wordeck napisał(a):
Jaką dechę od środka... Wyjęcie silnika razem z wentylatorem (wersja bez klimy) zajmuje max. 20 min i robi się to od strony podszybia. Z klimą dochodzi czas potrzebny na zdjęcie skraplacza.
Żeby wyjąć silnik z wentylatorem trzeba zdjąć wtyczkę od strony kierowcy, ściągnąć pierścień sprężysty mocujący silnik do obudowy (też od strony kierowcy) i wycisnąć silnik w stronę pasażera. Przy wciskaniu silnika z powrotem, trzeba uważać na jego ułożenie i prawidłowość ułożenia gumowych podkładek mocujących. Nie ma najmniejszej potrzeby ruszania czegokolwiek od wewnątrz, a tym bardziej zdejmowania wentylatora przez wyjęciem silnika.
Pozdrawiam
a gdzie ktoś pisał o desce? chodzi w tym wszystkim o to, żeby zrobić to bez wyciągania skraplacza a do tego trzeba wyjąć silnik osobno
przemik napisał(a):
Zamierzam kupić komplet tzn.... silnik wraz z dmuchawą. Wymiana dopiero w poniedziałek za tydzień.
Będę miał nowy silnik z dmuchawą, wiec chłopaki jak rozbiorą ustalą co padło.
Dzieki za rady. Mam nadzieje ze ten zamiennik nie padnie za 2 miesiące albo nie zacznie piszczeć/skrzeczeć etc etc
u mnie śmiga już chyba 3 rok bezproblemowo