*Robi* napisał(a):
A co będzie jak zmienisz ten kolektor
Auto będzie rozpędzać się bez użycia skrzyni
W jednym i drugim przypadku skrzynia jest potrzebna. A ile ten kolektor mam dołożyc KM i Nm
Z 5KM bo chyba nie więcej.. Jak jezdzisz z głową to raczej skrzyni nie zajedziesz. Ja przynajmniej nie spotkałem się z takim przypadkiem. Zużywa się może szybciej ale żeby padła od razu. Jestem na Nie..
Może się wypowiedzą inni co maja z tym do czynienia.
Robi jakby sam kolektor dodawał 5 koni to juz jutro zakładam - koszt do mojego to jakies 80-120 zł max
- mi tylko jeden człowiek robi dobrze i dodaje koni a jest nim Spanky hehe
kolego co do twojego silnika to po pierwsze nie wiem jaki masz typ ja np w swoim 90 konnym golfi mam juz 145KM i dalej ide w góre na wiosne mam zamiar dobic do 170-180 KM - takie są plany i mylsle ze zrealizuje , co do awaryjności to powiem tak jesli bedziesz nieumiejętnie obchodził sie ze swoim samochodem to i majac 90 KM rozwalisz skrzynie , turbo i inne podzespoły , natomiast jak juz założysz magnetyzery to dopiero musiosz uważać
- z tymi magndetyzerami to zart oczywiście - jesli moc jest podniesiona z głowa i uzytkownik jest swiadom pewnych rzeczy to i drugie tyle koni temu nie powinno zaszkodzic - tu sie kłania 10 przykazań kolegi Przemka -Basketa , jesli natomiast z motoryzacją jestes troche na bakier to zrób czipa na bezpieczne 115-120 KM i przy użytkowaniu takim jak dotychczas nie bedzie nic ssie dziac a bedziesz bardziej zadowolony , jesli chcesz sie pobawic to zrób na początek wtryski tzn załuz 216 i zrób wtedy soft jak motor i podzespoły bedą zdrowe to i 140 KM nie powinno byc problemem - a to juz naprawde robi róznice