Jeżeli chodzi o holowanie to możliwe że laweta.
Spędziłem sporo czasu na szukaniu wad i usterek multitronica i nie ma nigdzie konretnych odpowiedzi, tematy są rozpączęte lecz nie zakończone.
A wiec po koleji. Mam 163KM, wiec 100% multitronic z roku 2003, wiec już ulepszoną z 6 tarcz na 7 tarcz. Przebieg to 160000km (100%). Według forum VAG te skrzynie są wadliwe ...hmm ? Tak naprawdę zdania są podzielone. Dla jednych działa, a dla drugich nie. Napewno olej ma tutaj duży wpływ (oczywiste). Jak po miescie to co 30000km, na trasach 60000km (olej Audi, a nie Audix

) Są przypadki na forach że szarpie, nie ciągnie, sama zmienia biegi jak chce. Podłączają moje audi pod VAG pisze `no code`. Service na desce też nie pisze. Przy przebiegu 80000km mam fakturę że w serwise Audi za ok.5000zł był wymieniany 'Sterownik hydrauliczny'. Moje auto po puszczeniu z pedału hamulca na równej drodze nie ruszy samoczynnie, muszę dodać gazu do ok. 1200rpm i wystartuje z szarpaniem jak zimny (sprawdzałem na odcinku 1m) bo szkoda mi skrzyni. Co jest na ciepłym nie wiem. Mówi się że automat jest bardziej żywotny od manuala (potwierdzam, ale nie na przykładzie Audi). Jak wspomniałem, 'jak dbasz tak masz !'. Według forum mój problem był opisywany, ale bez odpowiedzi w 100%, tylko wszytko na około opisane (po co ?) Zacząć od oleju, nie jest za późno ? Auto było serwisowane non-stop w ASO Audi. Problem z ECU jakie są dokładnie skutki odczuwalne ? Czy w tej skrzyni jest sprzęgło czy olej pełni jego rolę ? Na czym polega spuszczanie oleju statycznie ? Macie jakieś pomysły. Posprawdzam autko dokładnie i zacznę od oleju (oby, lecz według forum małe szanse, chodz czesto piszą osoby nigdy nie mające Auto) Poszukam na forum europejskim o multitronicu i poszukam Sam naprawim Audi.