśli tak to przy obrotach jałowych i ruszaniu dużo ich nie trzeba....a...
widzę, że jesteś z Krk - polecasz jakiegoś uczciwego gaziarza?