.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.mar.2025 04:46:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak odrestaurować auto?
PostNapisane: 20.lip.2005 16:45:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem Audi 80 quattro b2 w sedanie i co ciekawe w wersji dwu-drzwiowej. Auto jest z 84 roku i niestety jest już trochę przechodzone. Auto stało dość długo nie ruszane. Jest to swego rodzaju rodzynek, więc warto go odrestaurować. Główne elementy konstrukcyjne są całe i auto jest proste. Przód auta jest do wymiany, ale to akurat jest najmniejszy problem, bo do wymiany jest tylko maska, błotniki i pas przedni. Podłużnice sa ok i bez korozji. Podwozie jest w ładnym stanie. Wymieniany był jeden próg i miejsca spawania są skorodowane. Listewek chromowanych na progach brak i otwory po zatrzaskach są rude i zamierzam je zaspawać. Podszybie przednie jest do naprawy - korozja i burchle pod lakierem. W kilku miejscach jest szpachla. Chciałbym sie jej pozbyć, wyprostować te miejsca i wyspawać, żeby szpachli było jak najmniej. Co zrobić z płaską powierzchnią błotnika tylnego? Z jednej strony jest wykwit korozji pod lakierem. Jak sie postępuje w takiej sytuacji? Naspawać blachę na wierzch czy wyciąć i wspawać dopasowany element? Będę raczej zaspawywał szyberdach, bo ma kilka niedociągnięć, m.in. jego prawie całkowitą nieobecność i ciekawy spsób zaślepienia otworu po nim. Całe nadwozie chcę wypiaskować. Nie wiem czy to się uda. Ale napewno chcę pozbyć się starego lakieru do zera, żeby odkryły się wszystkie newralgiczne punkty auta. Może użyć innej metody? Piaskarka i sprtężarka dopiero sie robi i skończę je za miesiąc minimum. Oczywiście projekt jest długoterminowy. Chciałbym blacharkę zrobić do końca roku. Na co zwrocić uwagę przy takiej robocie? Naturalnie pomoc warsztatów ma być minimalna. Spawanie migomatem. To taki mój prywatny Monster Garaż... :)

Docelowo pod maską będzie silnik KG/MC z osprzętem KG z mojej exPerełki, a we wnętrzu trochę rurek i kubełki...

p.s. Chciałbym w tym miejscu podziękować swojej Przeuroczej Małżonce za pełne poparcie dla projektu :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 16:54:06 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
pogadaj z Małym
tutaj klik
i tutaj druga czesc klikania

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Ostatnio edytowano 20.lip.2005 21:48:01 przez hans, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 18:53:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Kefir, gratuluje niooni, piekny rarytas, tez mialem 2 drzwiowke w sedanie i mase szalonych pomyslow z nia zwiazanych,... niestety skonczyla na zlomie :/
Bede wiernym kibicem tego projektu, powodzenia :!: :!: :!: :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jak odrestaurować auto?
PostNapisane: 20.lip.2005 19:07:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Życzę szczęścia i cierpliwości przy restauracji :D Z twojego opisu wynika, że to jest w zasadzie ruina skoro tyle trzeba wymieniać :D

Lepiej poszukaj sobie A80 B1/B1a GTE i to jest dopiero rarytas :):


Pozdro i daj znać jak idą prace :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jak odrestaurować auto?
PostNapisane: 20.lip.2005 20:08:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Kordek napisał(a):
Życzę szczęścia i cierpliwości przy restauracji :D Z twojego opisu wynika, że to jest w zasadzie ruina skoro tyle trzeba wymieniać :D

Lepiej poszukaj sobie A80 B1/B1a GTE i to jest dopiero rarytas :):


Pozdro i daj znać jak idą prace :d


Ty sobie Kordek poszukaj ... i dorezaj quattro :):

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 20:58:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Kefir. mam nadzieje ze wiesz ze aby wypiaskowac nadwozie musisz praktycznie rozebrac calkowicie pojazd... zadnych tapicerek, szyb uszczelek... a teraz powiem ci cos o procesie piaskowania bo bawie sie juz w to jakies 2 tygodnie... Piasek: owszem ozesz przesiac przez sitko zwykly piasek ale najlepszy jest taki bardzo drobny z nad morza. elementy wypiaskowane wcale sie nie blyszcza a sa bardzo matowe i lekko chropowate. Sprezarka musi byc bardzo mocna, zwykle 8 atmosfer to troszke malo ale wiem ze cena tych lepszych sprezarek jest chora. co do samego urzadzenia ktore piaskuje to dziala ono podobnie do pistoletu do malowania, mozna to kupic nawet w markecie za jakies 50 zlotych... no ale wiadomo zadna rewelacja. jako ze cisnienie robi swoje tak i ja co gwarantuje ze mimo wolnego przebiegu prac piaskarskich efekt mile cie zaskoczy. najlepiej jesli pisakowal bys lanca ktora powinna miec okolo 150 cm bo w innym wypadku pisakek bedzie odbijal sie od blachy i trafial cii w oczy, usta, nos, uszy.... A co ja ci bede mowil, sam zobaczysz.

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 21:04:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
a jesli chodzi o blacharke to najlepiej poszukac na szrotach cwiartek albo polowek samochodu i wycinac czesci ci potrzebne bo szpachla lubi pekac i po wylakierwoaniu moze czekac cie niechciana niespodzianka. najlepiej wstawic cale elementy takie jak blotnik a nie tylko wstawki. Roboty jest wbrew pozorom mniej. ladniej sie komponuje element usuniesz stary i dasz w jego miejsce (trzeba spawac tylko migomatem i jechac po starych spawach) caly element. Milego majstrowania!

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 21:15:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Panowie Kefir zadaje tu bardzo konkretne pytania a wy jak zwykle walicie ot prosze moda o skasowanie nic nie wnoszacych postow wlacznie z moim ;-)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 22:15:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Dzięki za zainteresowanie :)
Auto jest rzeczywiście żadko spotykane. Ośki z małymi silnikami owszem są. W moim niedużym mieście dwie, w tym jedna to porażka techniczna z blachy falistej, a druga wręcz przeciwnie - igiełka pokazowa prowadzona przez kobietę. Ale to wszystko bez pięciu cylindrów i quattro.

Hans - linki sie przydadzą. Musze złapać kontakt z gościem.
Kordek - te auto jest moje ze względu na quattro i możliwości jakie w tym drzemią. To auto nie będzie w stanie oryginalnym tylko bedzie bulwarową rajdówką z chwilowymi napadami quattrofurii mojej osoby... :D

marcys_c - dzięki za podpowiedzi. Naturalnie wiem że powierzchnia po piasku będzie porowata. Dlatego też zastanawiam się nad krążkami z włókniną ścierną. Bawiłem sie tym i na samo zdarcie lakieru wystarczy. Nie wiem jak z wydajnością i na ile taki krążek za lekko ponad 100PLN wystarczy. O piasku z nad morza już pomyślałem i mam jak zrobić sobie dość duży zapas. Piaskowanie ma tą zaletę, że pozwoli na pozbycie się korozji i będzie można operować we wszelkich zakamarkach. To jeszcze sprawa otwarta. Ale już mam materiały na piaskarkę i na sprężarkę, która da 6-8 barów ale z dużym wydatkiem powietrza. Ciśnienie to nie wszystko. Jeżeli osiągnąłbym zamierzone ponad 400 litrów to wystarczy. Jakiej sprężarki używasz? Zanim ruszę z robotą, musze odpalić auto i trochę pojeżdzić aby wyszły wszystkie niedomagania...chociaż jeżeli będą jeszcze jakieś kłopoty oprócz pompy paliwa, to dam na luz i zacznę rozbierać auto. Nie mogę zamknąć sie w garażu na kilka miesięcy i nawet nie chcę, bo przegapię dorastanie syna :) Ale zapał jest i środki jakieś także. Mam trochę za mały garaż na takie roboty, ale dam radę.
Wnętrze tego auta jest brązowe :zly: i w dodatku kiepskie. A zawsze pragnąłem mieś wydmuszkę... :D Aha...rozbieraniem ata się nie martwię, bo i tak zamierzam je całe obspawać dla wzmocnienia budy. Napewno wymienię także reperaturki tylnych błotników. Musze porównać to z Coupe, bo mam taką na rozebranie całkiem blisko siebie. Rocznik 86 z ładną blachą. Z szukaniem takiego sprzętu na szrotach będzie kiepsko. Za mało tego jest.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 22:57:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10354
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
kefir200 napisał(a):

Hans - linki sie przydadzą. Musze złapać kontakt z gościem..


Czuj sie jak skontaktowany :540:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 23:03:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ha Ha Ha...
No to mi zaimponowałeś niekiepsko... Ładny zbiór zdjęć... :) To jeżeli możesz to napisz mi coś co albo zwali mnie z nóg albo podtrzyma na duchu :peace:

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 23:17:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10354
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kefir wiesz co popadłeś w emocje , jak zwykle na rozebraniu sie skończy , odrazu widac ze nie miałes doczynienia nawet z namiastką prac które opisujesz, przypuszczam ze to auto nie wymaga az takich drastycznych rekonstrukcji , zreszta to jedynie gdybanie jak czegoś nie widać szkoda o tym gadać.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2005 05:58:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
szyberdaszek kupisz za grosze bo pasuje z golfa 2 i jest ich pełno (przynajmniej do zwykłej b2 kupowałem bo sama uszczelka w serwisie była kilka razy droższa od całego szybardaszku w idealnym stanie se szrotu ) :peace:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2005 13:29:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Fishbone - dzięki za info. NI epowinienem mieć kłopotów ze znalezieniem szybra od Golfa. U mnie części do tego sprzętu pełno.

mały v8 - jasne że to emocje. I to niepotrzebne przy takich pracach. Zanim sprzęt rozbiorę, to napewno zastanowię się 5 razy. Na razie jest plan jazdy w takim stanie jak jest. Musze koniecznie wymienić blachy przodu, bo auto jest po stłuczce. Pocałowało delikatnie się przodem i złamana jest maska i zagięte oba błotniki. Lampy stoją jak oczy skośnookiej panienki z państw osi.. ;) Nie ma grila i pas przeni jest pogięty strasznie. Z autem nie jest dobrze, bo ma w kartotece drzewko wzięte bokiem. Dlatego jest wymieniony próg prawy i mocno szpachlowany rant dachu łącznie z wnęką szybra. Auto jest proste i nie robi czterech śladów. A to juest najważniejsze. Apropo stanu dodam jeszcze, że szyber jest zaślepiony przezroczystą pleksą wklejoną na silikon i przykręconą blachowkrętami. Spawania jest duuużo. Najbardziej irytuje mnie mnogość popękanej szpachli... Narazie gromadzę sprzęt i części. Zapas ścierniw i innych drobiazgów. To projekt długodystansowy. Zero pośpiechu. Zważywszy, że o tego typu pracach nie mam żadnego pojęcia. Chcę auto wyprowadzić sam. Lakier położy specjalista. Załatwię dobrego cyfraka z makro i porobię zdjęcia. Będzie wiadomo o czym piszę.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2005 14:22:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kefir, zycze powodzenia!!! taki samochodzik (lekki) z takim silnikiem to bedzie rakieta :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2005 22:32:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10354
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jest tak kilka aut poprawialem po takich narwanych włascicielach,,, wyluzuj kefir
Jeśli chcesz obnizyć koszty zdemontuj cały srodek , deche zostaw. Zostaw to na kołach zeby paliło i chodziło, zostaw syby , blacharze wyjma sami , ten szyber ja jestem w stanie zaspawać,a na moje oko to tam był bazarowy klap dach, poszukaj rurek spustu wody w słupkach
jak nie ma rób tylko i wyłącznie jna oryginał. Jeżeli uważasz ze to perła to zadnych wzmocnień zadnych klatek i odciażeń . Auto musi byc maks oryginał gaz też nie wchodzi w gre (benzyna zaraz będzie po 5 pln)
Nie chce mi sie dalej truć powiem krótko jestem w stanie dorobic kazdy brakujacy element (blacharski) tego auta , jeżeli nie ma szansy go nabyc.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 13:21:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Zaraz zaraz... od początku...
Z założenia szukałem auta, które będę mógł:
1. odbudować sam - jedynie lakiernik położy lakier, bo nie mam lakierni;
2. wstawić do tego silnik 2,2 turbo z mojej poprzedniej A200 - i gdzie tu oryginalność... Wygląd oryginału jest mi tylko potrzebny do drażnienia wyprzedzanych kierowców;
3. wnętrza z założenia ma nie być lub ewentualnie wnętrze seryjne (ale nie te bo jest w złej kondycji) ale klatka konieczna bo: auto będzie szybkie, ma dostarczać dużo przyjemności z jazdy i ma być jak najbardziej sztywne, żeby wytrzymywało wszelkie katusze, ma mieć dobre większe hamulce i sztywne zawieszenie - ewentualnie inne na przejażdżki po torze szutrowym blisko mojego domu;
4. stan auta wymaga wpompowania nie małej gotówki - cały układ hamulcowy, wszystkie tuleje met-gum, 4 łożyska w kołach, blachy przodu, dużo zabaw blacharskich i lakierowanie. Dopiero po tym wszystkim silnik 2,2t po rozebraniu i ponownym złożeniu dla ogólnych poprawek, wydech itp...
5. czas wykonania nie istotny. Chciałbym tym jeździć w przyszłym roku i oczywiście na benzynie. Aktualnie Avantem 2,2tq też jeżdżę na benzynie :)


Aha...szyberdach był na 100% oryginalny ale wypadł podczas jazdy i się wziął i zgubił. Spachla jest, bo auto miało drzewo z prawej strony i zagięty był delikatnie dach. Szpachla jest też przy rynience nad drzwiami pasażera i wymieniany jest próg - stąd mój wniosek dot. drzewka.

mały v8 - wierzę w Twoje siły, ale oddając te auto w ręce blacharza niszczę cale założenie tej operacji. I znam conajmniej trzech takich zapaleńców jak ja osobiście. Dwóch z nich niestety się poddało w połowie roboty i auta straszą teraz na złomowisku. Mam nadzieję, że dokończę to co chcę zacząć. Z drugiej jednak strony dziękuję Ci za trzeźwe spojrzenie na tą sprawę. Ale dopiero po zerwaniu lakieru czeka mnie prawdziwy kubeł zimnej wody i rozwarzanie co dalej.

W jaki sposób Twoim zdaniem pozbyć sie starego malunku?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 17:25:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Kefir , wez sie najpierw naum tego robic co chcesz zrobic swojemu autku a pozniej sie zabieraj za niego bo bedzie takjak Mały pisze ... spieprzysz auto i przy odrobinie kasy i reszttek nadziei oddasz auto dso blacharza po swoich naukach a ten skasuje Cie podwojnie ... przemysl to ... mozna robic cos samemu jak sie ma o tym pojecie a Ty piszesz ze nie masz ... pomysl o tym jak to ma jezdzic a nie tylko stac jako exponat i obiekt Twoich nauk

ja juz jeden blad popelnilem , no moze nie blad ale troche mnie to irytuje , mianowicie rozebralem jezdzace auto w nadziei ze zrobie mu facelifting ... poki co auto stoi u blacharza i czeka ... czeka az ja bede mial troche czasu i srodkow a blacharz bedzie mial czas ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 17:32:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no właśnie Hans, i tym sposobem Twoje coupe stoi już półtora roku rozebrane i nie ruszone , prawda ? :peace:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 17:34:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie , niecaly rok, niemniej jednak zamierzam sie za nie niedlugo zabrac bo to co mie hamowalo do tej pory powoli odchodzi w przeszlosc takze cisnienie na blacharza i jego czas bedzie coraz wieksze zeby sie wybrac na porobienie wzorow elementow ktore chce zmienic

ale to Kefira temat wiec nie o tym mamy tutaj prawic

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: