Byłem uszczelnili(wybiło uszczelnienie na wale i olej wypryskiwał na koło napedzajace), osuszacz czynnika ten w chłodnicy wymienili, nabili, filtr przeciwpyłkowy za schowkiem wymieniony, a klima dalej działa jak działała czyli niedomaga a mianowicie:
Odpalam, właczam klime, po ok.3-4min zaczyna dmuchać zimne, ale i tak nie jest zbyt zimne, jesli zwieksze obroty to jest lepiej ale to i tak jeszcze nie to, ogólnie coś jest nie tak z ta klimą, bo nie chłodzi dobrze i do 16st*C nie może sobie poradzić, a znajomemu w blizniaczej A4 30sek po odpaleniu dmucha ze prawie reka przymarza.
Znalazłem ładny opis jak sprawdzic klime:
viewtopic.php?f=29&t=117054Sprawdziłem i mam takie wartości (LO, Auto, Obieg wewnetrzny, 2krpm):
Poczytałem i doszedłem do takich wniosków, ale czy słusznych ktoś moze coś powiedzieć/potwierdzić?
Jesli dobrze rozumiem to zawór jest odpowiedzialny za ciśnienie w spręzarce zn. zamyka sie i sprezarka ma wtedy najwieksze sprężanie? jesli jest otwarty to sprezarka ma wtedy bieg jałowy i jest brak sprężania? U mnie ma on pobór 0,7A nie za dużo, moze przyblokowany jest dlatego taki pobór? Pokazuje wartość zaworu 69,5% czyli zamknięty na te 70% czyli nie pełna moc spręzarki i w takim stanie ona uzyskuje 12bar. Zaworu mi nie ruszali, a kurcze tyle pieniedzy wydałem a dalej jest do bani, moze jeszcze ten zawór dołoże do kosztów i bedzie git? ale na darmo to nie chciałbym tego robić, bo i tak juz 750zł poszło.
