.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 00:59:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL] LPG w silnikach 5V
PostNapisane: 20.kwi.2012 10:34:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2007 17:47:38
Posty: 11
Lokalizacja: patrksfjordur iceland (wrocław)
witam was
mam model ALT - 5 zaworów na cylinder.
Wyczytałem na forach że nie należy montowac gazu w tych " delikatnych silnikach , bo głowice maja zbyt cieńkie ścisanki się przegrzewają.
jakie są wasze doświadczenia z tym motorem 2.0l 20V 131 ps

_________________
A4 AVANT B6 'O4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: lpg w 5 zaworywym motorze
PostNapisane: 20.kwi.2012 15:33:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
marekgc napisał(a):
witam was
mam model ALT - 5 zaworów na cylinder.
Wyczytałem na forach że nie należy montowac gazu w tych " delikatnych silnikach , bo głowice maja zbyt cieńkie ścisanki się przegrzewają.
jakie są wasze doświadczenia z tym motorem 2.0l 20V 131 psi



mam taki motor w passacie B5FL, przebieg 218 tys., na gazie od 176 tys., nic niepokojacego nie zauwazylem

_________________
bylo - C4 2.3AAR AUTOMAT BLOS 1991 2011/2013
jest - E46 M52TUB20 Touring


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: lpg w 5 zaworywym motorze
PostNapisane: 21.kwi.2012 05:05:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jak to będzie dobra sekwencja to nic się nie będzie przegrzewać, zwykła instalacja i jazda na zubożonej mieszance takie rzeczy może powodować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] LPG w silnikach 5V
PostNapisane: 07.maja.2012 18:03:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
marekgc napisał(a):
witam was
mam model ALT - 5 zaworów na cylinder.
Wyczytałem na forach że nie należy montowac gazu w tych " delikatnych silnikach , bo głowice maja zbyt cieńkie ścisanki się przegrzewają.
jakie są wasze doświadczenia z tym motorem 2.0l 20V 131 ps

Cienkie ścianki komory spalania sprzyjają lepszej wymianie ciepła. Niech propagatorzy takich mitów czym prędzej rzucą się do szamba :D
Po drugie - jak zauważa słusznie mój przedmówca - dobrze dobrana i zestrojona instalacja LPG nie generuje wyższej temperatury spalania.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: